1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Spartacus

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 18 mrt 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Episode 2 en 3 staan online in HD. :thumbs:
    Of iig bijna HD.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    4 en 5 season 3 nu online. Alleen 5 van eztv is beveiligd met een wachtwoord dat je ergens kunt krijgen, vanwege de leechers.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu is episode 5 wel online, seizoen 3.

    Ik begin het ook een beetje beu te worden, maar door mijn interesse voor geschiedenis weet ik al hoe het afloopt en wil ik het toch uit zien.

    Mensen die dat willen weten informeer ik graag in een spoiler.

    Gods of the Arena ga ik trouwens niet zien, dan had dat maar het allereerste seizoen moeten zijn.

    Edit: Ep 5 net gezien. Wat een cliffhanger. _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2013
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Lol...iedereen weet hoe dit afloopt...

    Ben aan dit laatste seizoen nog niet begonnen. Nu bezig met Sons of Anarchy. Daarna het laatste seizoen van Spartacus binnen een paar dagen kijken en dan naar de gym al die adrenaline eruit :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Episode 6 online, zo even zien. Na die cliffhanger van Ep 5 zit je er weer helemaal in. Ep 1 t/m 4 waren tamelijk saai en nog minder verhaal dan normaal. Wel een paar over de top slachtpartijen, zelfs voor Spartacus zijnde, die in dit seizoen echt verschrikkelijk is. Acteren gaat nog, maar dat personage is wel zo dom neergezet in het verhaal. Crixus is cool, maar komt nog vaak over als een domme ezel. Nasir en die holmaat van hem zie je ook een keer of 2 in volle glorie, erger dan Brokeback Mountain trouwens. En dan die Decimation scene, dat sloeg nergens op. Als je piraten in de serie ziet, die verhaallijn klopt wel met de historische gebeurtenissen.

    Dit seizoen krijgt van mij tot nu toe een 5/10 en dan ben ik nog mild.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Episode 6 inmiddels gezien. Beste cliffhanger, maar minder dan de vorige. Episode 7 t/m 10 gaan knallers worden, dat laat het einde van 6 wel zien. De finale komt er langzaam aan. :9
     
  7. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt benieuwd wat er gebeurt na deze cliffhanger. Erg vette aflevering!
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Serieus, vinden jullie het spannend? :eek: Nee, seizoen 1 was spannend. Daarna niets meer.

    Kom aan, ze winnen ALTIJD. Ik maak me nooit zorgen om de main chars. Ja, later bij:

    Bij het einde misschien.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je bent gewoon verwend door GoT omdat je daar nog wel het gevoel hebt dat op ieder moment any personage het loodje kan leggen :+

    Maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel wat saai begin te vinden, heb nog maar tot ep 2 gekeken
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Er zijn toch maar 2 seizoenen van Spatacus? Of mis ik nou iets? Eerste seizoen was met de originele acteur, en 2de speelt dan weer voor de eerste af met een andere acteur toch? Of is er al een 3rde seizoen waar ik niks van af weet???
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat laatste inderdaad :+

    edit:// eigenlijk al een 4e

    Je had Blood and Sand met Andy Whitman (die overleden is)

    toen die prequel Gods of the Arena

    en toen zijn ze verder gegaan met Blood and Sand seizoen 2 met een andere acteur en inmiddels zitten we op ep 6 van seizoen 3
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    WTF welke zender waar waar? Want ik heb Blood and Sand en prequel Gods of the Arena toen helemaal gevolgt en gekeken. Maar op welke zender komt nu Blood en Sands seizoen 2?? i want INNN
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee of het ook in NL uitgezonden word, Sickbeard haalt ze voor mij gewoon automatisch binnen :+
     
  14. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    het wordt niet meer in Nederland uitgezonden (te duur, diegene die het volgen downloaden het zelf? ) Voorheen was het op Veronica.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, misschien. Maar ik vind het wel erg tegenvallen nu. Het is voor mij niet spannend omdat de Romeinen totaal geen dreiging vormen. De slaven maken ze zo makkelijk af, zonder pantser en schilden tegen soldaten in formatie, met enorme schilden en pantsers... kom aan.

    Maar ook qua plot is het minder spannend. Minder intriges, minder listen, etc. Ook de romances dragen nauwelijks nog bij aan het verhaal. In seizoen 1 zorgden die ook voor veel spanning.
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen snel wat koppen van hoofdcharacters gaan rollen hoor ;-)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, ja dat denk ik ook. }:]
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik mis inmiddels al 2 belangrijke Germanen onderhand. :p En dat komt allemaal door Marcus Crassus en Gaius Julius Caesar. Die combo vormt de nekslag, al is het historisch een aanfluiting.

    Laat ik maar niet in detail treden, maar die rolverdeling tussen Caesar en Crassus is goed en de acteur die Crassus speelt is echt gemeen goed, al komt het niet altijd zo over.
    En ik haat die kutzoon van Crassus, wat een verschrikkelijk slechte rol. Spartacus is zelfs nog beter...
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mannen, aangezien ik niet zelf download puur omdat ik al teveel virussen etc heb gehad vroeg ik mij af of iemand ze voor mij wilt downloaden, op DVD oid zetten en op wilt sturen?

    Uiteraard voor een vergoeding! PM even wie dit zou willen doen voor mij :) En anders moet ik even een andere manier gaan zoeken:eek:
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :|

    meen je dat nou serieus?

    Ik weet niet of je nog download via Kazaa ofzo maar ik heb nog NOOIT een virus binnen gehaald via Usenet of Torrents
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013

Deel Deze Pagina