TV kapot?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JorkyL, 21 jul 2006.

1. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat net tv te kijken en zonder reden werd het beeld ineens donker grijs met heel vaag van die groene en rode vertikale vlakken in beeld. Toen ik begon te zappen om te kijken of het misschien aan de zender lag bleef ik zo ongeveer het zelfde beeld houden en niet lang daarna rook ik een vreemd luchtje alsof er iets door gebrand was en heb meteen de tv uit gezet. Toen ik net weer even wou kijken of hij ook echt kapot was had ik ineens wel weer beeld maar heb de tv voor de zekerheid toch uit gezet. Kan iemand me misschien vertellen wat er met dat ding aan de hand kan zijn, hoe het komt en/of wat de oplossing kan zijn?

gr, JorkyL

2. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    mss zit er "wat" stof in je tv. ik weet niet hoe oud die is maar mss zou je hem kunnen uitstofzuigen zoals dat heet.

wel oppassen voor de beeldbuis want die si een beetje gevaarlijk als je die een beetje verkeerd aanraakt ( als je een oude tv hebt natuurlijk)

3. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die zal wel kapot zijn ja.. vast iets doorgebrand..

4. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor tv is het, is het nog een oude bakeliete of een nieuwe. het kan idd gewoon stof zijn. ik had laatst een oude tv opengehaald die deed het ook niet, en dat was een blok stof toen ik hem opendeed. dus even gestofzuigd.

o en opletten niet zuigen maar blazen. ik weet het het is erg stoffig maar als je zuigt dan zuig je mischien kleine stukjes op die snel losgaan. niet doen dus altijd blazen.

Deel Deze Pagina