Tv-out probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sunstream, 5 okt 2003.

  1. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb van mij gf4 tv-out van naar tv aangesloten, maar nu doet deze het wel maar ik krijg helaas enkel zwart/wit beeld en als ik zit te gamen komt er een beetje kleur, verwarrend allemaal... Ik had ergens gelezend dat je dat je iets met Nview moest aanpassen , of het een digitale of analoge out was maar dat kon ik niet vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
     
  2. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik had precies hetzelfde probleem met mijn geforce 4!

    Bij je geforce moet je ook een installatie cd hebben gekregen!

    Die moet je ook installeren!

    Dan ga je naar in het configuratie scherm naar: Eigenschappen voor beeldscherm, klik op instellingen, geavanceerd dan op tabblad GEFORCE 4

    En dan moet je daar ff verder kijken je moet in elk geval iets omzetten. Hij staat standaart namelijk op het amerikaanse tv sysyteem (NTSC) ingesteld en dit moet je op Europese systeem (PAL) overzetten dan kriijg je wel kleur op je tv!

    Deze optie om tussen NTSC en PAL te kiezen kreeg ik pas te zien NADAT ik die bijgeleverde cd had geinstalleerd!

    Daarvoor had ik ook al het tablad GEFORCE4 maar die zag er anders uit! Minder uitgebreid!

    Veel Suc6
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  3. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor merk gf4 heb jij dan ? en ik heb de cd geinstalleerd en daarna had ik dit nog steeds niet ??????:confused:
    Onder welke optie in het tabblad staat dit dan?
     
  4. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mij mischien die software van die install cd sturen, mischien werkt het dan.
     
  5. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    het moet als het goed is ook gewoon op www.nvidia.com te vinden zijn :), het zou ook kunnen dat de S-Video kabel, Zwart-wit is, wat ik niet denk :).. kijk anders is in een FAQ @ Nvidia
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
  7. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ik weet wat mijn probleem is , ik heb wel nview maar de optie van het instellen van pal naar ntsc is er bij mij niet.
    Moet ik dan nview van www.nvidia downen?
     

Deel Deze Pagina