Tv ongeveer 500 euro

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Spitie_nl, 5 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnen 2 weken een nieuwe tv kopen. heb ffies gekekenen op internet maar weet niet wat ik nou moet kopen. mijn pc xbox en x-530 setje moeten dr wel op kunnen. Ik kwam deze tegen:

samsung
    jvc
    philips (duits :confused: )

Misschien dat jullie het weten.
    Ben dr nog wel meer tegengekomen maar deze leken me het beste.
    Andere alternativen zijn ook goed.

2. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou voor de JVC gaan omdat ik dat het beste merk vind en ik vind 'm er ook mooier uitzien.

3. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Time 51 cm LCD-TV
    Fraaie LCD-TV met 51 cm beeldscherm. Ideaal voor woonkamer, slaapkamer of keuken! Compleet met teletekst. Hifi stereo geluidsweergave. Incl. 2 scart- aansluitingen, PC-aansluiting en fraaie tafelstandaard. Tevens wandbevestiging mogelijk."
    466 euro

Deze hebben mijn ouders deze week gekocht. (Zie www.expert.nl)
    Hij bevalt goed, het beeld is zooooo scherp! Als je liever een breedbeeld wilt moet je een van die 3 nemen, maar voor de scherpte en beeldkwaliteit een LCD zoals deze. In de woonkamer hebben we een breedbeeld (van ik geloof minder dan een jaar oud) en als je die 2 naast elkaar zet....eng, zoveel verschil!

Edit: Hier nog een plaatje ervan..

Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  4. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    bij de media markt had ik een lcd tv van LG gezien voor 600 euro, mischien wat boven je budget. ik weet niet meer hoeveel cm die was, maar klein was die niet.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zie eigenlijk niet in wat deze thread met PC Hardware, software of internet te maken heeft.... daarnaast is er al een uitgebreide thread over de aanschaf van een nieuwe tv waar jouw vraag prima in thuishoort. Deze gaat dan ook dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina