Deze serie word denk ik echt ziekelijk goed. Heb al wat reviews gezien hier en daar en die waren er ook erg over te spreken.
Lol wilde vandaag ook alvast een topic aanmaken. Maar die van jou zijn altijd mooier Fii. Ik kijk uit naar de serie. Trailers waren tof, 2 goede acteurs en HBO. Dat van iedere seizoen andere acteurs wist ik nog niet.
Ben ook wel benieuwd naar de serie maar dan meer omdat het van HBO is. Heb (in films) altijd een hekel aan Harrelson en (met name) McConaughey dus dat ze elk seizoen een nieuwe cast hebben vind ik dan wel weer prima
Same! Alleen meer een hekel aan Mcconnagugugugugughuhuheu dan aan Woody. Woody is nog te pruimen in bepaalde films.
Matthew McConaughey werd vaak bespot om zijn acteerwerk, maar heeft de laatste tijd anders toch behoorlijk wat goodwill gekweekt met zijn rollen in films als The Paperboy, Mud en Dallas Buyers Club. Al zul je natuurlijk altijd mensen blijven houden die niet verder willen kijken dan hun neus lang is. Zelf kijk ik in ieder geval erg uit naar deze serie. Nu maar hopen dat het niet een nieuw gevalletje 'Low Winter Sun' wordt.
Tsja wat is "saai"? Sommige mensen vinden Boardwalk Empire ook "saai" Ik denk dat het gewoon een typische HBO serie gaat worden met opbouw en character ontwikkeling.
Ik kan prima tegen veel dialogen, maar kreeg dit gevoel van saaiheid een beetje van een interview met de producent van de serie.
Ah oke die heb ik niet gezien. Cool ze hebben ook een "inside" clip van deze show. Altijd tof om na de aflevering te kijken.