1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Spartacus

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 18 mrt 2010.

  1. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zorgen dat je even de comments doorleest en kijkt naar de uploader. Heb zelf ook nog nooit ongein binnen gehaald, altijd kwaliteit :thumbup:
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Meen het serieus inderdaad. Ik vraag ook niet wat jullie ervan vinden dat ik niet download, ik vraag of iemand het wil doen. Wil niemand dat doen zoek ik een andere manier.....\o/
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet dat je niet om mijn mening vroeg maar ik verbaas me er gewoon over :+

    Ik heb je een account gestuurd voor mijn eigen ftp, gegarandeerd virus vrij.

    wat jij volgens mij mist zijn season02 en season03

    graag zo veel mogelijk 's nachts of tijdens kantooruren downloaden, account schakelt zichzelf over een weekje uit
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Thnx! Ik heb deel 1 gezien en de prequel heb ik gezien. Ik ga gelijk kijken. Dankje:thumbs:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    A.s zaterdag waarschijnlijk Ep 7. Zeer benieuwd.

    @ Dagger: Al sinds ik een computer heb, mei 2005, maar één keer een virus gehad. Heb je wel een degelijke scanner en opruimprogramma op je PC of laptop staan? En vergeet programma's als Malwarebytes en SUPERantispyware niet.

    Voor de rest hoef je als downloadprogramma alleen maar de nieuwste Tixati versie te hebben en goede torrent site. Tixati kan niet makkelijker en nog nooit gezeik mee gehad, behalve wat pop up spam reclame, maar klik je weg uiteraard.
     
  6. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Whitfield. Was imo een betere Spartacus dan die Liam.
    En even voor Dagger, zoeken naar seizoen 2 van Blood en Sand zal niet zo veel opleveren denk ik. Dat seizoen heet 'Vengeance'.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Episode 7 online. :thumbs:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat weten we Yellow, elke vrijdag komt in de US een episode uit. :+
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Boeien. :+

    Hij is op zich wel vet, einde wat minder. 8, 9 en 10 worden nog wel leuk. Zit in ep 7 trouwens wel een gruwelijke scene, ook Spartacus zijnde. 8)
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Jammer, had wel een toffer seizoen 4 verwacht. Hopelijk word het in de laatste paar afleveringen anders. Van mij mogen alle slaven wel omgebracht worden, het ging ze de afgelopen afleveringen veel te makkelijk af.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lees major ''history'' spoiler als je dat wilt weten:
    Gaat ook wel gebeuren. Van de circa 70-80.000 man die Spartacus had, overleven het er maar 6.000 de veldslagen en die worden allemaal gekruisigd. De dood van Spartacus is nooit 100% bevestigd omdat men denkt dat iedere slaaf zei dat hij Spartacus was, maar wat de serie met deze details gaat doen is nog onbekend.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vond ep.7 niet zo spectaculair.

    Had ook echt de grootste plotgaten in de geschiedenis van deze tv-serie.

    "Waarom hebben ze die muur, als de greppel genoeg is?"

    En daarna klimmen ze met grijphaken zo over de muur...
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb je wel opgelet man? Je hebt de aflevering kennelijk niet uit gezien, want:
    Ze hebben hun 1.000 doden en de dode romeinen in die greppel gelegd en dat vulde het tot de rand. Toen zijn ze met een deel over die greppel gegaan en pas toen hebben ze de haken überhaupt kunnen gebruiken. Na die aanval is het leger van Spartacus over die lijken gelopen, door de opening in de muur, die de romeinen hadden dichtgemetseld. Op die manier kwam Spartacus er uiteindelijk ook achter. Spartacus zegt ook ergens dat de fik in die lijken gaat om de romeinen te vertragen.
    Iets beter opletten Willem. ;)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee Yellow... Daarvoor. Opletten!
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    *zucht*, remind me please?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Even denken hoor, ging ongeveer zo:

    Spartacus zegt dat ze gevangen zitten tussen de greppel en het leger. Dat die greppel onmogelijk te overbruggen is. Maar hij stuurt er wel steeds legers op af die gedood worden.

    En later krijgt hij het ingenieuze idee dat er misschien slechts een klein vijandig legioen achter de muur/greppel is en dat ze er maar over moeten klimmen.

    8)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dikke kak idd. :mad::emo:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ep 8 online, maar lees geen comments op Piet Piraat, die staan vol spoilers. :mad:

    Edit: NOOOOOOOOOOOOOOOO!!! :'-(
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2013
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Vond ep 8 eigenlijk maar tegenvallen. 't Wordt allemaal erg voorspelbaar op deze manier.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bijna afgelopen en dan kunnen we door naar Game of Thrones season 3. :9
     

Deel Deze Pagina