Wie o wie heeft enig idee bij mijn vraag?
Mijn ouwelui hebben een tijdje terug een Sony Wega lcd tv gekocht, maar om nou te zeggen dat het beeld mooi is, nou niet echt vind ik.
Zelf heb ik een een Philips breedbeeld tv, waarvan het beeld duidelijk scherper is als hun tv.
We hebben digitale ontvangst dus dat zou dan niet uit maken lijkt mij.
Gisteren ben ik een hele tijd bezig geweest of alle instellingen goed staan, maar dat is allemaal dik in orde.
Het beste waaraan je kan zien dat er iets beter kan zijn bijvoorbeeld 'gezichten', het is net of er een soort waas overheen hangt, niet superscherp dus.
Ze hebben zich ook een scartkabel van 100 euro aan laten smeren die er nu tussen ligt, maar daar wordt het ook al niet beter van.
Ik heb geen idee wat ik er nu nog aan kan verbeteren, zou bijvoorbeeld naar de bcc kunnen gaan waar ze hem gekocht hebben, maar als ik met zo'n vraag aankom staan ze je ook maar een beetje wazig aan te kijken.(of het moet het meisje van de klantenservice zijn, wat een lekker wijf is dat zeg).
Tips zijn dus van harte welkom, bij voorbaat dank.
EDIT/ Laat maar zitten, heb net een artikel gelezen in de consumentengids en weet nu genoeg.
Laatst bewerkt: 6 jul 2005