1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    SORRY VOOR MN CAPS MODS MAAR DIT MOET DAT WETEN JULLIE ZELF OOK WEL WANT GODSALLLEJEZUS DEZE EPISODE HEEEEELLEEMAAAAL GEESTTOOOOOOOOOORRRRRDDD


    Ik meen het. Tranen in mn ogen. Godverdomme.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dat is expres DONT YOU GET IT THE LORD OF LIGHT
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ga m morgen nog een keer kijken.
     
    L.A. en Reckuuza vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik denk serieus later deze week ik ook.

    Ep9:

    The scene where Jon is riding for Ramsay, alone, with no other choice. He can't turn back, because the arrows are keeping him from doing so. The only way to escape their deadly rain is to ride forwards, in to death, in to defeat, alone.

    And then Jon's horse falls, and he knows he is defeated. All he can do is go down swinging. The music builds as we watch our hero, ready to die a second time. The orchestra reflects Jon in this moment; calm, serene, and at peace with himself. He's faced death before. He can do it again.

    "We have to charge!" his men say, watching helplessly as their commander is forced to face the enemy. We have to charge. We must. Our leader needs us. We will be there for him. He was there for us. We will not win. We will die. But we will try.

    The music swells, the shot pans out, and then...

    A clash. Chaos, confusion. No more music. No more heroics. Just the sound of battle, steel on steel, steel on flesh, steel on everything. The reality of warfare. Jon is unable to process what is happening, and so are we. He realizes that his men abandoned their plan -- Davos, Tormund, everyone abandoned the plan of not charging, of playing smart and waiting, of potential victory, all because they believe in Jon, because they love Jon, and because they will not allow him to die alone this time.

    This scene is beautiful, but the way it uses the score, the cinematography and everything else to bring it together is the mark of a brilliant director. We feel like Jon in that moment.

    Well fucking done.




    I LOOVEE IITT
     
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat een overdreven verhaal :+
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ga toch weg man. Er zijn geeneens films die qua direction en cinematography aan deze shit kunnen tippen.

    Dit was gewoon top notch. De beste ep by far en wss de beste ep van de hele serie.
     
    WinterBase, RemcoM, L.A. en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Oh zeker, over dat eerste ben ik het zeker eens, was gewoon prima gedaan, alleen dat verhaal vond ik gewoon wat meh :+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eens voor het 2e gedeelte ;-)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Aflevering heeft ook een 10 op IMDb.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Slaat toch nergens op. Deze aflevering haalt misschien de top 10 van deze serie en dan zijn er mensen die het de beste tv episode ooit vinden. :lol:
    Het gevecht zag er tof uit, maar dat was het dan ook wel.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Zo'n grootschalige productie heb ik anders nog nooit eerder van een tv serie gezien, jij wel?
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nee, maar dit het beste noemen wat ooit op tv is geweest is gestoord. Over een aantal jaar wordt deze aflevering vol de grond in geboord.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja dit soort epicness is meer altijd bestemd geweest voor films. Dat dit TV was is best wel bizar.
    Maar de aflevering is geen 10. Het script heeft aardig wat foutjes. Maar wordt overschaduwd door de battle. Wat wel prima is imo.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Door azijnpissers zoals jij wel ja. Ik weet dat spanje verloren heeft en dat messi niet in de ep zit maar je kan niet ontkennen dat dit gewoon creme de la creme was.
     
    WinterBase, Heavenraiser, RemcoM en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453


    Als je het toch over azijnpissen hebt. :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Prima in beeld gebracht en lekker smerig, ik kreeg zeker een rush die ik sinds de LOTR-veldslagen niet meer heb gehad. Was alleen wel wat cliché bij vlagen en zoals eerder gezegd een aantal flinke plotholes.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Epische aflevering. Zat als een klein kind te stuiteren op de rand van de bank ('pap doe normaal':+)

    John Snow is wel een mongool
    'Don't do what he wants you to do' ......rijdt vijf minuten later in zijn eentje het strijdveld op......
    en Sansa
    Is een trut om zo de show te stelen....40 minuten te laat
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vind Sansa sowieso een bitch sinds ze ontsnapt is. Komt over alsof ze 24/7 last heeft van menstruatie.
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    ja ze is meerdere malen verkracht door ramsay.. hoe denk jij dat ze zich voelt?
    ik vind haar juist gegroeid. In het begin was het een nietszeggende kut nu heeft ze een veel interessantere rol.
     

Deel Deze Pagina