1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Breaking Bad [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 7 aug 2013.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gvd hé, ik ben wel zó benieuwd hoe het verder gaat joh. Zou het nou in de eerste aflevering al escaleren tussen Hank en Walther? Persoonlijk denk ik dat Hank nog een aflevering of 4 de schijn ophoudt en er stiekem probeert achter te komen waar Walther mee bezig is en dat dan in de volgende aflevering duidelijk wordt dat ze van elkaar weten waar ze mee bezig zijn en dat de laatste 3 afleveringen oid gaat over de jacht van Hank op Walther.

    /fuck spoilers, iedereen is toch wel bij.
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ik denk dat Hank eerst Walter gaat bespioneren wat hij allemaal doet om het allemaal zeker te weten. Dan op een gegeven moment ontdekt Hank het en moet hij er 1 aflevering over na denken, dan gaat die toch maar Walter arresteren maar dat gaat niet zo makkelijk Walter gaat undercover en sterft aan zijn kanker.



    Dit is wat ik denk!
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Klein vraagje nog over episode 8 (gliding over all)

    Wie had die tekst geschreven in dat boek die hank las?

    To w.w. From g.b. ?
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Gale. Oude partner die
    Jesse door zijn kop heeft geknald
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij ehm gabe,gale? effe z'n naam vergeten die gozer die walter hielp met het mapen van meth in dat labriatorium.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Verrek ja ik weet het weer:+
    Mijn dank is groot.
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees nu pas dat Breaking Bad gewoon stopt na het einde van seizoen 5. :'-( :'-( :'-(
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wees blij. Ze wilden niet verder. Terecht. Anders krijg je waar Dexter nu zit
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    De volgende bekende quote uit Batman: The Dark Knight is ook heel erg van toepassing op series:

    "You either die a hero or live long enough to see yourself become the villain."

    Hank mag Walt zomaar niet bespioneren en dit later als bewijsmateriaal gebruiken om hem te berechten, hiervoor moet de DEA toestemming krijgen via een rechter.
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Soms had je geluk met een HD stream. Ik ga vannacht ook zeker even op jacht naar 1 en anders kijk ik het gewoon morgen.

    Het word tijd dat Hank van die wc afkomt :+
     
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    I couldn't agree more.
     
  12. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er een vindt dan plaats het maar hier of stuur een PM als het tegen de regels is.

    Ben nu maar op SD-stream aan het kijken en op het moment zijn ze aflevering 7 en 8 aan het uitzenden, dus das mooi.

    EDIT: Kutzooi, stream lagt nu al.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Pff eindelijk



    Teerrrring

    Het gaat los. Eerste 5 min waren al epic. Een jaar later weet iedereen dus dat Walt Heisenberg is. Ben echt benieuwd. Tering op deze manier van vertellen word je alleen maar nieuwsgieriger. Wat gaat hij met die gun en de ricen doen

    Walts face off met Hank zo snel al. Echt vet. Walt probeert weer te manipuleren zoals gewoonlijk en uiteindelijk dus bedreigd. " Tread lightly..." Ook liegen weer tegen Jesse haha.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Net wakker,zo even de slaap uit m,n ogen wrijven,bakkie koffie erbij.
    En dan episode 9 kijken,ben benieuwd :)
     
  15. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dit noemen we dus een EPICsode! Tering wat doen ze dit meesterlijk goed :D

    Meteen ook die confrontatie tussen Walt en Hank die had ik niet zo snel al verwacht, Heerlijk!

    En waarom schrikt die buurvrouw zo? Zou hij net doen alsof hij dood is of ontsnapt hij uit de gevangenis of... of... of... :p?
    Ik denk het eerste :9
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    gewoon beste episode van de hele serie, en mss wel een van de allerbeste seizoenopeners ooit _O_
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    volgens mij..
    begint de ep met het eind! Je ziet walt met haar en baard en die buurvrouw schrikt zich rot, even later in de ep zie je de flashback waarin de buurvrouw Walt gewoon begroet...


    Denk ook dat Walt het dus uiteindelijk wel overleefd en Hank/Jessie doodgaan.
    Hoe dan ook top ep!
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gelukkig gaan ze gelijk door waar het gebleven is. Ook mooi dat Hank en Walt het nu van elkaar weten anders krijg je dat weer 5 episodes. Tread lighty bitch! :D
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pff, nog werken tot 1700 :mad:
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Epic.

    Ook tof dat je al gelijk een flash forward ziet, zoals in het begin van seizoen 5. Er hangt echt een grimmige sfeer in dat gedeelte. Ook goed dat Hank in deze episode gelijk Walt beschuldigt, i.p.v. het over meerdere episodes te smeren.
     

Deel Deze Pagina