TV Problemen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 30 jun 2005.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een probleem, nl. mijn TV doet niks meer. Na een half uur aan en uit zetten heb je kans dat hij weer beeld geeft, maar meestal geef ik het daarvoor al op. Hij gaat gewoon niet aan, en als hij aangaat dan zitten er veel strepen in het beeld (niet van de Xbox). Om de zoveel tijd gaat hij ook opeens naar een andere zender, en dat doet hij ook als ik aan het xboxen ben.
    Dit komt denk ik omdat mijn lieve broertje een keer op de TV ging slaan toen hij strepen vertoonde (dat was al een tijdje).

Is hij nu nog te repareren, kan ik dat zelf doen, of moet ik op zoek naar een nieuwe?

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zit de kabel er goed in?

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  4. FabianNL

FabianNL Guest

volgens mij is je TV gewoon overleden en een TV is nou niet echt heel simpel zelf te fixen, je kan het ff vragen aan een winkel of hun het makkelijk kunnen maken en anders zal je toch gewoon een nieuwe moeten halen ben ik bang voor je

5. PureMaximus

PureMaximus Guest

jongen, we hebben allemaal problemen en we moeten er allemaal mee leren leven.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok thanks ik zal het gaan vragen.. en anders gaak zoeken

Als je nou de beginpost leest dan zie je wat het probleem is, als je een oplossing hebt kan je dat zeggen en anders zeg je gewoon niks

7. ghostface killah

ghostface killah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een probleempje met je tv

Beste Joene90,

Jou probleem wordt een beetje oppervlakkig omschreven.
    Nergens staat erin hoe die aangaat of uitgaat. Wat bij mijn oude tv lukt:
    Als je de tv een klap geeft tegen het beeld ging het beter. Mijn tv ging ook vanzelf opeens uit en weer aan zonder kleuren.

Ik wil iets preciezer weten wat het aan de hand is, wat hier kunnen we niets mee.
    Mag ik weten hoe oud de tv is?
    Kortom ik denk niet dat ie te reparen is...

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is al best wel oud geloof ik.. Een jaar of 5.. Een klap werkt niet :p. Hij gaat aan door op de knop te drukken, maar nu gaat hij alleen op standby. Normaal moest je dan op de afstandsbediening een knop indrukken, maar dan nog gaat hij niet meer aan. Ik heb ook de batterijen geprobeerd te vervangen, en het menu op de TV zelf gebruikt.

9. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Wie o wie heeft enig idee bij mijn vraag?
    Mijn ouwelui hebben een tijdje terug een Sony Wega lcd tv gekocht, maar om nou te zeggen dat het beeld mooi is, nou niet echt vind ik.
    Zelf heb ik een een Philips breedbeeld tv, waarvan het beeld duidelijk scherper is als hun tv.
    We hebben digitale ontvangst dus dat zou dan niet uit maken lijkt mij.
    Gisteren ben ik een hele tijd bezig geweest of alle instellingen goed staan, maar dat is allemaal dik in orde.
    Het beste waaraan je kan zien dat er iets beter kan zijn bijvoorbeeld 'gezichten', het is net of er een soort waas overheen hangt, niet superscherp dus.
    Ze hebben zich ook een scartkabel van 100 euro aan laten smeren die er nu tussen ligt, maar daar wordt het ook al niet beter van.
    Ik heb geen idee wat ik er nu nog aan kan verbeteren, zou bijvoorbeeld naar de bcc kunnen gaan waar ze hem gekocht hebben, maar als ik met zo'n vraag aankom staan ze je ook maar een beetje wazig aan te kijken.(of het moet het meisje van de klantenservice zijn, wat een lekker wijf is dat zeg).
    Tips zijn dus van harte welkom, bij voorbaat dank.

EDIT/ Laat maar zitten, heb net een artikel gelezen in de consumentengids en weet nu genoeg.

Laatst bewerkt: 6 jul 2005

Deel Deze Pagina