1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Expeditie Robinson

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 31 aug 2010.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind haar echt niks, zag haar 3 jaar geleden bij het vliegveld van Kreta en in het echt ziet ze er helemaal niet leuk uit, verder is het ook nog een dwerg:+.
     
  2. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleh, Saar is idd niks. Viesz wijf.
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht hetzelfde. Denk dat BN'ers toch ergens in hun achterhoofd ook hun imago geen schade toedoen. En er zijn geen vage einzalganers (??) meer op het eiland die het altijd zo leuk maakte.
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    De BN-ers zullen toch wat meer expressiever zijn denk ik, zoals dat Frans zijn middelvinger opstak in een voorstukje. Ze zullen eerder voor zich op komen en misschien sneller een mening hebben.

    Maar na een seizoen mogen ze wel weer terugschakelen naar gewone Nederlanders en Belgen, want anders komen er echt alleen maar C-sterretjes in het programma, en dan is er echt geen fuck aan.

    Wat mij trouwens altijd opviel is dat de Belgen veel meer een groep zijn dan de Nederlanders, Nederlanders zijn meer op zichzelf denk ik.
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het wel een keer tof met BN'ers, maar hierna mag het weer gewoon basic ook van mij. Inderdaad zullen ze minder snel losgaan omdat ze weten waar de camera's voor staan en hoe ze er mee om moeten gaan. Maar denk dat na eerste paar afleveringen dat uiteindelijk ook wel voorbij is, zelfs die zullen niet kunnen volhouden om non-stop met de camera te flirten.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja precies :D

    Toen kwam er nog een jaar waarin oude bekende terugkwamen en toen zat hij er weer bij, en was er een systeem waar je 6 stemmen tegelijk op iemand kon gooien als je het idee had zelf de lul te zijn. Toen had hij al zijn 6 stemmen op Judge (?) gezet die verder geen stem kreeg maar er alleen door Douwe uitlag. Mooie vent was dat*)
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja echt mooi idd.:9 Die kerel was zo lam niet normaal. Maar had ook wel een beetje met hem te doen, iedereen mocht naar huis bellen maar hij had niemand om naar te bellen.:'-(:'-(
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Douwe was een held, net zoals die gek van een paar seizoen terug die helemaal gek werd op dat afvallerseiland. Toen met die mes, ben zijn naam even kwijt...

    [​IMG]

    FRANS! _O_
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2010
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat weet ik ook nog wel, maar ging hij toen niet zijn stamkroeg bellen?8)

    Bjorn was toch de held op het afvallerseiland? de gast die sinds zijn 11de rookte, een sinterklaas baard had en naakt op het eiland ging rondrennen_O_
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd.8) Maar vond het toch wel een beetje zielig.
    Maar wat heb ik hard gelachen om die gast.:9
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Douwe had ook echt alleen maar een shirt bij hem. Begin was het shirt wit, toen ie weg ging gewoon zwart. :+
    En in de finale kwam ie in een tuinbroek! _O_
     
  12. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Vóór het seizoen van Douwe was er ook nog een met zo'n Belgische wildeman. Donker lang haar, een baard. Hij maakte ruzie met iedereen en schreeuwde regelmatig met een Belgisch accent: T' is een spel!

    Ik moet zijn naam weten, hij was geniaal..


    Edit: Dat was dus die Björn :lol:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was echt de held van Expeditie Robinson, In het normale leven waste hij zich elke dag in zijn eigen vijver. Hoe hij ook met vrouwen omging, genieten!
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag las ik een stuk over het nieuwe seizoen in de spits (met een geile foto van Saar:eek:)
    Er stond in dat het een moeilijk seizoen was door heel veel regen en weinig eten.. ook stond erin dat Saar het goed heeft gedaan, ik vind haar wel een type om het te winnen, ze heeft met TMF toch veel dirty dingen gedaan dus de opdrachten en eliminatieopdrachten gaat ze denk ik wel goed doen.

    Overigens was het seizoen met Olga het leukst, damn wat was zij een partij lekker zeg, en ze won het ook nog 8)
     
  15. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Jammer dat ze weer zo'n programma willen pimpen door celebs mee te laten doen. Maar goed, dan nog ga ik het nog steeds kijken :D Ik baal er ook van dat het programma niet meer op zondagavond is. Dat was echt een heerlijk tijdstip om loos voor de tv te hangen.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bjorn _O_ Dat was al een robinson _O_
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag begonnen dus? Kut, heb het gemist :mad:
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog bezig. :+ Die Sergio en dat andere dikkerdje, hilarisch. Je hebt er echt geen fuck aan denk ik. Vraag me af waarom zij uberhaupt meedoen.
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Fuck ik ook gemist :mad:

    Welke zender kwam het? Anders kan ik misschien via uitzendinggemist terug kijken?
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Oh mijn god, na 2 woorden van Kim Feenstra ergerde ik me al kapot aan d'r8)
     

Deel Deze Pagina