Tv en 5.1 geluidsset voor op me kamer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Conquistador, 31 jul 2004.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil een beetje betaalbare tv en een 5.1 geluidssetje voor op me kamer kopen. Ik weet niet wat de ervaringen zijn van sommige mensen, maar kunnen jullie me helpen??

BVD _O_

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor 5.1 setje zou ik de faq aanraden en de volgende thread:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1018249#post1018249
    Wat voor budget heb je? 5.1 setje ben je al gauw 170 euro kwijt. Voor een tv is dat sterk verschillend, grote of kleine tv et cetera. Zou gewoon eens langs diverse winkels gaan die tv's en electronica verkopen om een beetje te kijken wat je kunt verwachten.

3. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ik wil een tv waarbij het scherm groot genoeg is om vanaf 3 meter afstand alles goed te kunnen zien, mijn budget voor beide is toch wel zo een 750 euro
    oja het is trouwens voor me kamer ik weet niet of dat veel zal uitmaken :+

Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  4. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jah ik denk dat je geluid niet zo heel erg hard mag....dus dan kan je beter een hele goede tv kopen en het geluidssetje uit de faq denk ik zomaar kijk een zeer goede tv dus vlak beeld 100HZ 72 cm kan je toch al voor 500 euro halen moet je ff zoeken en dan heb je nog 250 voor een geluidssetje...

5. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm ik denk dat dit me 5.1 setje word, dan heb ik nog meer dan genoeg over voor de tv
    ik heb gehoord dat dit een goed ding is
    ik denk dat ik aan tv van rond de 50 cm wel genoeg heb, mijn kamer is ook weer niet zo groot en wil uiteraard ook nog een decoder voor de schotel kopen

6. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik ook en het bevalt me prima, goed dingetje voor beginners op het gebied van een beetje bioscoop achtig geluid! ik heb hem nu denk ik iets van anderhalf jaar en er is ooit zelfs een speaker in het water gevallen en nog doen ze het. Een echte aanrader dus!

7. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ok de keuze voor me geluid staat dus vast. nou nog de tv, iemand een tv thuis waar ie positief over is?? of site's waar ik meer info kan vinden, want ik vind niet bijzonder veel

8. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    50 cm? Nou dan kan je gewoon in een winkel kijken en hou je zat geld over :)

9. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ok dan t hoeft namelijk niet al te groot woon nog bij m'n ouders, of wat zal jij aanraden voor een slaap kamer?

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het anders doen... Als je nou gewoon een 70 cm philips tv koopt ( niet 100 hz en allemaal snufjes, maar gewoon een 70 cm tv zonder al teveel poeha )>> Die kosten 400 euro.

En een home cinema set waar je je xboxje met een optische aansluiting op aan kan sluiten:http://www.expert.nl/?Page=Offers&SubPage=detail&ProductSubgroupID=5&rnd=6/25/2004 13:00:00 AM

Bijvoorbeeld deze akai. Dan heb je ook nog DTS, een home cinema set en mooi geluid. Dan hou je zelfs nog geld over voor een limited halo 2 :)

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Al wil je een tv rond de 50 cm dan kun je beter kijken voor tv's van 55 cm. Dat is een veel voorkomende maat. Ik heb zelf ook een 55 cm tv van samsung. Destijds voor 615 gulden gekocht(3 á 4 jaar geleden). Maar ik ben er nu nog steeds tevreden mee.

12. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou het geluidssetje wat jij wilt kopen, op zich past dat mooi in m'n budget, dus ik ben er wel blij mee, maar als jij er 750 euro voor over hebt, zou ik idd, zoals alex ook al zegt, een beetje fatsoenlijke tv kopen, en een standalone dvd-speler, waar een fatsoenlijk 5.1 setje aan hangt.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Voor dat budget moet je heel goed uit kunnen komen. Met de Creative heb je een heel goed setje. Zelf zou ik dan voor een breedbeeld gaan van ongeveer 70 cm. Groter beeld is in mijn ogen toch altijd wel lekkerder (zeker als je met meerderen gaat spelen).

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er 1 uit deze serie
    JVC AV28KT1S
    72cm voor maar €349

Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  15. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk volgens mij betaal je voor een tv ookal is hij rond de 50 cm toch aardig wat centen en zoals de anderen zeggen kan je beter gelijk even een goede televisie kopen....een grote dus helemaal voor als je met halo 2 met vrienden wil spelen...en een 5.1 setje heb je er zoveel van en de prijzen vallen mee dus heb je echt genoeg geld voor je tv.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat is de geluidskwaliteit van die 5.1 set, t.o.v. de Logitech Z-680?

Mijn setup zou namelijk een normale TV zijn, van ongeveer €400.
    Daar heb je vast een hele leuke voor.
    En dan een Logitech Z-680 set erbij, want dat schijnt 1 van de beste te zijn. (Verkrijgbaar voor €330,- bij de Media Markt, geloof ik...)

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb een 55cm tv. Best lekker maar had liever een grotere (breedbeeld) genomen, maar dacht mocht niet van mn ouders:mad:
    Heb zelf een sony 5.1 set van 250 euro. Zeer goed geluid. Je hoeft niet per se het duurste te kopen, zeker niet als je thuis woont zoals ik, want je krijgt om de haveklap mensen in je kamer die zeuren dat je het geluid zachter moet zetten en je toch niet alles uit je set kan halen.

18. CyriLLuZ

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk 2k en daar heb ik nou ook last van! als je de logitech z680 wil halen moet je er wel zeker van zijn dat je aardig hard geluid op je kamer mag maken anders kan je echt beter een andere kopen...En als je een breedbeeld tv mag halen moet je dat zeker doen.

19. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    De limited halo 2 heb ik allang pre-ordered, ik was #715, ok maar verder. De 5.1 set hoeft niet top op the bill te zijn omdat ik hier toch niet het optimale uit kan gaan halen.

Dit vind ik wel wat voor mij, dan zou ik ook nog geld over hebben voor andere dingen. De tv opzich vind ik ook heel mooi 8)

20. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een breedbeeld van 70 cm koopt kijkt dat een beetje lekker.hoe gaat dat bijv bij spellen krijg je dan vol beeld of van die zwarte balken.

Deel Deze Pagina