1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Dany was vet in seizoen 1, In seizoen 2 acteerde ze echt barslecht en in seizoen 3 begint het weer vet te worden. Haar arrogantie stoort mij behoorlijk, vooral in seizoen 2 toen ze niks had.
    Ik vind bijna elke storyline wel vet, alleen zijn dit seizoen de gedeeltes van Bran nog vrij nutteloos en kort geweest terwijl zijn storyline vet is.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    In seizoen 2 met die wizard _O_ te vet.
     
  3. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was dan ook het enige vet moment in seizoen 2 van Dany en het moment dat the spice king Dany op haar plek zette ;)
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die wizard was ook wel een anti-climax 8)
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Typisch eigenschap van een lekker ding.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Alles in GoT heeft een anticlimax :+
     
  7. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan het natuurlijk nog storend zijn ;)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Had je liever een lelijk wijf gezien?
     
  9. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nergens gezegd. Vind het meer dan prima om naar te kijken.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Met d'r te donkere wenkbrauwen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen die zeggen dat scenes niet toevoegen, clearly haven't been paying attention :p.

    Mensen denken dus echt dat de martelscene eventjes erin is gestopt? of het feit dat de wall beklommen wordt? Of een scene als die van Littlefinger's speech?

    Sommige scenes zijn inderdaad niet al te interessant, maar als je in je achterhoofd houd dat het ergens naartoe leidt of dat het laat zien hoe iemand in elkaar steekt dat maakt het voor mij in ieder geval een stuk gemakkelijker om naar te kijken :)
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar halen jullie je GOT eps vandaan?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    torrents
     
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuke woordgrap:p maar het is weldegelijk zo dat sommige scenes op dit moment totaal niet nodig zijn of dat ze gek genoeg letterlijke boekscenes zonder veel belang erin stoppen. Of gewoon verzonnen spul van de producers dat afbreuk doet aan de karakters of verhaallijnen. Anyway, afl. 5 was vet, hopelijk keert 7 weer terug naar dat niveau.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het maar niet pas in seizoen 10 van invloed is.. Ik vind de show verre van saai. Scenes en gesprekken zijn tof daarom ben ik ook wel HBO fan die dit altijd in hun shows hebben. Maar het tempo is te laag. Iedere keer 5 minuten mensen in beeld. Met iets minder personages hadden ze al zoveel verder kunnen zijn en toch kwaliteit kunnen houden. Ben blij dat de show er is dat wel, maar vraag me wel af of HBO niet beter hadden kunnen kijken of de boeken wel goed te verfilmen zijn.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja vanaf seizoen 2 zijn ze niet geheel trouw meer aan het boek geweest toch? Maar ik denk dat 9/10 scenes wel nut zullen hebben.
    Maar je weet dat het boek precies zo is? telkens een hoofdstukje over 1 personage en hup dan switcht het weer naar de volgende. Ik denk dat de makers alsnog zoveel mogelijk uit het boek erin willen hebben en dat daar wel een knelpunt zit, maar die hele manier van switchen hoort eigenlijk wel een beetje bij GoT.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoel ik. In een boek is dat makkelijk om te doen. In een show niet en hebben ze minder tijd ook.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa ik vind niet dat het direct gemakkelijker is om in een boek te doen, qua tijd is het anders ja maar dat constante switchen stoor ik mij in de boeken ook wel aan en dan leg ik het boek ook gewoon weg :+ Zit ik net lekker in het verhaal van arya en dan gaan ze weer naar dany bv.

    Maar ik kan er wel vrede mee hebben hoe het nu in elkaar steekt :)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    In de boeken ervaar je dat natuurlijk heel anders. Daar lees je niet in 5 minuten alle hoofdstukken van 1 character uit :p.
     

Deel Deze Pagina