1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The Big Bang Theory

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Met z'n Schrodingers friendship. :lol:
     
  2. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond die van deze week wel leuk, vooral Schrödingers friendship_O_

    Wat ik wel jammer vind aan TBBT is dat veel afleveringen nogal 'gepropt' aanvoelen. Vaak heb ik het idee dat ze eigenlijk beeldmateriaal hadden voor 30 minuten aan tv en dat ze daardoor flink hebben moeten snijden om de aflevering in 20 minuten te proppen. Wat langere afleveringen zou ik absoluut niet erg vinden.
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik begin me de laatste tijd verschrikkelijk te ergeren aan de lachmachines :mad: Bij sommige series maakt het niet zoveel uit, maar ik vind echt dat dat bij de series waar goed geacteerd wordt dat dat de lachmachines de hele beleving verpesten, echt zonde.

    Jammer dat er naast ongecensureerde versies er op internet geen versies zonder dat gelach te vinden zijn..
     
  4. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn geen lachmachine's of bandjes. Elke serie/sitcom van de maker (Chuck Lorre) heeft dat niet, het is live publiek. Of deze de instructies heeft om overal om te lachen is weer wat anders.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik weet het niet. Maar geloof me als het er niet inzit ga je het zeker missen. Je bent er zo aan gewend nu. Bij Melissa and Joey zit ook live publiek en dat zeggen ze zelfs als de show begint. Maar dat is ook gewoon een lach band volgens mij.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar ze versterken het geluid altijd zo..

    Ik vind het ook vervelend hoor.
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Snap niet dat het mensen nog opvalt. Sinds de eerste comedy serie die ik heb gezien was dit al en je wordt daar toch een beetje immuun voor? Maja als het weg kon zou ik dat geen probleem vinden zoals bij the Office.
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    The Office heeft ook niet elke 5 seconden een lamme grap.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet zeker dat ik het niet ga missen, The Office heeft het zoals eerder genoemd ook niet en dat vind ik juist heerlijk. De focus ligt daardoor meer op het acteerwerk, en niet op hoe grappig iemand anders iets wel niet vind. Persoonlijke voorkeur denk ik dan, kan zijn dat jij het wel zal missen. Live publiek of niet, gelach is gewoon gruwelijk irritant.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Office is een hele andere serie. Wordt nog steeds gefilmd als een docu en is niet je typische sitcom.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Alsof dat me ook maar iets kan schelen, ik erger me gewoon aan het gelach. Sinds wanneer moet ik m'n mening verdedigen?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo met het verkeerde been uit bed gestapt?
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vond de laatste aflevering best tegenvallen.. Paar kleine glimlachjes, maar daar bleef het bij.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuke episode vandaag. Overal gebeurde er eigenlijk niks speciaals ofzo.
    Sheldon en zijn Ma blijven tof.
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem eigenlijk een beetje tegenvallen. Het is weinig nerdy/awkward meer. Bezoekjes, uitstapjes, feestjes. Blijft het wel kijken though, Sheldon blijft goud.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Sheldon blijft inderdaad geniaal. Jim Parsons heeft niet voor niets al een Emmy (of meerdere?) en een Golden Globe ontvangen voor die rol.

    Ben het inderdaad met je eens dat de serie nog maar weinig nerdy is, wat het juist zo speciaal maakte.
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Redelijke aflevering, niks speciaals, wel paar keer moeten grinniken. Wel vet trouwens dat hun appartement ook mee veranderd, zo zie je in deze aflevering een aantal keer dat Game of Thrones-zwaard (Longclaw o.i.d.?) wat ze vorige week gekocht hadden hangen naast de deur:)
     
  18. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb ik ook hoor, de grappen komen dan zo geforceerd over.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol alle shows deze week zijn met Halloween. :p
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoe zou dat nou komen? ;)
     

Deel Deze Pagina