1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] How I Met Your Mother

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door de bengel, 14 okt 2009.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik vind het trouwens wel erg tof dat ze in deze laatste episodes nog wat dingen uit de eerdere seizoenen terughalen. Al zijn het maar kleine references.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het eerlijk gezegd nogal irritant dat ze elke aflevering een round-circle moment proberen te maken met minstens 36893 referenties naar vorige seizoenen. Ik heb liever dat ze gewoon proberen goede nieuwe episodes te schrijven.
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    True that! Eentje is (wellicht) wel leuk, maar 36893 is sowieso too much!
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik snap helemaal niet waar die hele sad panda discussie van de laatste pagina's om draait:

    Hoezo zou er iemand dood gaan? Je hebt toch al talloze dingen gezien waar Ted en de moeder nog leven in 2024/2032/etc. Ik heb echt niet het idee dat er iemand dood gaat. Volgens mij komt uiteindelijk toch gewoon alles goed nog. Omdat Ted ook in dat huis van hem woont en hij het heeft over Aunt Robin en Uncle Barney. Die zijn dus ook nog steeds in de picture.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Talloze dingen waar de moeder nog leeft in 2024? Noem eens iets? Ik heb nog nooit een flashforward gezien van de moeder, überhaupt die moeder pas gezien sinds begin dit seizoen. Dus ik weet niet wat je bedoelt.
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Er zijn zeker een aantal flash forwards geweest dit seizoen. Wat precies weet ik niet meer en ook niet 20 jaar verder. Maar de hele sad panda theorie gaat echt niet gebeuren :)

    Daarnaast...waarom zou er dan een spinoff aankomen "How I met Your Dad"? Ik neem aan dat het format circa gelijk zal zijn en ze niet tegen de kids praat als ze nog kleuters zijn.
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Maar dat is met een compleet andere cast en setting. Dat gaat niet over Ted.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet? Oh
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    [​IMG]

    Dat is de moeder.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Haha oh! weer wat geleerd :) Thanks voor de info! Maar neemt niet weg dat de Sad Panda theorie niet gaat gebeuren mijns inziens.

    Leuke moeder overigens!
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze aflevering:
    Hallo, hier is een nieuw character vlak voor het eind van de serie waar niemand om gaat caren maar waarmee we wel weer een sentimenteel spelletje met Robin kunnen spelen.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ontken niet dat er flashforwards zijn geweest, wel dat er flashforwards zijn geweest waarin de moeder te zien was. Alleen dan die ene emotionele van vorige week, waarin Ted alleen maar zat te janken en zij (schijnbaar wat ongelukkig) zei van 'welke moeder mist nou haar eigen dochters huwelijk?' waarna Ted weer ging huilen.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    De aflevering van deze week vond ik best goed. Qua verhaal van Marshall en Lily, en de terugkomst van The Captain _O_.

    Alleen dat einde :emo:
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja eindelijk weer een redelijke ep! Heb toch nog best vaak moeten lachen, haha (:

    Het einde verpest het idd wel weer een beetje...
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Eens! Zeker een paar keer moeten lachen... maar dan zelfs een paar uur voor de bruiloft nog zo'n einde.... . :/ heel erg wazig. Lekker respectloos naar haar partner toe ;)
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kevin is terug!!
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Prima episode. Ondanks dat het niet zo grappig is, sluiten ze de boel wel goed af.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat de fuck is er met die Gary Blauman? Ze doen alsof we hem allemaal kennen en alsof ie al jaren bij de club hoort. Slecht episode.
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij werd juist door iedereen geintroduceerd als nieuw character.. Ik vond afgelopen ep eigenlijk de eerste leuke van het seizoen. Taran Killam is ook gewoon baas :p
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vond het ook raar. Die paar keer dat hij er in zat ging het toch meer om die Bilson. Zal er wel mee te maken hebben gehad dat hij met real life Robin getrouwd is :+
     

Deel Deze Pagina