1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Spartacus

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 18 mrt 2010.

  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je ook niet gaan vergelijken, hoe Spartacus is opgenomen en het camarawerk is totaal verschillend ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat begrijp ik, maar ik blijf het een beetje een storend moment vinden. Het was voor mij een beetje als een klassieke film waarbij de acteur niet echt in een auto rijd, maar voor een scherm in een bakkie zit.

    Van mij hadden ze best eens wat minder mogen besteden aan orgies en bloedkranen en meer aan dit soort dingen.

    Het zal nooit een 300 spektakel worden, al poogt het dat overduidelijk.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    1 woord;

    Budget
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, helaas. Maar goed, aflevering 7 is tot nu toe verrassend goed. Ik haat Glaber trouwens. :mad:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Seizoen uitgekeken. Benieuwd naar seizoen 3.

    Ik hoop wel dat (Spoiler laatste aflevering):
    Illythia ook echt dood is. Kutwijf eerste klas. Lucretia en dat kind van Illythia en Spartacus/Glaber de afgrond ingelikkerd.

    Al met al weer meer bloed dan een kleine oorlog bij elkaar. 8)
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Had trouwens niet verwacht dat 't kind van Spartacus dood zou gaan.. Misschien is ie wel veilig geland, en wordt ie grootgebracht door wolven. :9
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vermoed
    dat het 't kind van Spartacus helemaal niet is. Dat vrouwtje kan zoveel zeggen. 8)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja idd. Het is allemaal zo vreemd aan de serie. Ik weer echter wel dat seizoen 3 het laatste word, dat is onvermijdelijk.

    Als je enigzins de historie erbij pakt kan het ook niet anders.

    Wat ik wel een probleem vond om te snappen was het stuk over Sulla, met die ouwe kerel. Sulla leefde van ongeveer 140 tot pak en beet 91 voor Christus, terwijl ik Spartacus veel verder terug had gedacht in de geschiedenis. Zo rond 3/4 eeuw voor Christus, maar ik kan het verkeerd hebben.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja boeiend, gaat niet om historische accuraatheid, maar om bloed en seks.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    En bloedseks.

    Lol, bloedseks wordt geeneens rood onderstreept als ik 't typ. 8)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ach ja, je moet er af en toe wel zin in hebben. Ik vond imo dat het verhaal in season 2 wel beter uit de verf kwam. Ben ook zeker benieuwd naar season 3.

    Gek genoeg vind ik spartacus nooit het vetste personage. niet in s1, niet in s2. Ik ga liever voor Crixus!

    En aan de makers, over Agron:
    Laat hem dood gaan aub. Bleagh. Die kerel snap ik echt helemaal niet meer. de ene keer haat die Nasir, de andere keer neemt die hem vol op de plaat. De ene keer haat die spartacus en gaat die weg, de andere keer komt die terug en gaat die even later weer kwaad weg. 8)
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee man Agron is tof! :D

    Ook net S2 afgekeken btw. Ik hoop inderdaad dat ze nog maar maximaal 1 seizoen inplannen, en het niet zo ver uitrekken tot het niet leuk meer is.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eindelijk het seizoen afgekeken, vond 'm erg sterk. Lijkt me dat volgend seizoen het laatste is. Als die dit niveau houdt , dan is het overall gewoon een erg sterke serie.

    Vond dit trouwens het beste seizoen denk ik.

    Over laatste ep:

    Arme Oenomaeus , maar hij is nu weer bij z'n slettenvrouw gelukkig. Ook érg blij dat Asher dood is, ondanks dat het opzich een vet personage is haatte ik 'm enorm.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb beide seizoenen op TV gezien toen ze uitkwamen. Vond van seizoen 2 heel jammer dat het zo kort was, en natuurlijk spijtig dat er een andere spartacus was. Heel erg benieuwd naar S3, hoop dat ze nu naar Rome gaan (H).
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Seizoen 2 is toch nog niet op tv verschenen? Of bedoel jij met seizoen 2 de prequel, die inderdaad korter is dan de normale seizoenen, alleen komt daar geen Spartacus in voor. :9
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Prequel? say what? Ik dacht dat dat gewoon seizoen 2 was. En klopt inderdaad, dat is wat vooraf ging, voor spartacus. Maar seizoen 2 moet dan nog komen? iemand enig idee wanneer?
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Op tv? Geen idee... Zou het gewoon binnenhengelen.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Huh... dus van die prequel dacht je dat 't seizoen 2 was, maar je wist wel dat 't na Spartacus kwam? :9

    Anyway. Seizoen 2 is nog niet op de Nederlandse tv verschenen. Komt er vast aan.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je kunt het voor 1,30 per aflevering op RTL zien geloof ik. :cool:
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ze zijn vandaag begonnen met het opnemen van het nieuwe seizoen \o/

    Dat jullie het even weten. Komt ergens in 2013.
     

Deel Deze Pagina