[tv] gamekings

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door nickyb, 4 apr 2003.

1. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    wanner komt gamekings weer op the box want ik heb het lang niet meer gezien.
    en gammo vind ik niet zoveel aan want daar komt maar heel zelden een game van de xbox, en als er dan een komt is het zo'n dom spel.

2. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij stond er in de Power Unlimited dat het in april komt deze maand dus nog maar ik weet het niet zeker.

3. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ow, gewoon weer op de zelfde tijd als de vorige afleveringen?

4. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hier in Helmond ontvangen niet de zender "the box" helaas :mad:
    maar mijn vraag is dus, kun je afleveringen misschien via windows media player zien, downloaden of is er geen manier om toch gamekings te kijken voor mensen die niet the mox hebbeb?

5. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet, moet je mischien naar gamekings.nl gaan

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik vond skate wel droog, in z;n echt pu stijl/taal

bv: deze zieke shit moet je echt chekken!

lol :D

7. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    ...

In power unlinmited zeggu ze in mei................

Gammo zuigt ze zeggen niet wat ze van een spel vinden alleen basic info wat je allang weet. En bij sommige spellen laten ze zelfs alleen muziekje op de achter grond en die precentator die skate probeert na te doen met zijn skate wannabe grapjes......

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Maar het is wel een goed teken dat we al 2 game programma's hebben niet. Ik kijk met plezier naar beide programma's...:):):)

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoewel ik naar beide programma´s kijk heb ik toch een voorkeur voor Gammo boven Gamekings. De reden hiervoor is dat Gammo gewoon meer game info geeft dan Gamekings en dat is voor mij toch wel het belangrijkste. Dat Gammo geen meningen geeft is echt bullshit, ze vertellen er gewoon bij wat de eventuele minpunten van het spel zijn terwijl het bij Gamekings meestal zo is dat een game word afgezeken omdat een van PU gasten er toevallig niets aan vind zonder daarbij echt duidelijke redenen te geven. Verder laten ze veel te weinig beelden van de games zien. Wel laten ze zichzelf graag zien en dan meestal ook nog met van die puberale ongein. Dit is ook de reden dat ik niet langer de Power Unlimited lees aangezien het tegenwoordig meer om de ego´s van die gasten gaat ipv de games.

10. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben allebij - en + punten vind ik. Bij GK word er soms teveel geluld ne te weinig aandacht aan de games gegeven. Maar bij Gammo is het min punt groter vind ik, namelijk dat er altijd wel een paar klote spellen behandeld worden die in de magazines als shorts behandeld worden of als 'one-liners'.

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat van die klote spellen klopt wel een beetje, maar aan de andere kant geven die reviews in de bladen soms ook niet een goed beeld van een game. Voorbeeld: Het PSX spel Koudelka kreeg niet veel aandacht en werd ook nog eens afgezeken in de meeste bladen (met belachelijke reden overigens), maar nadat ik een review op tv had gezien met ingame beelden was ik verkocht. Nog steeds vind ik het 1 van mijn favoriete games ever.
    Het heeft natuurlijk ook met persoonlijke smaak te maken. Zelf ga ik niet snel mee met een hype dus vind ik het niet zo erg dat er ook zogenaamd "mindere" games worden behandeld.

12. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    bij GK zie je tenminste dat ze het echt spelen.
    bij gammo zie ik soms filmpjes die ik ook wel eens op internet heb zien staan.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus je ziet liever zo´n gast een klein stukje uit een game spelen dan een drieenhalf minuten durend filmpje met ingame beelden, die meer over een game zeggen en waarbij ook nog eens serieus commentaar word gegeven over de eventuele + en - punten?

Trouwens je kunt toch niet verwachten dat ze bij Gammo alleen maar dingen gaan uitzenden die jij toevallig wilt zien.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zeker wel, in zo'n trailer laten ze toch alleen maar de vette stukjes zien, die domme dingen uit het spel komen niet in beeld anders koopt niemand het.

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat voor domme dingen dan? Bij Gamekings laten ze dat toch anders ook niet zien.

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik bedoel gewoon: In een trailer laat een spel zich van zijn beste kant zien en de saaie/domme/vervelende/slechte dingen in de game zie je niet. Bij GK spelen ze zelf en kan je alles zien.

17. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoel ik ook

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet niet wat jij ziet als je naar GameKings kijkt, maar ik zie toch echt alleen maar kleine stukjes uit een of ander level van een game als je ze ziet spelen of heb jij ze soms een complete game zien uitspelen. Nee, dat dacht ik al.

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, ik kan geen GK ontvangen. Maar iedereen zegt dat je ze ziet spelen, dus je ziet de goede en de minder goede punten uit de game zou ik zo zeggen (je zag namenlijk ook de haperingen in UC heb ik gehoord).

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, zo kan ik het ook. Een discussie aangaan zonder dat je weet waar je over praat. Ik heb alle afleveringen gezien en ik kan je zeggen dat je ze maar kleine stukjes ziet spelen terwijl er ondertussen slap geouwehoerd word. Sommige gasten willen je doen geloven dat GameKings het ubergamesprogramma is, maar dat zijn meestal van die PU fanboys wiens enige levensdoel is om alles wat niet PU is af te zeiken.

Deel Deze Pagina