ik heb zojuist mn comp. met mn tv verbonden via tv out maar ik krijg geen kleur op de tv De kabel die ik gebruik heeft aan de ene kant een scart aansluiting en aan de andere kant een aansluiting voor je tv out en een aansluiting voor je audio. Ik heb een geforce FX 5200 en OS Windows xp. Ik krijg dus geen kleur op de tv..weet iemand wat ik meot doen.
Bij beeldscherm eigenschappen/geavanceerd ff kijken bij je instellingen van je kaart. Kan je bij nview je schermen instellen, denk dat je daar je 2e scherm (tv dus) moet instellen op een PAL televisie. Probeer daar maar met wat instellingen te rotzooien en dan lukt het wel denk ik.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538 veel suc6 ermee, ik heb hier zelf heel veel aan gehad.
thnx neut ik heb nu kleur op mn beeld maar als ik de instellingen verander naar kloon dan krijg ik een blauwe vlek op t scherm en al zet ik m terug op dualview dan is t weer weg
Ik zou idd even goed rondzoeken op Gathering.tweakers... daar zijn veel mensen die zulke problemen hebben gehad zelf had ik het ook, maar nu heb ik betere tv + kaart dus nu heb ik wel goed beeld. Is erg irritant als het zwart wit is succes!
thnx het heeft veel geholpen ik heb nu kleur en haarscherp beeld bij filmpies. maar heb nog 1 probleempje maar kan t niet vinden op die site.. als ik een film kijk en ik krijg zeg maar een druk gedeelte bijv. last samurai een willekeurige vechtscene dan krijg ik van die doorzichtige streepjes in beeld...die echt 0.0001 seconden verschijnen maar wel achter elkaar verschijnen...het is niet supererg maar ik stoor me er wel aan...iemand een idee waar het aan ligt?