1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Supernatural

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Pascal, 2 mei 2011.

  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond hem wel vermakelijk.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bobby. :'-(
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Lekkere spoiler dan :F:
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oeh ik loop nog 3 eps achter. Skyrim he. :9

    Is het al bekend hoeveel seizoenen dit nog doorgaat. Een tijd geleden had ik al het gevoel dat het afgelopen was, eind seizoen 5. Toen wou ik een oude Supernatural ep downloaden (NUT-ZE CRACKAH!), toen zag ik dat de helft van seizoen 6 al uit was. :+ Leuke verrassing.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee. Want het kan van alles zijn. Dus stel je niet zo aan.
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Leuke aflevering ja :)

    Wat een slechte photoshop van Dick zeg 8) Tering.....
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha ik vond dat juist geniaal gedaan.
    Soort van Leviathan propaganda voor hem.
     
  8. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Over S07E10:

    Bobby, noooooooooo :'-(
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bobby dus nu eckt eckt dood? Wel zwaar verrot dan. Toffe character. Vraag me ook echt af waarom ze besloten hebben zijn character om zeep te helpen. Ik hoop toch dat hij op een of andere manier terug komt.
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Is dit dan de brug naar de terugkeer van de engelen? Zij zijn tot nu toe de grote afwezigen, zo geloof ik ook nog steeds niet dat Castiel dood is. Daarnaast, was die reaper niet die "Profeet" oftewel God?
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Net even snel gegoogled op z'n dood en de meeste aparte theorieën vliegen voorbij. O.a. ook dat Bobby God is. Sam is Lucifer en Dean is Michael, dus waarom niet? Een andere theorie is dat dit hele seizoen zich afspeelt in het hoofd van Sam. Dat hij misschien toch nog gewoon in de cage zit en dat Lucifer hem martelt door 1 voor 1 al zijn vrienden af te maken. Zou kunnen, maar zou ik nogal lame vinden. Ik kwam ook dit tegen: "Looks to me like their setting up the 'haunted heart' switch. Bobby's essence in another body. Otherwise the whole Organ Harvest guy was completely pointless. They had to put that bug in there to start the ball rolling."

    Maar van die episode weet ik niks meer. Iemand die mijn geheugen kan opfrissen?
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij was dat die aflevering waar Bobby zo'n "worm" in zo'n heeft kreegn en Sam en Dean hem moesten electrocuteren om dat beest uit z'n oor te halen. Ik dacht zelfs dat Bobby toen even dood was.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij was dat een episode met een creature gemaakt door de Mother of All. Ik kan me ook niets herinneren met betrekking tot dat beest wat betreft het switchen van organen. Ik denk niet dat dat het was.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volg de serie nog niet, maar klinkt wel interessant.
    Wellicht maar eens tijd gaan maken om deze ook te volgen, al heb ik nog veel te kijken.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik verwacht eigenlijk een terugkomst van Cas.
    God kan niet dood, right?

    Er moet toch wel iets gebeuren, want ze gaan echt niet de volgende aflevering beginnen met een flat-line Bobby.


    Gaan kijken. :)
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yay nieuwe episode! Toffe ep.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Cas is back _O_. Die droge grap met de fiets. :D Ook epic dat stukje voor het ziekenhuis toen hij zijn geheugen terug kreeg. Alleen wel gaar eigenlijk hoe Sam na al die tijd ineens van z'n big bad angel af is en dat Cas nu met hem opgescheept zit.

    En aan het begin van de episode kwam Dean aan dat kaartje doordat iets dat boekje van die tafel af blies. Bobby?
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Inderdaad, vindt het erg makkelijk gedaan. Ook het feit dat hij zegt: "Don't worry, I'll be fine" vind ik zelf erg vreemd. Zonde, want ze kunnen Cas wel gebruiken tegen de Levithans
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ffffff ik had niet op de spoiler moeten drukken. :+ Ik wist niet dat er weer een nieuwe was.

    Zo maar ff kijken. Het blijft in ieder geval tof deze serie.
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik had precies hetzelfde "probleem". Ik dacht dat het over de aflevering van vorige week ding.. :p
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2012

Deel Deze Pagina