TV kan het niet aan met TV out ? please help me, de stop is al 2 keer gesprongen :)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door deNeut, 4 jun 2003.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zat net voot het eerst een LANGE divx te kijken op mijn tv via mijn computer (tv-out) , voor de rest keek ik altijd iets van een half uur of zo maar nu een film. maar mijn vraag is kan mijn tv het wel aan, mijn tv is een Philips PAL 50 Hz, en ik weet dat als je NVIEW gebruikt je computer op een lage resolutie moet staan en een lage refresch rate. Maar hij kan minimaal 800-600 en 60 HZ mijn computer, zal het daar aan liggen , ik hoop dat iemand mij kan helpen want de TV werd warm en er hing een schroei lucht in de kamer :{ , en na een ruime uur tv kijken sprong de stop :mad: . Dus voordat ik alles opstart wil ik wat meer duidelijkheid ,
    thnx alvast.

ps: mijn computer is best wel nieuw maar mijn monitor is redelijk oud, ik weet niet of het van toepassing is maar ik dacht ik zet het er maar ff bij :p

Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  2. welke pc ? processor?werkgeheugen?HD?videokaart?

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    AMD atlon 2000+
    512 mb ram
    40 GB harddisk
    Gforce ti 4200
    Monitor van oude computer :p

Maar is dat van belang dan ?

4. je tv kan het aan, processor is goed (maar liever een amd athlon 3000+, loopt vloeiender en een GEFORCE FX 5900ULTRA 256MB videocard en het intern geheugen verdubellen naar 1024mb, heb ik ook en het loopt sweet.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Erm... een TV kan maximaal 640x480 aan, maar als het goed is past je videokaart dat vanzelf aan...

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    UUUHHHH onze tv is nu kapot :'-(, ik weet niet of ie gewoon gestorven is :p of door dat tv out zooi, maar ja, er komt nu dus een andere tv

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5

Wahahaha jij bent zooooo afgezet als ze je 1024 mb ram laten nemen voor een game pc. Dat word namelijk nooit gebruikt in de hedendaagse spellen + alle applacaties (512 mb is echt genoeg).

Trouwens als je je pc goed indeelt kan je het al makkelijk vloeiend laten lopen met een 800 mhz en geforce 2 + 5.1 surround dus denk eerder dat jij door verwezen moet worden naar het patser topic.

8. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs met een Athlon 700 draaien DIV-Xen prima.

Deel Deze Pagina