1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 4 mrt 2005.

  1. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ok voor de duidelijkheid,

    Het NL-seizoen van net 5 is zo :

    Afgelopen jaar waren ze begonnen met Lost!, ze hebben een stuk of wat afleveringen gehad en zitten nu (denk ik) met de aflevering teller op dit moment op 3/4 van seizoen 1 van Amerika !

    zo goed verwoord ?!
    Dus, seizoen 1 moet op Net 5 nog aflopen over een stuk of wat episodes, en dan begint seizoen 2 daar pas.

    x
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lost Season 1 is ondertussen te bestellen bij de FRS.
    01-12-05 is de release datum.

    :cool:
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ff kicken dit topic.

    *Spoilers van afgelopen aflevering*







    Goed, ze zijn dus dat luik naar beneden gegaan, maar daar kwamen ze dus zo'n kerel tegen die daar gewoon allerlei voedsel, een keukentje oid, platenspeler enz had. Nu zag je op het eind dus dat hoeheetie de dokter zei tegen die gast: "You!?". Maar wie is die kerel? Ik dacht even kort dat het die vriend van die vrouw was die bijna half verlamd was voor de rest van haar leven, maar het beeld bleef te kort op hem gericht om het duidelijk te zien. Iemand die weet wie dat is?

    Bedankt voor de verduidelijking.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Een spoiler kun je beter tussen
    tags zetten.

    Die vent is Desmond. De man die Jack tegenkwam toen hij in het stadion aan het trainen was en door zijn enkel ging. See you in another life, brother was de afscheidstext. Best toepasselijk, vind je niet?
     
  5. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds wanneer en waarom moeten dit soort dingen in spoilertas. Deze ep. is gisteren toch uitegzonden. Dan zou je die hele thread in spoilertags moeten gooien. Of mis ik iets?
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Misschien omdat het toch iets verklapt. Ik zal immers denk ik niet de enige zijn die hem op het eerste gezicht niet herkende, en voor mensen zoals ik geef je dan toch info die je anders pas de volgende ep krijgt bijvoorbeeld. Maar ik snap je punt ook wel.
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze weten het wel spannend te houden. Toen die kerel "brother" zei had ik echt zoiets van, "dat meen je niet". Kan niet wachten tot volgende week, want ik wil weten wat er natuurlijk verder gebeurt en wat er met Saywer en Michael gebeurt
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, kan nog wel een paar afleveringen duren voordat dat weer aan de orde komt... maar was gisteren wel een meesterlijke aflevering...
    "brother".....
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Er gebeurde ZOveel in die aflevering gister, was echt vet. Voor die aflevering gister had ik die hele DVD net afgekeken. Ik ben erg benieuwd hoe het met dat vlot is afgelopen, waarschijnlijk komen Sawyer etc. wel weer terug. Ik kan niet wachten._O_
     
  10. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog een herhaling ik was zuipen en ik wil em wel ff zien:p
     
  11. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    be warned : dit is een major spoiler!
    sawyer en die andere hun vlot word gekaapt en vernietigd door piraten en Walt word ontvoerd. Sawyer en die andere drijven vervolgens terug op het eiland, echter wel aan de andere kant, hier worden ze gevangen genomen door de mensen die vanachter in het vliegtuig zaten. (the others?) Die kerel in die bunker is idd die gast die Jack tegen kwam in het stadion, hij is op het eiland terecht gekomen tijdens zijn tocht rond de wereld en sindsdien moet hij in die bunker om de zoveel tijd een code (die speciale cijfers) intypen om zogezegd de wereld te redden, meer weet ik er ook nog niet van want daar ben ik gestopt met kijken ;)
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dit is ook allemaal te vinden in het Lost-Amerika forum :)
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    ....dus hoef je dat hier niet te posten. Ik keek * bijna
     
  14. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dat ik niet hier aan heb gedacht om zo een topic te maken :D

    lost IS THE BEST !! :D

    'ter info lost seizoen 2 ' vanaf 2 januari terug op tv :D :p

    ~EDIT/ maar dat wisten jullie zeker al :p
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Weet iemand welke aflevering vrijdag op TV was, ik MOET gewoon weten wat er gebeurt in de volgende aflevering!!!
     
  16. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit man, het is voorlopig de laatste aflevering:|. Maar ook deze was echt wel weer freaky hoor. Met die Ana Lucia of zoiets. Die in die val met Sawyer, Jin en die andere(naam kwijt), te freaky allemaal. Maar volgens mij zitten er ook wat anwijzingen in die film, zo leek het alsof die zweedse investeerder, die maar even inbeeld was, de vader van locke:|, maar was vaag moment.
     
  17. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut!Dit is al de 2de aflevering op rij die ik heb gemist.Wordt het ergens nog herhaald?


    Ik was al pissig toen ik na 6 afleveringen hoorde dat lost seisoen 1 weer was verdergegaan, alles gemist gewoon omdat het niet was gezegd in een voorstukje op net 5:mad:


    Nu moet ik weer aan de lost seisoen 1 box zien te komen:{
     
  18. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm elektromagnetisme....
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar hebben zelfs de gasten die de amikaanse shit volgen nog geen verklaring voor :)
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moeten ze eens 'The triangle' gaan kijken. Een miniserie over de Bermuda driehoek, elektromagnetisme in overmaat.
     

Deel Deze Pagina