1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Hannibal

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 12 apr 2013.

  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat ik vooral denk
    is dat Hannibal de meeste kills gemaakt heeft maar dat Will nu "opgeleid/klaar" is voor het echte werk namelijk net als Hannibal killen zonder gepakt te worden. Of Will dan net als Hannibal een kannibaal wordt weet ik niet. Maar spannend en een mindfuck is het soms wel inderdaad. Ik denk dat Hannibal ook zeker dat meisje vermoord heeft op het eind van ep 12.
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Grappig hoe jullie het zien.

    Dit is zoals ik het zie: Hannibal is de copycat van elke serial killer totnogtoe (hoe kan hij anders van elk slachtoffer een lekkere stoofpot maken, dan zou Will dat dus ook moeten vergeten wat een risico zou zijn). Echter zorgt/de hij er telkens voor dat hij Will kan/kon framen op een later moment (dus hij zorgde ervoor dat Will altijd theoretisch op het plaats delict kon zijn etc.), aangezien hij al vroeg in de serie doorhad dat Wil ziek was, dat kon hij immers 'ruiken'. Hij munipuleert/de Will telkens zoveel dat iedereen, Will inclusief, niet meer wist wat echt was en niet, en gaf hem maar ook alle anderen broodkruimels die uit zouden komen bij Will, aangezien iedereen als ze enkel rationeel zouden denken ook bij hem zouden uitkomen. Hij framed Will dus voor alle moorden (zoals Abigaill, aangezien je bij het begin van de aflevering ziet dat hij voor het huis staat van Will net na hij wakker wordt, toevallig?) en gaat zelf vrijuit, terwijl hij Will nog steeds kan onderzoeken door hem op te zoeken in de gevangenis. Will is/was als het ware, zijn speelmaatje.

    Maar dat is wat ik denk. Wel mooi dat iedereen het dus anders interpreteert, zo hoort het bij een goede serie :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Zoals jij het omschrijft zou natuurlijk ook heel goed kunnen, damn wat een serie en een topcast! Kan niet wachten op season 2 \o/
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies mijn gedachte :)

    Heerlijke finale wel hoor _O_
     
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heerlijk finale inderdaad!
    Ik ben dan ook erg blij dat er een seizoen achteraan word geplakt. Zijn de kijkcijfers nu ook niet beter geworden?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zijn ze zeker wel :) hopelijk verplaatsen ze volgend seizoen naar een gunstigere tijd though

    Sent from my X909 using Tapatalk 4 Beta
     
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Gelukkig, dezeserie verdient het gewoon om op een fatsoenlijke tijd te worden uitgezonden.
    Nu ga ik ff lekker verder griezelen met Bates Motel ;)
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Met al die gore gaat dat niet gebeuren lijkt me. Dit zit ook wel echt aan de top van mijn gore-acceptatie. Soms is het echt insane!
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Welke gore? Ik zie alleen maar kunst!
    Zelfs de FBI bureau is een en al architectonische elitracy!
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    precies :)
    Hmm een andere dag dan?

    Enige dat wij kunnen doen in NL is op sociale media dingen van Hannibal liken en retweeten :p heb ik sinds die petitie halverwege het seizoen ook gedaan.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het wordt wel echt bizar mooi neer gezet. Ik heb het al eerder gezegd, maar dit is echt een visueel schouwspel!
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Letten jullie wel op?
    Will is geen killer, hij wordt gemanipuleerd dit te geloven door Hannibal.
    Hannibal is de Chesapeake Ripper, Dit is ontdekt door de Agent in Opleiding die Crawford had gestuurd en door Hannibal is vermoord.

    In eerdere afleveringen zie je Hannibal kloten met de vis dingen. Doet hij eenmaal, doet hij andermaal. Zo maakt hij trophies van zijn kills voor Will.

    In de E12 waar Abigail door heeft wat hij is wordt ze door Hannibal off screen vermoord en wordt het bewijs bij Will geplaatst.

    Enige wat ik niet kan verklaren is hoe haar DNA onder zijn nagels komt.

    Oh en Fun fact:

    He said: "I love David Tennant (Doctor Who). He would have made an amazing Hannibal, there's no doubt in my mind.

    "David is such a fantastic actor that I would love him to come and do the show as a seriously deranged serial killer. That would be amazing."

    David initially auditioned for the lead part of psychopath Hannibal Lecter - who was portrayed by Sir Anthony Hopkins in the movie - but he narrowly lost out to Hollywood star Mads Mikkelsen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gelukkig hebben ze voor Mads gekozen, wat een broekie is die David zeg. :lol: Grove fout geweest als ze hem hadden gecast als Hannibal.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Niemand zegt dat ook over Will.
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo zie ik het ook!

    Gister de laatste aflevering gezien, wat een goede serie! Met name de scenes tussen Will & Hannibal zijn erg goed. Ben benieuwd hoe het verder gaat in seizoen 2, wanneer kunnen we die verwachten?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Tweede seizoen krijgt weer 13 afleveringen dus zal waarschijnlijk maart/april 2014 weer beginnen
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    28 februari gaat het weer verder. :D

    [​IMG]
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yes yes yes!

    Ik kijk hier meer naar uit dan Gaap of Thrones! (Hehehehe)
     
  19. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Dit is best wel fijn.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaaaaa! :) Ik zag laatst de trailer al voorbij komen op tv *)
     

Deel Deze Pagina