1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Homeland

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 17 aug 2012.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat stuk met Saul was inderdaad vermakelijk.

    Toch niet WEER die bullshit tussen Carrie en Brody he.. Word dat nu wel een beetje zat. Volgende ep zal Dana wel weer wat shit vertellen aan haar moeder die weer gaat zeiken over hun huwelijk en shit. Iets meer schieten en actie please!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Relatie gedeelte begint wel awkward te worden. Ook niet echt leuk voor het verhaal en sowieso ongeloofwaardig. Mag nog steeds hopen dat Brody als dubbelagent fake is.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Shit einde was weer ouderwets spannend. Maar toen ze hem in de heli stopte wis je dat die Nazir ging ontmoeten. :)
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rustig in dit topic zeg.
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Inderdaad, en dat terwijl Homeland steeds beter word.

    En die ene scene haha, gelukkig alleen thuis :+
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik kom vanavond mee praten, moet Dexter van deze week en Homeland vanaf vorige week nog kijken!

    Ik weet trouwens niet of het beter wordt, maar het blijft gewoon constant spannend en goed. Weinig series die in mijn ogen zo constant goed zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Weer een ijzersterke episode. Vind die actrice die Dana speelt trouwens echt ontzettend goed acteren _O_
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, vind ik ook. Die Fynn heb ik dat een stuk minder. Loop nog een episode achter, maar in die van vorige week was Dana ook heel sterk neergezet.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wauw, dat einde. Damn, bruut hoor. Dat einde was zo spannend. Ik leef ook heel erg mee met Dana. Damn, kan niet meer wachten tot volgende week.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn, homeland blijft echt een heerlijke serie :D

    alleen
    raak ik nu wel echt heel erg geïrriteerd van die klote carrie met haar OMG WE HAVE TO SAVE HIM. He's our only asset. Nee slet, je wilt niet je neukmaatje kwijt. Admit it en stop met dat gejank over hoe belangrijk hij voor het land is. Brody fucked up en dat wist zij ook dondersgoed.

    Ben wel benieuwd hoe het verhaal nu verder gaat
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Haar zorgen waren toch gegrond, ook voor de missie? Als ze op dat moment hadden ingegrepen hadden ze 3 van de 6 undercover terroristen te pakken. Nu zijn ze mijlenver verwijderd van ook maar één van die gasten of Nazir. Benieuwd hoe het nu verder gaat. Zal uiteindelijk weer aankomen op een keus van Brody vermoed ik.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja klopt het wás ook gegrond. Daarom vind ik het zo jammer dat ze een gestoord wijf is dat alleen maar aan brody denkt. Want uiteindelijk is dat wel de onderliggende gedachte bij haar. Dat zie je aan alles wat ze doet.

    Ik denk dat Brody dubbel dubbelspion gaat worden :cool:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Carrie is fucking gestoord, serieus nog erger dan Brody. Peter is trouwens een geweldige baas hoor, awesome personage. _O_

    Maar goed, hopelijk krijgt Brody klappen en gaat hij gewoon weer serieus doen. Meewerken met Abu, koran weer gebruiken en zijn ding doen. Vond dat zo leuk en apart aan de serie hoe het omging met Amerika en terroristen. Nu is het allemaal gay shit en vind ik de personages minder worden. Eerste seizoen had Brody nog echt motivatie en was zijn doel overtuigend, ondanks dat hij nu niet anders kan is het toch een pussy. En Carrie was sowieso al gestoord, maar die wil alleen maar met Brody zijn. Spanning is nog geweldig, dat geef ik toe. Maar het verhaal begint minder te worden en vraag me af of dit geen melk gaat worden met S03. Straks zit je in S05 en zeggen ze nog steeds dat er snel een aanval op Amerika komt.

    Saturday Night Live Skit van Homeland met Anne Hathaway en die dikke van Kenan & Kel. _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    _O_

    Shit was weer ouderwets spannend. :D
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Inderdaad. Was goed te doen.
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Erg sterke aflevering weer. Ben alleen wel heel erg benieuwd hoe ze nu bij
    Abu Nazir
    gaan komen.
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik kon het niet helemaal volgen vandaag.

    Hoezo was die CIA agent ineens het doelwit van Saul? Ze braken bij zijn flat in en gingen zijn vrouw toch opzoeken?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In het begin van het seizoen toen die er voor het eerst was. Vonden ze het allemaal maar raar dat niemand van hem gehoord had en waar die vandaan kwam en Estes hem er graag bij wilde. Toen vroeg Carrie aan Virgil om het eens uit te zoeken. Weet alleen niet waarom ze zo lang gewacht hebben.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond hem ook er vaag bijkomen, maar was zijn achtergrond speurtocht al weer vergeten. Zou hij Brody echt om hebben gelegd als Abu Nazir wel gevangen genomen was, en zoja, waarom? Dat stukje volgde ik niet helemaal, maar kan zijn dat ik wat gemist heb. Die donkere gast gaf hem opdracht / hield hem tegen en maakt het ook weer wat dubieus. Alsof ze in het team een soort van dubbel missie leiden.
     

Deel Deze Pagina