1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar 'op eigen risico' zou dan ook in verband moeten staan met het topic. Als ik net mass effect 1 ga spelen en ik zit in dat topic en daar hebben ze het dan over hoe iedereen dood is in deeltje 3, dan denk ik niet dat je daar vrolijk van wordt toch? Alleen maar omdat je je afvroeg hoe je iets zou moeten doen.

    Ik kan inderdaad anticiperen op het feit of ik de laatste aflevering gezien heb of niet, dat kan je namelijk verwachten. Een boekspoiler verwacht je hier simpelweg niet en daarom raken mensen geïrriteerd.
     
  2. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom hier niet om mijn gelijk te halen. Ik geef niemand gelijk of ongelijk, ik verkondig mijn mening te over diegene die gaan zeuren als ze spoilers tegenkomen. Ik geloof dat dit ook het doel is van een forum, een medium waar mensen hun mening kunnen vertellen en hierover discussiëren met anderen. Lees de berichten dus eens in de context en kijk vooral naar de inhoud, misschien dat figuren zoals Dyonko en Kiss of Fire niet meer zo snel oordelen.

    En ik weet niet steeds niet wat Samuraipizzadog ermee wilt zeggen, zelfs niet met de verbeteringen.

    Oh en Dyonko, houd eens op met het gebash op persoonlijk niveau, ik heb je niets misdaan en dit is al het vierde bericht in een maand tijd waarin je me persoonlijk aanvalt. Leer meningen van anderen eens te respecteren maar vooral te tolereren :emo:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Deze discussie komt elke week weer terug.

    Ik vind gewoon:
    - Boekspoilers zijn gewoon nooit gewenst. Daar is een topic voor. Die spoiler van Nelioka was amper boeiend en hij is 'nieuw', dus het zij hem vergeven. Die reactie van Reckuuza is gewoon typisch Reckuuza :+
    Die reactie van Kaas is dan ook dom want het was een stukje uit het boek en niet uit de serie, essentieel verschil.

    - 'Spoilers' over de serie hoor je eigenlijk te spoileren, zoals oeilamunu ofzo doet. Gewoon zeggen waar je spoiler over gaat en dan is er niks aan de hand. ECHTER, omdat dit het serie topic is valt er niets te spoileren wat niemand kan weten. Oftewel, als jij de laatste aflevering nog niet gezien heb moet je hier ook gewoon niet komen. Ik kan geen medelijden hebben met iemand die hier maandag komt en leest wat er in de aflevering is gebeurd. Moet je maar wegblijven toch?
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2013
  4. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben dezelfde achternaam, zijn 5/6 keer terug gekomen in seizoen 1
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is dan. Je mag pas in het topic komen als je bij bent? Blijft wel een openbaar forum dus als iemand net begint en een vraag heeft over seizoen 1 moet je wel de optie hebben om het te kunnen vragen vind ik. Daarom zijn ook de spoilers bedacht. Het is net als in een game topic eigenlijk. :)

    De reactie van ons op Nelioka was idd misschien iets te overdreven. Maar was ook meer een reactie op de zoveelste keer dat het gebeurd met een boek spoiler in dit topic. Hebben daar per se een boek topic voor aangemaakt vorig seizoen. :)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik heb het over jouw reactie/houding mbt boekspoilers, niet over de spoiler an sich.

    Klopt, maar er zijn ook mensen (Reckuuza bv) die gewoon de serie volgen maar wel lekker maandag op school in dit topic komen en dan gelijk zitten te klagen over spoilers terwijl ze maandagavond gaan kijken. Dan ligt de fout ook deels bij jezelf vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2013
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat wel. Ik persoonlijk blijf weg. Ook al gebruikt op die dag iedereen wel een spoiler. Ik neem het risico niet. :)
    Maar snap niet waarom er al atijd zo gedoe is in het GoT topic. Bij The Walking Dead gaat het prima en die hebben geeneens een eigen comic topic.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Walking Dead wordt al gespoilerd in The Big Bang Theory 8)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He ik waarschuwde nog. :D
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Hoe weet jij dat ik maandag op school zat? :+
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    PSYCHIC
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Door die reference ben ik wel The Walking Dead gaan kijken. :+
     
  13. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar hebben we de wekelijkse spoilerdiscussie weer. Kan er niet een mod zijn die gewoon even duidelijke regels maakt en desnoods in de topictitel "Geen boekspoilers!" zet?

    Anyhow, heb het andere topic even een kick gegeven zodat mensen die in dit subforum komen hopelijk zien dat er twee GoT-topics zijn.
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Duidelijk toch?
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat valt hier überhaupt te lezen als je 1 (of meer) episodes achterloopt? Ik heb toevallig net pas episode 4 kunnen kijken i.v.m. drukke week en daarom met goede reden, dit topic gewoon vermeden tot dat ik de episode gezien had. (Wat maar goed was ook als ik zo de afgelopen pagina's bekijk :F:)

    Snap niet waarom andere dat ook gewoon niet doen, ben je gelijk klaar met al dat spoiler gezeik.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen hebben ook vragen over de serie of episode. Wat vaak gebeurd met deze serie.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat 99% is vanwege de nieuwste episode. :+
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik zit gvd net buffy te kijken, vieze spoiler dit! Lul!
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Trouwens, nog even over het einde van ep4:
    LET OP JONGENS SPOILERS
    Khaleesi roept in het ...? naar de Unsullied dingen en checkt of ze reageren. Dan lult die kale dat die draak niet naar hem toekomt. Dan begint ze in het Valyrian taaltje ook tegen hem te spreken, gevolgd door de verbazing van die kale dat ze ook dat taaltje spreekt. Maar met welke taal roept ze naar dat leger dan? Als dat ook Valyrian is, dan moet die kale toch al gehoord hebben dat ze Valyrian spreekt.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013

Deel Deze Pagina