Heyz, ik had even een vraag. Als ik mijn tv op het xbox kanaal zet, verschijnt er in de rechter bovenhoek groot: E1. Ik vind het erg irritant, want bij veel games staan daar de ammo dingen ed. (bijvoorbeeld bij GTA 3 ) Het is de Philips 'Black Lime'. Weet iemand hoe je dat kan wegkrijgen?
op je afstandsbediening staat als het goed een knopje met een schermpje en een + teken erop misschien help het als je dat indrukt
Het lijkt mij dat het kanaal of andere aanduiding in beeld altijd na een paar seconden hoort te verdwijnen tenzij anders is ingesteld.
Bij mijn Philips tv kan ik de zender vermelding in het menu uitschakelen. Menu - Diversen - Permanent Pr Nr.
mja dat probleem heb ik ook, maar dan staat er AV linksboven. dus als iemand daar ook een oplossing voor weet...
Ja, zoiets staat er bij mij ook Vastl. pp P:E1 => Nee Die kan ook op OK, maar als ik dat wil doen schiet hij steeds weer terug naar Nee
je moet dat knopje een tijdje ingedrukt houden. Het nadeel is ook dat je dan meteen de volume balk die verschijnt als je het volume aanpast ook niet meer zichtbaar word. Ik weet niet of ik een black lime heb maar kheb wel een philips en had hetzelfde probleem. Dus gewoon een tijdje ingedrukt houden en het verdwijnt.