1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Supernatural

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Pascal, 2 mei 2011.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mysterie Spot was erg vet. Route 666 was cool. En dan was er nog:

    [yt]MdrWyAfrunw[/yt]

    NUT-ZE CRACKAH!

    En Obscure Thing, ik raad je echt aan om seizoen 6 te kijken hoor. Er zitten zoveel leuke afleveringen tussen. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat wel verder met het hemel en hell concept. (en wat daar nog meer tussen zit)

    En de humor is nog steeds erg goed.

    Voelt wel verfrissend aan dat het minder "heavy" is dan het vorige seizoen.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    haha die episode was sowieso episch!

    "I have genital Herpes" en die dat CSI stuk _O_


    Maarja misschien verschil van smaak want ik vond route 666 een van de slechtste afleveringen. En ik hoor in mijn omgeving dat seizoen 6 wel tegenvallend is. En ik ben nu zoveel dingen tegelijk aan het volgen.
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Route 666 was de eerste aflevering die ik ooit had gezien. Ik vond t concept belachelijk, maar het sfeertje was wel erg tof in die aflevering. Dat is me dan ook altijd bijgebleven. :9
     
  5. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Seizoen 6 zal nog wel goed zijn, maar supernatural heeft echt zo'n mytische status voor mij! die eerste 5 seizoenen vond ik zooooo goed. Dan is dat voor mij het eind(wat ook eigenlijk zo bedoelt was).

    Maarja geniale serie dus:)

    nog 1 fragmentje dan, geen komische maar gewoon een van de meest briljante stukjes:


    de muziek en alles klopt aan die scene! daardoor begon ik btw ook BOC te luisteren:cool:
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja de afleveringen van tegenwoordig hebben een beetje te weinig classic rock vind ik. :+
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Aparte aflevering vind ik. :)

    Als ik het dus goed begrijp is "Mother" nog in staat om eieren te leggen en staat ze nog steeds in contact met haar kinderen? Ik denk aan 2 finales: Of een battle tegen Rafael of een Mother die haar wraak richting Crowly, Castiel, Dean en Sam.
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nog een Mother. 8) Maar...als die ene Mother al Mother of All was, waarvan is die andere Mother dan moeder. Hmmm.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee draak :cool:, beeldspraak: "Of een Mother" = "Of een andere finale met Mother"

    Ik zie het nut namelijk niet in dat ze laten zien dat dat mens nog eitjes legt en dat ze nog in contact is met al haar kinderen, dat zou alleen nuttig zijn als ze uberhaupt nog herrijst o.i.d.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Awh 20 mei pas de nieuwe ep.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    2 eps toch? De season final
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Indeed. Twee uur knallen met de Winchesters. Lees de spoiler niet als je niet wilt weten wat (mede) de focus is in de episodes:
    [spoiler1] Let It Bleed

    When a demon tries to get to Dean by abducting Lisa and Ben, the Winchesters turn to an unexpected source for help.

    The Man Who Knew Too Much

    While the war in Heaven draws to a final battle, Sam's memories of his time in Hell resurface, and Dean and Bobby can only watch as the younger Winchester's psyche shatters. [/spoiler1]
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Bij TV.com zie je Crowley zij aan zij met Rafael staan.....WTF? Hebben ze soms een deal met Crowley gemaakt en is dat de "unexpected source"? Worden 2 bazenafleveringen!
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Holy shit. _O_
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Epic nieuwe ep. _O_
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ga hem nu kijken :cool:

    Ben benieuwd!
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nieuwe was aardig, niet bijzonder.

    [spoiler1]Ik ben wel benieuwd waar het heen gaat met die Leviathans en hoe ze die krengen gaan aanpakken. Ik vraag me ook af of Castiel nu echt helemaal dood is of dat hij toch op een of andere manier terugkomt. Ik vond het altijd wel een grappig ventje.[/spoiler1]
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik verwacht niet dat Castiel dood is, zo vroeg in het seizoen? Ik ben wel benieuwd hoe ze tegen de Leviathan's gaan vechten aangezien zij ook al hun aliasen weten etc. En Sam die krijgt nog problemen met zijn hallucinaties verwacht ik, dat is nog lang niet voorbij.
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Die Leviathan's zijn vreemd, ben benieuwd wat ze daar voor gaan verzinnen. Castiel was al bekend dat die niet het hele seizoen vol zou maken, maar het zou mij niets verbazen als die gewoon weer terug komt. Denk niet dat hij dood is gegaan, alleen zijn lichaam is verdwenen. Hoe dan ook, awesome shit again :cool:
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    [spoiler1]Cas komt neem ik aan inderdaad wel terug. Het leek wel min of meer alsof hij dood was, maar zolang ze zijn dode lichaam niet gevonden hebben ga ik er vanuit dat het nog geen einde verhaal is voor hem.

    Nieuwe was wel grappig. Humor was lekker maar wel jammer dat het weer een filler was en ze nog niet echt doorgaan met die Leviathans[/spoiler1]
     

Deel Deze Pagina