1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebreeuws? De Engelse versie stond toch gewoon direct online op nieuwsgroepen? :9
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Is die film wat toegankelijk als je alleen season 1 en 2 hebt gezien? :9
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Nee, want dat weet je niet eens wie bepaalde personages zijn. Het is wel handig als je de rest gezien hebt, ja.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je 3 en 4 gevolgd hebt wel hoor, tenminste ik neem aan dat je dat wel gedaan hebt anders snap ik je interesse niet voor de allerlaatste aflevering van Prison Break als je geen enkel seizoen gezien hebt :+. Ze noemen het 'film' omdat de duur van de aflevering 2x zo lang is. Eigenlijk is het gewoon aflevering 23 en 24 van het laatste seizoen.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2009
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ach, ik heb het altijd wel een leuke serie gevonden alleen door die winterstops etc. ben ik afgehaakt en had ik andere series om te zien. Ik zal het nog wel eens downloaden :9
     
  6. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooooh ik moet zo me best doen om de spoilers niet te lezen 8)
    Ben bij de laatste twee afleveringen nu, de grand finales. Zit me af te vragen of ik epic moet wachten tot ze hier komen of dat ik ze in dit lange weekend ga kijken.

    Ben echt benieuwd of de "Scooba/duik shop" er nou komt..
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gister avond de film gekeken, gemixt gevoel.

    @ Cybermaxxx: Kijk dan alsjeblieft zeker NIET in mijn spoiler!

    Ondanks het feit dat ik wist dat Michael dood zou gaan vond ik het toch een beetje een zuur moment. Ook het stuk daarna. Daarnaast was het natuurlijk vreemd dat ze Sara bevrijden uit de gevangenis in maar 2 afleveringen, das wel heel snel gedaan. Ze wouden er een einde aan breien, dat was duidelijk te merken want als ze door die laatste uitgang hadden willen komen dan had Michael toch op dat briefje wat ie Sara stuurde kunnen zetten dat ze moest zorgen dat ze een bewakers pas jatte? Ze jatte immers later ook al de sleutels van die bewaakster dus zo'n pasje had ook niet al te veel moeite moeten kosten 8) Ach, wat zit ik ook te blaten, het is helaas afgelopen en dat vind ik nogal zuur :'-(

    :'-(
     
  8. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek het niet meer, ga NU mijn externe harddisk aansluiten en die kak afleveringen afkijken. Marteling hier.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar kan ik prison break seizoen 4, 18 en 19 krijgen :confused:..
    Ik heb alles t/m 17 van torrent kunnen halen maar 18 en 19 lijken er niet te zijn ofzo.. ik lees overigens niet deze topic voor mij post aangezien er gespoiled kan worden..
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Over je spoiler: je merkt inderdaad duidelijk dat ze een einde aan de serie wilde maken. Dat vond ik sowieso al met de laatste, pak hem beet 6-8 afleveringen: voor mij was de rek er gewoon uit. De aanloop tot aan het einde vond ik behoorlijk lang duren, hoewel er wel verschillende vragen beantwoord werden. Toen het einde eenmaal daar was vond ik het wel weer simpel gedaan gedaan, maar ja dat kan aan mij liggen.

    Aflevering 23 en 24 vond ik dan op zich wel weer een aardige toevoeging, de vrouwengevangenis. Van mij hadden ze wel wat andere afleveringen mogen schrappen en dit wat uitgebreider.

    @ Aernhem:
    Nieuwsgroepen zijn ze sowieso nog te vinden, torrents gebruik ik eigenlijk nooit. Maar je zou hier even kunnen kijken:
    http://www.bierdopje.com/shows/prison-break/episodes/season/4

    Daar staan download links naar NZB bestanden voor nieuwsgroepen, als je op die bestandsnamen zoekt bij torrents moet je zo ook wel kunnen vinden lijkt me.
    Weet niet of je HD of gewoon zoekt.
    Huh, er staat trouwens al een DVDRip bij??
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009

Deel Deze Pagina