1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv serie] Spooks

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door T-box, 2 aug 2003.

  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond deeltje 1 van een nieuwe spionage/thriller serie genaamd Spooks op nederland 1. Overal lees ik alleen maar lovende kritieken. Ben benieuwd :9

    Spannende serie over het spionageteam MI5, een team mannen en vrouwen dat soms het pad van hun Amerikaanse tegenhangers, CIA en FBI kruist In deze aflevering zijn zowel CIA, FBI als MI5 op zoek naar Mary Cane, een Amerikaanse, wiens man over een paar dagen geëxecuteerd zal worden in Florida. Uit woede en frustratie hierover heeft zij samen met een stel bekenden een aantal gevaarlijke explosieven buitgemaakt en worden er aanslagen gepleegd, vooral op artsen en hun familie. Als een vrouw wordt opgeblazen in haar auto, wordt het in de pers afgedaan als een ongeval met een bom uit de Tweede Wereldoorlog. Dit om paniek te voorkomen. Het is wel het sein voor MI5 om er bovenop te gaan zitten Afleverings nummer: 1 Rolverdeling: Matthew MacFadyen, Keeley Hawes, Jenny Agutter, Antony Head, Hugh Laurie e.a

    de serie kostte iets van 5 miljoen pond geloof ik dus daar hebben ze iets leuks van kunnen doen.
     
  2. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe laat hoe laat hoe laat!? *Tvgids.nl-ert* Hier heb ik ook goede dingen over gehoord! Ow als ik het maar niet mis!

    Edit: ow fuck! 10 minuten geleden begonnen!
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  3. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het was van 21:50 tot 22:40 ofzo.
    Maar wat een vette serie :eek:
    Echt super, britse humor en echt 24achtige actie. _O_
     
  4. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb ook net gekeken. Regie en gewoon de algehele stijl staat me wel aan, alleen het verhaal was een beetje 3x nix. :+
    Nouja dat komt misschien nog wel, een langer lopende verhaallijn zoals bij de X-files ofzo.
     
  5. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het verhaal vond ik ook wat vaag. En een middelbare truthola is nou niet bepaald de typische bad guy. Maar het stijtje (beetje 24 montage) is erg cool gedaan. Alleen hier zat ook nog veel humor in, dat zie je niet vaak met dit soort series
     
  6. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist veel leuker dat het geen Typische Bad Guy is.
    Dan wordt het denk ik meer een actie serie, maar ze willen het meer op een spionage serie laten lijken. Wat ze dus goed is gelukt. Vooral die scene met die lock-picker. :D Tof ding!
     
  7. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Het is een beetje anders dan de gemiddelde geheime-dienst-serie, en dat vind ik er juist wel leuk aan. Alleen die lock-pick was wel errug nep! :eek:
     
  8. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Zorg jij voor de lockpickers bij MI5 dan :+
    Ze hebben er echt ex-MI5'ers'bij gehad dus het zou wel een beetje moeten kloppen, maar pin me er niet op vast:eek:
     
  9. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja er klopt vast een hoop van, maar dat van die lock-pick geloof ik écht niet. Hij hoefde dat ding nieteens te draaien! :eek:
     
  10. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    'Eckie ontmoet moderne techniek'
    Zo hé! En ze hadden telefoons zonder snoer :eek:
    :+
     
  11. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    8) 8) 8)

    Nee maar zeg nou zelf, een slot dat open gaat zonder dat je er aan draait, dat bestaat toch niet? :confused:
     
  12. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    De serie is alweer ten einde. :'-(
    Gezien het aantal reply's hebben veel mensen een goede serie gemist.
    En een super spannend einde :eek: Deel twee (met 10 afleveringen) is volgens mij ook al op de bbc geweest. *kan niet wachten:9
     
  13. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Godverdetering, ik ben het na deze thread meteen totaal vergeten. :mad:. Was hij erg leuk?
     
  14. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    w03t ik ook, heb alleen de eerste aflevering gezien! :eek:

    s.v.p. geen spoilers, hij wordt vast nog wel herhaald! *)
     
  15. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    w03t! Nog een slachtoffer! Is het een doorlopend verhaal, dus dat ik er niks van snap als de 2e serie begint?
     
  16. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: *knikt afkeurend

    *kuch*kazaa*kuch*
     

Deel Deze Pagina