1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Expeditie Robinson

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 31 aug 2010.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0



    [​IMG]

    In het twaalfde seizoen van Expeditie Robinson, dat 2 september start , is het dit keer de beurt aan bekende Nederlanders en Vlamingen om de uitputtende strijd met elkaar én de elementen aan te gaan.

    Vanuit eigen land verruilen Dennis Weening, Maxim Hartman, Regina Romeijn, Saar Koningsberger, Lange Frans, Nienke Römer, John van Lottum, Kim Feenstra en Sebastiaan Labrie onze drassige kleibodem voor een onbewoond Maleisisch eiland. Vanuit België gaan Sergio, Stephanie Clerckx, Martine Prenen, Sugar Jackson, Tatiana Silva, Iwein Segers, Zsofi Horvath en Antony Arandia het overlevingsavontuur aan. Presentatie is in vertrouwde handen van Eddy Zoëy en Evi Hanssen.

    Dit wordt de eerste keer in jaren dat ik het weer eens ga kijken. De kandidaten lijken me wel leuke types, die ook zeker hard gaan botsen. Bovendien zien de meeste celebs er natuurlijk ook niet verkeerd uit. Op voorhand is mijn favoriete deelnemer: Maxim Hartman, van Rembo & Rembo _O_. Kim Feenstra had ik al een ongelofelijke hekel aan, ongetwijfeld zal die weer iedereen de oren van z'n kop zeiken.

    Net is de aftrap geweest, de introductie van de kandidaten. Donderdag om half 9 is de eerste aflevering.


     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua uiterlijk vind ik er wat betreft de Nederlandse vrouwen niet veel tussen zitten(mijn mening). Belgen ken ik niet.

    Maar celebs zijn meestal wel brutaal, direct en verwend, dus deze editie kan sowieso wel leuk worden. Intro heb ik helaas gemist, wordt die nog herhaald?
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kim Feenstra.. Wellicht dat ze wordt opgevroten door een haai, zou toch mooie tv zijn.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, hopelijk valt die neer van de honger en spierpijn na twee dagen.
     
  5. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien uit wat voor hout deze bekende mensen gesneden zijn. Zal wel leuk worden met Lange Frans en Sebastiaan e.a. denk ik
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zul je zien dat ze wint. :+
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tuurlijk, met de ervaring als model weet Feenstra hoe het is om dagelijks op 2 rijstkorrels rond te komen :cool:.
     
  8. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Voormalig Miss België is wel nais.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Celebs...? Laat maar zitten dan. :{ Waarom moeten ze het ieder jaar weer anders doen... Mannen tegen vrouwen. Belgen tegen Nederlanders. 100 mensen die meedoen. 1 leider per team aanwijzen. etc.
    Pfft, waarom niet gewoon zoals het in het begin was; gewoon 16 mensen op het eiland gooien en kijken wat er van komt. Geen dom gedoe eromheen.

    edit: En zet het terug op de Zondag! Zondag was altijd ER dag. =(
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Elke seizoen gekeken, enigste wat mij kan vermaken naast voetbal op tv. Vorig jaar was het eindelijk weer vermakelijk en nu komen ze met celebs en dat lijkt me gaar. Maar goed, hoe dan ook kijk ik het toch wel weer gewoon. Maxim Hartman \o/, laat ie Kim Feenstra maar even goed gek maken.
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga hierna nogmaals weer eens een poging wagen om mee te doen denk ik:cool:

    Verwacht dan wel massale support van XBW, ondanks het zonder stemmen is van de kijkers. Ik dacht aan het smokkelen van sigaretten, koffie en bier:)
     
  12. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    kan er nog wel mee door vind ik
     
  13. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Boobiez! Ik zag in de reclame op tv ook een blonde dame met flinke jetsers.. Iemand die weet wie dat is?:+

    Best kansloos dat dit het enige is wat me bijblijft van heel die reclame..8)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Doet die ook mee, no fucking way met die kutstem. Kim Feenstra en dat wijf op een eiland, mag hopen van niet. :emo:
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Jawel, dat is Saar Koningsberger.
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vertrouwelijke handen van Eddy Zoey?
    Ik wil Ernst-Paul Hasselbach, hij was een held:'-(
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het ook jammer dat het dit jaar met BN'ers is. Vind het juist leuk om in de loop van het seizoen de persoonlijkheden te leren kennen. BN'ers zijn zich toch bewuster van de camera en de gevolgen van hun acties dan de gewone Nederlander.

    Maargoed, misschien wordt het wel net zo tof als normaal. :)
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, die Sebastiaan La Brie heeft jaren in GTST gespeeld, dit wordt echt een soap voor hem op het eiland:+

    Maar vind het ook wel jammer, sommige deelnemers onthoud je voor altijd zoals Boris waar die bananen van werden gejat, Eva die chick die 2de werd, Derek; De duidelijkste winnaar ooit (volgens mij) en die schipper met de baard, weet alleen zijn naam niet meer.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met BN'ers is het toch juist veel leuker? Ben echt benieuwd hoe bijvoorbeeld een Lange Frans het gaat doen. Normaal kijk ik het programma nooit maar nu wil ik wel zien wat de BN'ers er van gaan bakken.
     
  20. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Douwe _O_
     

Deel Deze Pagina