1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV Serie] 24

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door The Watcher, 1 aug 2004.

  1. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo als de meesten van jullie weten is 24 de meest spannende serie op de tv 8) 8) O-)

    Er zijn in totaal al 2 seizoenen met totaal 48 uur :p aan film op tv geweest in NL

    Seizoen 3 is al in de UK op de tv geweest heb hele positiefe berichten gehoord


    Het gaat over een virus waarmee de president word bestmet

    - Weet iemand er meer over


    - of wanneer hij in NL op de buis komt

    - je kunt hem bij freerecordshop al halen check dit http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=453746

    dit is dan wel import versie en hij is 79 euries

    ALLE INFO IS WELKOM

    /Mod Kleine aanpassingen aangebracht. - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2004
  2. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
  3. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit willlen kijken maar ik had te veel afleveringen gemist, dus ik vond het zinloos om het verder te kijken. Nu is mijn vraag, snap je het nieuwe seizoen als je het vorige seizoen niet gezien hebt?

    Bij CSI bijvoorbeeld, hoef je de vorige seizoenen niet gezien te hebben, maar je snapt veel dingen beter als je alle seizoenen hebt gezien.
     
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor


    IK heb alle siezoenen tot nu toe gezien

    En ik vond dat je bij het 2 de seizoen makkelijk kon invallen zonder eerste siezoen gezien te moeten hebben

    Dit zal nu wel het zelfde zijn je hebt alleen als voordeel als je alles heb gezien dat je weet wie de mensen zijn en dat je weet wat ze doen


    DUS 24 VOOR IEDEREEN !!! :p

    :confused:


    *)

    /Mod Een normale lettergrootte, minder smileys, punten in je reacties zijn gewenst! - 2k
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2004
  5. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Die president(Palmer) werd inderdaad aan het einde door z'on vrouw aan z'n hand besmet met een virus. IK vind het een erg vermakelijke serie :)
     
  6. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu alle 3 de seizoenen gezien. Dus ik weet meer over seizoen 3. Als men wilt kan ik wat tussen spoiler tags plaatsen? Het is in ieder geval een erg leuk seizoen, misschien wel het leukste tot nu toe.
     
  7. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigelijk niet dat je et 3e seizoen goed kan begrijpen als je et 2e niet hebt gezien, omdat het 2e seizoen een heel open einde had en ik denk dat et gewoon nog verder gaat waar et is gestopt bij et 2e seizoen. Als je et 1e seizoen niet hebt gezien kan je wel et 2e begrijpen, want die staan helemaal los van elkaar.
     
  8. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het proberen, als ik het niet snap daolnwod (lees achterstevoren) ik wel een paar afleveringen. Het lijkt me wel een leuke serie.
     
  9. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Graveheart

    Post nuttig, of gewoon niet.
    Posts met alleen smilies zijn niet echt bijzonder nuttig...
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  10. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    spoiler over 3e seizoen

    Je kan het wel volgen als je het tweede seizoen niet hebt gezien. Het gaat wel over een virus maar bouwt niet door op de aanslag op Palmer. Er wordt slechts een enkele keer naar gerefereerd, maar dat weet ik niet zeker. Het 2e en 3e seizoen staan net zo los van elkaar, als het 1e en het 2e. Het is zeker wel handig en leuker om de voorgaande seizoenen gevolgd te hebben, omdat je de personages beter kent en er een aantal personages terug keren.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2004
  11. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk maar ik zie niks :p
     
  12. Blind Reality

    Blind Reality ¡Autosuggestion!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Groene tekst op groene letters. Gewoon selecteren met de muis en alles komt als bij toverslag naar voren! :cool:
     
  13. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je met je muis de text in die grote groene balk selecteren.
    Text en Achtergrond hebben dezelfde kleur en daarm lijkt het een groene balk.
     
  14. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Er stond iets waar op Aggie mij wees via prive bericht dat niet mocht dus toen heb ik het verwijderd en een smile er neer gezet

     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan had je beter het volgende kunnen neerzetten: edit: laat maar of bericht aangepast ofzo. Is ook wat duidelijker voor ons.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    It's Official: '24' Returning to Fox as Event Series

    Just days after Fox canceled Kiefer Sutherland drama Touch, the actor is returning to Fox to reprise his role as Jack Bauer in a 24 limited series.
    OUR EDITOR RECOMMENDS

    TCA: Kiefer Sutherland and Tim Kring Insist 'Touch' isn't 'Heroes' or '24'
    The continuation of the series -- which spanned 192 episodes and a TV movie from 2001-10 -- will be produced by its former showrunner, Howard Gordon (Homeland). Like the original series, the reboot, dubbed 24: Live Another Day, hails from 20th Television and Imagine TV's Brian Grazer with Gordon's banner Teakwood Lane on board to co-produce. Fox will bow the limited project -- which will tell a 24-hour story over 12 episodes that jump hours -- in May 2014.

    "24 compressed over 12 weeks, Jack is back," Fox entertainment chairman Kevin Reilly told reporters early Monday during a conference call ahead of the network's upfront presentation. The executive noted 24 will likely mark Fox's first limited run series with the potential for additional closed-ended stories in the franchise.
    The revival of 24 as a limited series comes a year after hopes for a big-screen adaptation fizzled when 20th Century Fox and producer Imagine could not agree on a budget after Suthlerland and producers including Gordon had been committed to doing it for years. In 2011, Gordon told THR that conversations were "definitely happening" to bring 24 to the big-screen.
    “It’s something that I think if it doesn’t happen, I will not be heartbroken,” he said at the time. “I’m very proud of that run and how it ended. It was very hard to get it to the finish line with some kind of grace in closure. Why mess it up? But if you find the right story …”


    Reilly noted that as 24 producers began crafting the plan for a feature, they all agreed "24 being compressed into two hours isn't 24," with Gordon having a "little light bulb" go off once Fox announced its plan to push into the limited series arena.
    "The [event series] franchise is less than six months old and we're getting a who's who of Hollywood in the door to participate in this," Reilly said, noting he'll use the event franchise as a way to bridge the gap between the traditional fall and midseason schedules as the network shifts to program originals year-round.
    For Fox, 24 joins Wayward Pines as the network continues its push into the limited "event" series. Matt Dillon starrer Wayward Pines, from M. Night Shyamalan and The Playboy Club's Chad Hodge, was announced early Friday and will bow in 2014.

    http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/24-returning-fox-as-event-521653
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las het vanmorgen ja :D Vet :D

    Was geen toeval dat Comedy Central gisteren de Southpark-versie van 24 liet zien...
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier ben ik blij om! Het laatste seizoen vond ik eigenlijk één van de sterkste van allemaal, dus ben benieuwd hoe het verder gaat :)
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    EDIT: Wtf, heb gewoon nog een eigen topic. Wat is dit :+
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2014

Deel Deze Pagina