1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik zat met 3 maten te kijken en we flipten helemaal, de spanning is geweldig in ep22. Volgens mij is de laatste ep "flight" over 2 weken op de buis in de usa. Damn, ik ben benieuwd of het seizoen eindigt of dat de hele serie eindigt. Er zijn namelijk nog flink wat losse eindjes die aan elkaar geknoopt moeten worden.

    Maar episode 21 _O_
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    komt 2de seizoen.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    en een 3e
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het laatste official nieuws dat ik gehoord had was nochtans dat er, ondanks vergelijkbare melkkoe topseries, geen 3de seizoen zou komen van Prison Break. Na de laatste aflevering van seizoen 1 volgende week, komt het 2de deel Prison Break: manhunt en dan zou het gedaan 'moeten zijn'.
     
  5. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    manhunt _O_
     
  6. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betekend dat
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ventopdehielenzitten
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Aflevering 21 net gekeken was inderdaag erg _O_ spannend. Alleen jammer dat het iedere keer zo spannend eindigt, moet ik weer een week wachten :+

    Idd, intressant wat er nu gaat gebeuren tussen T-bag en Scofield. Spannende uitbraak ook, wel sneu voor de warden en jammer dat ze onze vriend Bellock niet ff vermoord hebben :+

    2e serie lijkt me idd minder...
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zojuist ook 21 gezien. Zat met 't zweet in m'n handjes. ;)

    Volgende week nog, en dan een poosje wachten I guess.
    Ach, kan ik mooi weer up to speed komen met Lost. :)
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    21 was goed ja ook gekeken, maakte die saaie 20 goed :)
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Manhunt? Ik wist niet dat de subtitel al bekend was, waar heb je dat gelezen?
     
  12. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Die saaie 20? Ik vond die episode al erg goed en een mooi uitgewerkte aanloop naar ep 21. Elke minuut gebeurde er wel iets wat je niet verwacht. Ik kan niet goed plaatsen hoe je dat saai kunt vinden.

    Anyhow, tweede seizoen wordt ook zonder meer gaaf. Daar heb ik alle vertrouwen in. Het zal geen 'Prison Break' meer zijn, maar nog genoeg verhaal om er een spannende race van te maken!
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jeuj, ik had prison break e21 in HD formaat _O_ 2,5gig aan ts bestanden voor 43min :p

    Maarja dan heb je ook 1080x720 = super beeld:D

    Iemand enig idee hoe je screendumps van hd materiaal kan maken? Lukt me niet op de normale manier waarmee je van dvd enzo wel screendumps kan maken.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hang af van je player :) vlc had al+ctrl+s, moet je ff in je manual/settings kijken :)
    en wel patsen er mee he :)
    maak maar een dump van de televisie kamer, lijkt mij wel een mooie wallpaper !
    //edit: note to self, teveel tv zorgt dat je series door elkaar heen gooid.
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic: als ik op alt + crtl + s duw krijg ik een snapshot, een stilstaand plaatje in de hoek. misschien een domme vraag maar hoe krijg je daar nou een jpg van? (nooit zoiets gedaan)
     
  16. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahahaha die phatass vet grappig hoe die viel :p
     
  17. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    op de hoeveelste aflevering zitten we op RTL5? Ik wil nu eindelijk bij gaan lopen met america, maar ik heb geen zin, als we op de NL tv al bij aflevering 10 ofzo zitten 1t/m10 opnieuw te gaan kijken??

    overigens ging aflevering van afgelope donderdag over het stoppen van de werkploeg aan het cafetariahuisje, het zichzelf ophangen van het homo-vriendje en dat de zoon van de man met de doodstraf terug is bij die mannnelijke en vrouwelijke advocaat in het bos, afgezonderd van de buitenwereld
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  18. magnifor

    magnifor Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week wordt op RTL5 episode 10 uitgezonden. Hier in Nederland lopen we drie maanden achter op de vs. :)

    Overigens volg ik de serie gewoon op tv. Is toch nog wat even spannender imo. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is op tv volgen nu weer spannender? Ik vind het veel fijner om ze snel achter elkaar te kijken, stuk leuker. Elke keer een week wachten op een aflevering vind ik dus niks. Ik kan niet wachten op de onthullig van prisonbreak S1. Nog even...
     
  20. magnifor

    magnifor Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem imo. Een serie moet je bij het eerste keer kijken niet alle afleveringen achter elkaar bekijken imo. Gewoon een week lang wachten op een nieuwe episode. :)

    Mensen die de serie downloaden moeten ook een weekje wachten, alleen de serie loopt hier 3 maanden achter. Om dus vervolgens 13 afleveringen te gaan downloaden en alles achter elkaar te bekijken vind ik niet passen bij een serie. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2006

Deel Deze Pagina