1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet? :eek:
    Mijn downloads hebben dat wel, al zijn ze er pas een dagje of 2 later.

    :)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ondertiteling is te downloaden op www.nlondertitels.com en staat idd ongeveer pas 2 dagen later online. Kijk ze zelf meestal gewoon zonder ondertitel
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Vette aflevering weer, is het al bekend hoe lang deze serie gaat duren, komt er een einde aan?
     
  4. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    De download zelf is niet ondertiteld he. :+
     
  5. Towel

    Towel Guest

    Ik haal ze van mn schoolnetwerkje af 9mb/sec :D Net aflevering 18 gezien, vond het wel leuk in elkaar zitten. Kijk hem wel nog een x wanneer de ondertiteling er is:).

    Overigens vind ik wel opvallend dat er heeel veel "oeps er gaat weer wat mis" dingen in de serie zitten, wat dan weer moet worden opgelost. Na een tijdje heb k zo van "ja hoor, dat gebeurt nu weer". Los van dat vind k het wel superspannende serie. Ik kijk alleen simpsons en dit, zijn er nog andere echt vet aan te raden series?
     
  6. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Criminal Minds ook een cool programma...
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je de dvd's download met 4 episodes van ss2gohan ofzo heb je binnen 1 dag (na het verschijnen vd laatste episode van die dvd) nl subs.
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou deze aflevering was redelijk spannend, heb episode 19 meteen erna gekeken (screener versie 18 is dat) en nu ben ik zwaar teleurgesteld in de Serie. Het gaat weer goed en weer mis , weer goed en weer mis (al 10 episodes ?) en dan is 19 echt een verneukte episode !!
    Voor de mensen die hem gezien hebben begrijpen mij vast wel :mad:

    *ik zal niks over de inhoud verklappen :)
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu bij aflevering 14 en heb er niet zo'n last van dat het steeds goed en dan weer slecht gaat. Het is gewoon een foking spannende serie.

    Vandaag ff 14 t/m 18 kijken als het goed is :D
     
  10. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind aflevering 19 echt matig.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Vanaf 14 begint dat gedoe ook pas ;)

    Ik blijf trouw aan de serie :)
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik blijf ook nog wel trouw, maar ze verspelen veel krediet in een aantal weken.

    *note to self, zoek eens op hoe het met de kijkcijfers in de vs gaat

    /edit, niet echt kunnen vinden, jammer, misschien binnenkort er meer over :)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    BTW is het wel zeker dat er 22 afleveringen in seizoen 1 zitten?

    Sommigen zeggen dat e22 een preview voor seizoen 2 is en 21 weet ik niet.

    Ik hoop wel dat iig dit gedeelte van het verhaal een beetje behoorlijk wordt afgesloten aant einde van S1
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De laatste aflevering van seizoen 1 wordt uitgezonden op 15 mei en volgens deze link breken ze nog dit seizoen uit.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa het is wel soms erg langdraadig (zit nu bij begin aflevering 19).
    Maar net als bij jullie heeft prison break gewoon krediet bij mij opgebouwd om het zo maar ff te zeggen. Nog steeds erg meesterlijk:).

    Maar dames, ik ga 19 kijken_O_


    *edit; ik heb net 19 gekeken. Het is wel een beetje fucktup maar zo erg vind ik em nou ook weer niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  16. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk verder Criminal Minds, Lost en 24. Dat zo'n ook de enigste series die ik altijd volg op tv. Eerst keek ik ook CSI, maar dan komt nu zowat elke dag op TV dat het gewoon niet leuk meer is.

    Ik kijk gewoon PB op RTL5, vind het tot nu een erg coole en spannende serie.
    Maar ik heb nu idd ook al het idee, van oh nu gaat er vast dit gebeuren, en jah hoor dat gebeurt dan ook.
    Vind ik ook het eniste mindere aan de serie
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja... als er weer niks mis ging was het ook niet leuk:).
    Zelf zou ik helemaal gek worden als ik moest wachten op iedere aflevering @ rtl5. Helaas heb ik aflevering 20 t/m 22 nog niet gevonden, terwijl 19 al wel online staat (deze is nog niet uit in de vs)
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    zo tering zeg wat een aflevering vandaag. echt zo bizar, volgende week leger er bij wat je zag. De verhalen zijn ook zo goed, hopelijk loopt het goed af met de broer van die gast die gaat ontsnappen
     
  19. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.latimes.com/entertainment/news/

    Dan onderaan ergens op Complete Rankings klikken. Scoort een beetje matig, 8 miljoen kijkers.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    heb net alf 7 gekeken de usa versie,

    klopt het dat een aflevering 42 minuten duurt, zonder reclame
     

Deel Deze Pagina