1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 4 mrt 2005.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is er al bekend wanneer het complete seizoen II op DVD uitkomt?
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De vraag is of dit zal gebeuren, een seizoen in 2 delen uitbrengen brengt alleen maar meer centjes op. Ik vind dit zeer jammer maar gelukkig heb ik S2 al compleet op dvd (orgineel uit zweden met alles in het engels dus ook de cover).
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oktober, als het goed is.

    Op diverse website's heb ik de box-set gezien, als in compleet SII.
    Voor alsnog verdom ik het om 2 losse box sets te kopen. :)
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Thanks, ik ben namelijk ook niet van plan om twee losse box-sets te kopen.
    Wacht mooi om het complete IIde seizoen in één box. :cool:
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Even een enorme bump. Lost seizoen 3 gehaald en zit achter elkaar door te kijken.. Heel tof, alleen de boxset is een smallere geworden :mad: Ze hebben nu 2 discs per hoesje gepropt!

    Oh well, de serie is in elk geval fantastisch. Ben nu bij episode 10 en ga vanavond weer verder.. Ik hoop dat er dit seizoen al wat meer dingen duidelijk gaan worden :D
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh geloof mij, het seizoen word beter en beter, de laatste 4 afleveringen zijn de beste die Lost ooit heeft gekend. En de cliffhanger is Mindblowing!
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb vandaag ook Season III aangeschaft, inderdaad jammer van die 2 Disc per hoesje.
    Ga vanavond maar eens een begin maken! :cool:

    Hij was trouwens "maar" €39,- bij de Media Markt te Deventer. :)
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn.. Net de laatste ep van seizoen 3 gezien en godskolere, wat goed.

    Is er iemand die het laatste stukje al begrijpt? :eek:
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet echt veel aan te begrijpen, wat ik er uit haal is dit:
    het is een flash forward, en ze komen dus van het eiland af, en dan raakt Jack aan de alcohol enz. Wat er met de rest gebeurt weet je nog niet, alleen dat Kate iemand heeft die op haar thuis zit te wachten en dat ze niet zoon puinhoop is als jack. en je weet dat er iemand dood gaat, want wie zit er in de coffin? ik denk wel iemand die wij kennen, anders zou dat echt lelijk zijn. Van wie is Jack geen vriend en geen familie? wazig dus allemaal! vond het echt geniaal! wel zuur dat we tot februarie moeten wachten (dan gaat ie weer verder in amerika) maar wat wel een nadeel is, is dat er een mogelijkheid bestaat dat we dit jaar geen Lost krijgen, maar word het waarschijnlij worden het maar 8 aflevering.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oke dan. Afwachten dus.. Als ze maar van dat eiland afkomen.. Dan is het hoogtepunt denk ik voorbij.. Net als het (voor mij) na Prison Break seizoen 1 ook voorbij was.. Dat was waar het om ging en seizoen 2 was kut wat mij betreft.. Ben heel benieuwd hoe het met Lost zal gaan..
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ze komen zéker van het eiland af. Jack refereert duidelijk naar het eiland als hij zegt dat-ie terug wil. Ik denk dat in het volgende seizoen het punt dat ze van het eiland afkomen qua importantie een stap naar achter gedrukt wordt en het overkoepelde gedoe van wat het eiland inhoudt issue nummer 1 wordt.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ik hoorde ook dat dat best eens invloed zou kunnen gaan hebben op Lost. Dan ga ik die staking eens ruw verstoren :+
     
  14. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik zo'n spoilerbalk in mijn bericht plaatsen? Wil wel ff wat zeggen maar niets spoilen
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Code:
    [spoiler][COLOR="Blue"]hier je bericht[/COLOR] [/ spoiler]
    En dan even de spatie na de / weghalen.
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Er klopt alleen iets niet aan de flashforward in de laatste aflevering: op een gegeven moment confronteert die ene dokter jack met zijn drankmisbruik, waarna jack de dokter verteld dat hij even naar zijn vader moet gaan en kijken of hij nuchterder is dan hem. Maar jack zijn vader is dood...
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja inderdaad.. Zou Jack Kate dan eerder gekend hebben?
     
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    dat denk ik ook weer niet, aangezien ze wel refereren naar het eiland. Is de flashforward misschien een what if scenario? Misschien gebeurd dit niet dankzij charlie's ontdekking over naomi's boot.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    de producers hebben al aangegeven dat het een flash forward is, en geen what if scenario is of zo. Maar dat is gewoon nog een raadsel wat we moeten oplossen, de kist van Jacks vader was leeg dus daar zou vast nog wel een verhaal achter zitten. Jack was ook zat en een beetje de weg kwijt dus mischien zei hij het daarom.
     
  20. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan wel zo zijn, maar jack heeft zijn vader toch echt in het mortuarium van sydney zien liggen, en doder dan dat kan hij toch niet zijn.
     

Deel Deze Pagina