1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar wat ben je ook een klootzak. Iedereen heeft een hekel aan boekspoilers, ga jij even door.:+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Donder op met die spoilers, dan ga je maar lekker naar het boekentopic. Is het nou zo moeilijk? Edit het gewoon weg.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zoals eerder genoemd, boekspoilers hebben geen plek in dit topic.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat rampage post is geen boekspoiler maar speculatie over de tv serie. Wat in de boeken gebeurd komt niet altijd in de serie voor. Het is een beetje raar natuurlijk om dit te lezen wanneer je alleen bekend bent met de serie maar het zijn geen echte spoilers.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vraag me af of die actrice ook alleen maar 'boekspoilers!!!' als reactie op haar tweets krijgt :+

    Iemand moet gewoon even een alles mag spoilertopic voor got maken
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jij zou er een maken toch? :+

    EDIT: Ja dus:

    :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup, maar ik heb geen zin om mn laptop uit te pakken :+
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Sommige mensen letten wel op details of kijken de aflevering meerdere keren, gebeurt net zoveel bij GoT als bij Breaking Bad, House of Cards, True Detective of welke andere populaire serie.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sorry hoor , maar ook ik zag dat er een doek over Oberyns speer ging maar ik dacht toen echt niet dat daar gif op werd gesmeerd. Als je dat denkt heb je wel wat meer voorkennis.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik dacht inderdaad ook dat ie gewoon gepoetst werd. Het kan natuurlijk speculatie zijn maar dat lijkt me sterk.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Precies.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben het helemaal met je eens, maar daarom hoop ik ook dat de ''theorie puristen'' de mond gesnoerd word de komende twee afleveringen. Benieuwd of die zogenaamde theorie dan nog uitgelegd word omtrent die speer.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Net zoals met die necklace van Sansa.. Dat was echt de grootste bullshit 'theorie'.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En oenemaloena ofzo (wat een kutnaam :+) zegt als boeklezer dat het een spoiler is die mensen die de boeken niet gelezen hebben niet kunnen weten. Nuff said right? Tuurlijk gebeurd speculatie bij elke serie, maar helaas bij deze serie net even wat meer. Dat komt omdat grote events eigenlijk al vast staan. Je kan eigenlijk niet meer weten of iets speculatie is of niet en daarom gewoon erg vervelend om telkens te lezen. Doe inderdaad maar een 3de topic waarin iedereen alles mag zeggen zonder spoilers.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hoe fucking moeilijk is het om gewoon de serie en de boeken gescheiden in de topics te houden? Oneshot1kil dikke :emo: voor jou.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Los van Oberyn zijn bijnaam, maar is het jullie al opgevallen dat:
    Oberyn ook een slangachtig kostuum draagt tegen The Mountain. Lijkt verdacht veel op een slangenhuid patroon. :)
    [​IMG]
    Ok, is allemaal wat driehoekig, maar vond het een aardig opvallend detail. :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik wil zo graag weten hoe het nu afloopt. Ik moet echt oppassen waar ik over ga lezen nu. 8)

    [​IMG]

    Ik moest lachen :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha inderdaad. De verleiding is groot maar ik moet van mezelf wachten. Is ook niet leuk als je het al weet.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan het redelijk vermijden. Vooral niet YT comments lezen. Op andere sites zoals Reddit is het niet heel "gevaarlijk" Maar kom daar alleen na de aflevering voor de gifs hehe.
    Enige jammere is dat hier soms wat gespoiled wordt. Zoals Yellow
    die zei dat er een grote spoiler in de volgende (die van deze week) aflevering zat.
    Hele aflevering gebeurde er niet veel maar omdat je wist dat er iets groots ging gebeuren in je achterhoofd kwam het einde niet helemaal als een verassing. Wel jammer.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Haha, ik zoek ook alleen maar GIFs en kut plaatjes.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014

Deel Deze Pagina