Veel mensen vinden Oh Oh Cherso geweldig. Maar het begint toch al iets minder worden. Daarom raad ik iedereen aan om Jersey Shore te kijken. Ook omdat we een liefde hebben op XBW naar Guidos. Kijk hier. Seizoen 1 Seizoen 2
Ontzettend grappige en leuke serie vind ik persoonlijk. Heb seizoen 1 gezien, en bij seizoen 2 was ik bij aflevering 9. Misschien ook een uitleg van de serie in de OP? Volgens mij was er wel al een topic btw.
Geniaal programma om relaxed op de zondagavond te kijken. Volg het gewoon via MTV, zitten nu ergens in seizoen 2 geloof ik. Paar afleveringen terug ook die Situation, gingen ze eten bestellen, zegt ie aan de telefoon 'Under the name Situation, S-I-T-U-A-T-I-O-N.' Die andere gast zo '.....whatever, man.' Trouwens beetje jammer dat die Angelina erbij zit, wat een irritant mens. Al zorgt ze wel voor wat drama en dat is altijd lachen.
Is ook een kutwijf, maar zorgt wel altijd voor ruzie . Voor de gene die nog niet zo ver zijn: Spoiler Jenni die Sammi slaat . Of andersom natuurlijk.
Dit is inderdaad vele malen leuker dan oh oh cherso om te kijken. Zojuist ep 10. gezien van het 2e seizoen Top aflevering weer, lag weer dubbel om Pauly D!
Wat irri dat die afleveringen niet allemaal erop staan of op volgorde. Wil ze nog wel een keer zien, maar volgens mij staan niet de hele seizoenen er op?
Seizoen 2 is veel beter in mijn ogen. Ron Spoiler Zoent hij al die meisjes, komt hij thuis, gaat hij weer bij Sammy in bed liggen Niet lezen als je nog niet bij seizoen 2 bent!
Mag hopen dat je wel de uncensored dvdrip hebt want van het geblieb in de tv versie wordt je soms goed gek