Vandaag heb ik geprobeerd mijn pc op mijn tv aan te sluiten via de tv-out van mijn sapphire 9800pro, dit heb ik gedaan dmv een composite-signaal. Dit omdat mijn tv geen svideo-ingang, maar enkel een scart aansluiting heeft. zo dus: 9800pro->svideo->verloopstukje->composite->scartblok->tv Maar na een tijdje faq's doorlezen en instellingen veranderen is het nog steeds niet gelukt een normaal beeld uit mijn tv te krijgen. Eerst was het zwart/wit later gaf hij wel kleuren maar heel raar. Toen twijfelde ik meteen natuurlijk dus heb ik besloten er een laptop op precies dezelfde manier op aan te sluiten (met de draden) en deze geef wel goed beeld (radeon 9600/9700 series) Ik heb verschillende drivers geprobeerd. -catalyst 5-13 & 5-6 en de originele op de cd -omega drivers Ik heb geen idee wat ik verder nog zou kunnen doen. Misschien kan iemand me helpen die een soort gelijk probleem heeft gehad of misschien zijn hier programma's voor?
tjaaa is wel kut! want zo kun je bijv. flims vna je pc op de Tv bekijken enz.is wel relexxed eignelijk(mijnn neef doet dat ook altijd maar dan: PC-->Laptop--->TV omdat zijn kabel naar de tv niet lang genoeg is om rechtstreeks van de PC naar de TV tegaan