1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Top Gear

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Head Ninja, 28 jan 2007.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yeah, bitch!
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    RIP Top Gear. :mad:
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nog niet officieel! :+ Moet je je maar niet als een arrogante kwal gedragen en denken dat je overal mee wegkomt...
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Een straf zal best terecht zijn, al snijdt BBC zich ook flink in de vingers als de huidige cast ermee 'stopt'. Het is een enorm populair programma en het is de vraag hoe dat blijft als er een nieuwe cast voor in de plaats komt. Misschien dat het populair blijft, misschien dat het helemaal instort.
    Zal me dan ook niets verbazen als Jeremy en Co ergens een eigen gelijkwaardig programma opzetten.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ja, ik denk dat je dan Top Gear US taferelen krijgt waar het totaal niet grappig is.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2015
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sky wil het al overnemen. Maar ze kunnen de naam niet overnemen. Wat logisch is natuurlijk.
    Hopelijk zenden ze wel de rest van de afleveringen uit. Wat al opgenomen is. Dan maar zonder de live studio. Vond ik altijd al niet zo boeiend.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hij is altijd een arrogante kwal geweest, dat maakt hem juist ook zo leuk om naar te kijken. Als je zulke mensen niet in je organisatie wil had je hem 27 jaar geleden niet aan moeten nemen of eerder moeten laten gaan. Dat het in al die eerdere jaren geen probleem was kwam alleen maar door het succes van Top Gear voor de BBC. Zo lang het goed gaat hoor je ze niet en nu de publieke opinie even tegen zit ontslaan ze hem omdat het een arrogante kwal is. Ik vind het maar raar en typisch iets voor een publieke omroep. Wat voor vent ben je als je direct huilie huilie gaat doen bij een klap tegen het gezicht? Een blauw oog is niet alsof de wereld vergaat of dat er moedwillig doden zijn gevallen ofzo. Een excuus en schorsing was in mijn ogen meer dan voldoende geweest.

    Ik geloof overigens nooit dat Top Gear succesvol kan zijn zonder dit trio. Mijn verwachting is dat Hammond en Clarkson wel weer op TV gaan komen, maar betwijfel of ze weer als trio ergens aan de slag gaan. Las ook ergens dat Netflix interesse had in Clarkson.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2015
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dit is wel een goed moment om oude afleveringen terug te kijken :D
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dus als een collega bij jou op je werk je een knal tegen je kop geeft vind jij dat oké?
    Tuurlijk.:rolleyes:

    Wat Clarkson deed, kan niet. Punt. Echter weten we niet waarom hij het gedaan heeft (toch?).
    Ja, omdat het eten niet goed zou zijn, maar er zit vast meer achter hoop ik. Misschien was het de zoveelste keer.

    Een excuus was vast genoeg geweest, maar daar zie ik Clarkson te eigenwijs voor.:+

    Top gear zonder deze drie gaat niet werken.
    De andere 2 hebben aangegeven niet zonder hem verder te willen, dus voor alle 3 een vervanging? Gaat niet.
    Kijk naar de Australische versie....niks aan.

    Ik zie die 3 echt wel naar een commerciële omroep gaan. Kassa.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Clarkson had toch al een excuus gemaakt?
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tuurlijk vind ik dat niet oké! Van mij krijg je ook direct een klap terug omdat ik weet dat ik jonger, sterker en niet kleiner ben (wat de pijn op termijn wel verzacht). Uiteindelijk kost zijn ontslag ook gewoon jou (droom)baan, want dit is het begin van het einde voor Top Gear. Ik ben wel professioneel genoeg om dit bij te praten en samen door te kunnen werken. Een blauw oog is binnen 2 dagen genezen en dat de onderlinge band verstoord is kan ik me wel over heen zetten als het alternatief al die media aandacht en einde van de show is. Bij mij had dit akkefietje de media niet gehaald als ik producer was. Zoiets moet je intern oplossen. Een schorsing met een kut excuus en eventuele compensatie (2 week vakantie) zou voor mij een pleister op de wond kunnen zijn.

    Er ging overigens een scheldsessie van 20 minuten aan vooraf, in die tijd was ik allang weggelopen om even af te koelen. Het begint er al mee dat ik me de huid niet vol laat schelden ook al ben je de fucking minister president. Die klap was binnen de minuut al gevallen of helemaal nooit. Voor een hapje eten laat ik iemand niet zo over me heen lopen.

    Ik probeer zijn actie écht niet goed te praten hoor, maar hiermee dupeer je eigenlijk alleen de miljoenen fans in de 170 landen waar Top Gear uitgezonden werd. Clarckson gaat er waarschijnlijk financieel op vooruit door over te stappen van zender, de BBC verliest miljoenen kijkers en euros en de producer zal binnenkort opnieuw moeten solliciteren. Verre van een ideale oplossing dus.

    Hij had inderdaad al een excuus gemaakt en ik geloof ook wel dat het oprecht was. Er is dan ook geen aangifte gedaan en zowel de producer als Clarkson willen wel door volgens mij. Het is echt de keuze van de BBC geweest om Clarkson zijn contract niet te verlengen.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2015
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    364 dagen te vroeg.. Had de laatste seconde alleen niet gezien.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik las juist dat het eten niet meer geserveerd werd na een opname, en hij daar boos om werd.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Las dat ze waarschijnlijk 3 vervangers gevonden hebben met oa Guy Martin en Jodie Kidd. Had er weinig vertrouwen in eerst, maar Guy Martin is epic. Alleen moeten ze dan wel subtitels toevoegen :lol:
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zie het alleen kunnen werken als er ook daadwerkelijk iets veranderd aan het programma (terwijl dat wel een kern van het succes is/was). Als ze simpelweg 3 mensen zoeken die het huidige trio moeten vervangen, dan zal het alleen maar een slap aftreksel worden.

    Ik meende overigens ook ergens gelezen te hebben dat ze de laatste 3 afleveringen van het huidige seizoen nog wel uit willen gaan zenden?
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Doen ze toch ook al met Top Gear versies in andere landen? Ja, dat zijn slappe aftreksels. Maar ze kunnen niet anders.
    Lijkt mij dat ze dat nu ook gewoon doen.

    Chemie tussen de presentators moet er op natuurlijke wijze zijn, dat kun je niet forceren.
    Hetzelfde (top)programma zal het echt niet meer worden....helaas.
     

Deel Deze Pagina