1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Boardwalk Empire

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 8 dec 2010.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die aanslagen op Nucky falen wel vaak zeg. Zit ze niet mee ook. Benieuwd hoe het nu gaat. Had niks met Billie Kent maar was toch een akelig moment, hoe ze elkaar aankeken. Het duurde ook iets te lang waardoor je wist dat er iets niet klopte, maar een explosie verwachtte niemand neem ik aan.

    Ook wel baas hoe Nucky nu de Attorney-General er uit gaat gooien en de beoogde alweer in zijn macht heeft.

    Van Alden geniaal. Het zat er zo dik in dat ie hem met dat strijkijzer te lijf ging. :lol: Had wel nog meer van die gasten af mogen ranselen.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rosetti :lol:
    Maar Nucky is de lul nu. Heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen.
    Scenes tussen Margeret en Nucky waren wel tof. Ze zag nu die andere kant van hem waarvan ze wist dat die bestond. Vraag me wel af of ze nog steeds weg gaat. Nu Nucky eigenlijk er alleen voor staat. :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijke aflevering

    Owen :'-( Maar ja je zag het aankomen en zeker toen Lucky Luciano met Masseria praatte. Rosetti was weer baas. Vanaf die eerste scene wist je dat die gast eraan ging. Ik keek wel even weg toen die het deed. Je houd toch je adem in iedere keer. De characters duidelijk ook als iemand iets zegt tegen Rosetti.
    Vraag me af hoe Nucky dit nu allemaal gaat oplossen. Word steeds erger voor hem.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar echt haha.. Rosetti is een baas, niet zo pussywhipped als Nucky haha
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel jammer dat we de mislukte aanslag op Masseria zelf niet hebben gezien. Maar ja, dan was het schok-effect van die kist ook weg. Het ziet er vrij grimmig uit voor Nucky op dit moment, al kan ik me herinneren dat hetzelfde gold tegen het einde van seizoen 2. Maar ik zie nu weinig uitwegen, een rechtszaak saboteren zal er niet meer inzitten tegen een fuckin' gangster met een heel leger achter hem. Ondergang van Nucky komt aardig dichtbij.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Gruwelijke scenés van Franco en Owen. Van Franco zag je aankomen, maar de manier waarop. Brr. Ik was wel even geschokt. Gelijk daarna Owen, totaal niet verwacht. Ik dacht dat ze nog terug op die aanval zouden komen. Damn. Heel sterk, schokkend maar sterk. 8)

    Dialogen met Rosetti zijn altijd gelijk spannend je kan niets tegen hem zeggen of hij flipt.

    "Hi, good to see you, Mr. Rosetti!"
    "Why is it good to see me?"
    "Because I'm fun to have around, because I'm good looking?"

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, meesterlijke aflevering. Shit gaat nu echt aan.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geweldig idd. Heerlijk hoe de opbouw van het begin van het seizoen nu allemaal in elkaar valt. Zoals ze ieder seizoen doen. Daarom moet je altijd blijven kijken. Ook al is het begin van het seizoen "sloom" de serie heeft echte characterontwikkeling wat tijd nodig heeft.

    Benieuwd wat Harrow gaat doen btw. En goed om Chalky weer echt terug te zien. Heb hem wel gemist moet ik zeggen. Dat met Luciano was apart maar ik denk dat dat meer te maken heeft met volgend seizoen. Wanneer misschien drugs een grotere rol gaat spelen.


    Btw _O_

    "Gyp: We got a lot in common huh?
    Chalky: And what's that?
    Gyp: We both got left out in the sun too long. Maybe you a little longer eh?
    Chalky: You just ain't done cookin yet friend."


    Capone: We've been on the road for 18 hours. I need a bath, some chow and then you and me sit down and we talk about who dies.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hele goede episode idd.. Zeer boeiend einde ook
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Capone & Chalky. _O_

    Die 'operatie'-scene was ook geniaal trouwens.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Wat een ep. Fully packed. Voor ik het wist was die over. _O_
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn _O_

    Harrow wat een baas. Beter gaat die weer voor Nucky werken. Capone die nu echt ruzie heeft met Masseria en de Capone word die we langzaam kennen. Nucky die nu Rothstein ook een oor aan naait met die fabriek en dat belletje. Vraag me af wat er met Gillian gaat gebeuren. Denk niet dat ze dood is maar haar plaats in de serie is niet echt meer nodig. Maar al en al wat een vette episode weer en een tof seizoen. Nucky is zo te zien is niet meer de oude Nucky volgend seizoen. En is nu echt een gangster en dat publieke gedoe gaat hem niet meer interesseren.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Capone met zijn sigaar _O_
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Epische gifs. :D
    Beste show op dit moment. En maar 139 post in dit topic..
    Nu weer 9 maanden wachten. :'-(

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ben wel benieuwd wat er met Rothstein gaat gebeuren. Jammer dat we die reactie niet zagen. Hij naaide Luciano wel keihard en dan met dat ijzeren gezicht erbij. Heerlijke character.

    En inderdaad, dit is echt wel de beste show op het moment. De opbouw naar deze finale was echt super sterk. Ontwikkeling van characters is ook heel tof. Van Capone en van Nucky.
     

Deel Deze Pagina