1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV]Family Guy

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Biba, 9 jan 2007.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Family guy van die 3 de leukste. Je moet alleen wel een beetje in to Amerikaanse TV zijn, anders begrijp je de helft van de grappen niet.

    Weet iemand of de DVD's ook in Nederland te verkrijgen zijn? Ik zag wel de NTSC versie op Internet staan, maar die wil ik liever niet. Mijn DVD speler speelt vrijwel alle regiocodes, alleen mijn TV kan geen 60 Hz aan. Dus ik ben bang dat die DVD's het straks niet fatsoenlijk doen.
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het trouwens wel leuk dat de drie 'grote tekenfilms' (SP, Family Guy, Simpsons) elkaar geniaal afzeiken, bijvoorbeeld bij SP dat iedereen lijkt op zo'n simpson persoon en allemaal zo'n kutstemmetje van de simpsons hebben :p
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kben ouder dan jou gast :):
    maar kvind SP tog echt veel leuker, dei "charme" van Family guy vind ik te simpel en niet grappig, zo kan iedereen met een beetje humor een leuke serie maken, maare alsjeblieft leg het niet uit als een feit jochie ;)
     
  4. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij play.com kun je de dvd's van Family Guy en American Dad bestellen. Dit zijn gewoon regio 2 dvd's. (PAL) Er zit dan alleen geen NL ondertiteling op, maar persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg. Ben zelf erg tevreden over play.com. Snelle levering en geen verzendkosten. (wel met cc betalen)

    Sommige dvd (speciaal) zaken, zoals Ro-disc in Rotterdam, verkopen overigens ook FG dvd's. (UK import) Je betaalt dan alleen wel iets meer, dus ik raad je aan zelf via internet te bestellen.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatste tijd kijk ik family guy weer es leuke serie ^^.

    Zonde dat ie niet op de box comedy komt ofzo =/.
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vandaag de nieuwe aflevering gezien (meet the quagmires), en ik heb weer gelachen hoor. hoewel ik airport 07 nog steeds de beste vind van dit seizoen.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Meet the Quagmires was inderdaad weer heerlijk :) Die 5 minuten langen High Five :9
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij de dokter

    en deze heb ik nog zelf gemaakt, compilatie van peter:

    klik
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik dus gedaan, ze waren onlangs afgeprijst voor 15 euro per seizoen (al zijn het niet de seizoenen zoals ze staan op bijv. TV.com). Ik heb 1 tm 5 gekocht, en dat zijn zo'n 70 afleveringen :), erg tof, ondertiteling in het engels, alleen is die helaas voor de hearing impaired (door opens, Peter Laughs)
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen 6 is begonnen in Amerika! Ga straks even de eerste aflevering kijken:D

    Het komt nu trouwens ook in Nederland op tv, bij Comedy Central uiteraard\o/
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe afleveringen zijn weer briljant hoor, must watch voor alle fans! Vooral de laatste aflevering (van vorige week) was echt geniaal. Voor die aflevering was er een dubbele aflevering, waarin ze Starwars 456 helemaal naspelen in family guy stijl8)
     
  12. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Was toch wel overduidelijk als je de reeks hebt gezien dat er alleen een parodie werd gedaan op A New Hope.

    Verder heeft het wel zijn momenten nog, gevalletje van als je vaak genoeg schiet je wel is een paar keer raakt. Briljant is het verre van.
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb alle Star Warsen wel gezien, maar 456 waarschijnlijk voor het laatst 5 jaar geleden, dus dat weet ik ook niet meer helemaal.

    En als je elke Family Guy aflevering had gezien, zou je telkens weer een mooi moment vinden, omdat élk starwarscharacter dat er in voorkwam, ooit al eens eerder ergens in family guy was voorgekomen.

    Wel grafirritant dat twentieth century fox nu alle scenes op youtube heeft laten verwijderen... Je kan nooit meer iets terugkijken of aan iemand showen, want ieder family guy filmpje wordt nu elke keer verwijderd :mad:
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Bump. :D Dit wordt toch nog wel gekeken hea?

    Wie heeft die nieuwe aflevering gezien. Hij was wel briljant, maar sommige stukjes echt te langdradig. Zoals die Bryan Adams clip, en dat geluidsfragment. Maar ik heb me wel weer kapotgelachen. :D Wat een geweldige serie.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind wat jij noemt ook langdradig, maar ook wel briljant. Want de makers stoppen dat er ook alleen maar in om de kijker te kloten, met foute en saaie dingen. :+
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja inderdaad. :D En achteraf is het eigenlijk wel grappig. Zo'n heeele trieste clip, dat echt geen doel heeft. :D
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kijk nog steeds graag, maar het niveau van de eerste seizoenen wordt zelden nog gehaald.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    I am, Electric Man!
    Geniaal. :cool:
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Vind je? Ik vond die juist minder.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep, ik vond de oude schrijvers beter werk afleveren.

    Niet dat het nu slecht is hoor, maar ik vond zelf de eerste 2 seizoenen nog beter.
     

Deel Deze Pagina