1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Einde van deze ep was wel natte emmer over je kop, maar ik ben het met je eens dat de voorgaande 58 minuten weinig actie was. Ben benieuwt hoe Kurt Sutter deze shithole tot een einde kan brengen.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik geef volgende week vrijdag een feestje met als thema: TV shows van vroeger. Hiervoor zoek ik poster, sticker of dvd-materiaal van oude series (zoals Baywatch, Full House, Fresh Prince.. maar ook cartoons als Barbapappa). Leuke accessoires zou ik graag kopen/lenen/leasen, op rij-afstand van Haarlem zou top zijn :)
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Yes, heb ik gevolgd. Ga seizoen 2 ook zeker weten volgen.

    Verder (eindelijk) begonnen aan Breaking Bad. Wat een debiel ben ik ook dat ik daar niet eerder aan ben begonnen. Wat een heerlijke serie.

    Daarnaast Boardwalk Empire Seizoen 5. Maandag alweer de allerlaatste episode. En ik volg nu Outlander op HBO.

    Nog mensen die Gomorrah hebben gevolgd? Toch ook wel een hele fijne serie.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Grimm is weer begonnen!
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Mooi, want het einde van ieder seizoen is fucking irritant. En die fuckers weten het!
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Cliffhanger he :)
    Heb de eerste ep gezien en vond het weer leuk ben benieuwd naar de rest van het seizoen
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Iemand Constantine al gezien? Is het wat?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heb zojuist vikings ontdekt, die shit moet ik zien.
    Waarom heb ik die shit niet eerder gezien.
    Schaam je dood Yellow als geschiedenisliefhebber. :F:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zijn er hier nog meer mensen die Mr Pickles kijken?
    Vind het een erg leuke animatie serie helaas is die maar 11 min per afleveringen het is van Adult Swim.

     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    7 punten die Gotham beter kan maken. Ben ik het wel mee eens idd. Vooral dat van die cases iedere week die steeds toevallig op hun pad komen maar verder een week later geen effect meer hebben.

    Dial back the overacting: This is the most shout-y show since The Goldbergs. Why is everybody freaking out so often? It’s like the GCPD’s coffee pot is spiked with Bane’s ‘roid rage venom. I can’t imagine Ben McKenzie wants to spend every scene looking like he’s having an anxiety attack. Donal Logue isn’t being used as well as he could be — he’s a great actor, with a potentially fine character, yet frequently comes off cartoonish.

    Let characters escape their play-sets: Is Jim Gordon’s girlfriend Barbara trapped in their penthouse living room? She’s there pretty much every episode, looking supportive by firelight. Same with Bruce Wayne in his study (with another roaring fire!). And Fish Mooney in her club. I know it costs money to build new sets, but it’s getting downright weird that these characters are almost always in the same room every week. The other side to this coin is—

    Quit putting every actor in nearly every episode: This element actually improved last week, which saw a couple characters benched, and I hear Gotham gets even more focused tonight (no Fish). But Gotham has often felt a need to check in with every significant character in its large cast in every episode whether they’re integral to the plot or not. It’s a very producer-y concern — you’re paying these actors, you better give each something to do. As an audience, we don’t care. Focus on telling the best story, ditch the obligatory appearances.



    Introduce new iconic villains slowly: Gotham rightly received criticism for jamming too many big name villains into its pilot. Thankfully, there have haven’t been any new ones since (not counting the routine bad guy of the week). But we’ve now heard about plans for Mr. Freeze, Harvey Dent and Harley Quinn coming soon-ish. As excited as I am about Quinn, I’m wary overall because we barely know the villains already in the show. Each gets only a few minutes per episode. What’s the rush? (And please don’t bring in the Joker this season).

    Sex, perhaps?: Does anybody enjoy sex in Gotham? Or even have a strong romance going on? Fish Mooney is the only character who seems to have a functioning libido. The Barbara/Montoya ex-lesbian lover thread feels unconvincing. Jim and Barbara seem to have post-work meetings, not a love life — are they ever actually affectionate? And frankly: Does the Penguin have a penis? Or is he asexual? Maybe I’m getting ahead of things here as we’re only a month into the show.

    Less procedural, maybe: Gotham has done a surprisingly good job of inserting case-of-the-week stories into a serialized-ish show. The cases tend to echo beyond their single episodes and impact characters in notable ways. This is a really tough balancing act to pull off. But as viewers, we don’t need a case every week.

    Stop preaching about The Battle for Gotham’s Soul: Heavy speechifying about the how the city needs salvation is fine for a two-hour movie or the show’s pilot, but it’s not something you can indulge in every week. Let’s never again have a line of dialog like this one from Bruce Wayne: “My parents believed the new asylum would bring hope to Gotham.” Did they? Did they really? Not jobs or an NFL franchise or an In-N-Out Burger, but a mental institution?
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelf onlangs begonnen met Bates Motel en moet zeggen dat ik het eigenlijk best heel nice vind. Vond Psycho altijd een machtige film en het idee van een prequel klonk kut...alsof het keihard ging falen , maar dit zit tot nu toe goed in elkaar.
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb ik ook met veel plezier gekeken.
    Nu wachten op het volgende seizoen.

    Gisteren de laatste ep van seizoen 1 van Ray Donovan gekeken. Ook een erg toffe serie. Na de eerste 2 eps twijfelde ik om verder te kijken maar de serie word steeds beter.
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Hmm.. ik had de eerste 2 afleveringen gezien en vond er echt geen donder aan dus ben gestopt.. Toch de moeite om verder te kijken?
     
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ja ik vind van wel. De opdrachtgevers komen meer op een zijspoor te staan. Het gaat meer over de familie Donovan en hun relaties onderling.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Iemand die Stalker volgt?
    Heb nog genoeg te kijken en van de series die net weer begonnen zijn houd ik enkel de 20min eps bij. :p
    Al lijkt Stalker me ook nog wel eens aardig om te zien (Maggie Q).
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Potentieel. Vind de main chat iets te vlot/hip, en designs/CGI van bovennatuurlijke elementen niet mooi. Eerste aflevering is een rommeltje, de tweede is al beter. Ik zou deze 2 ff proberen, en dan doorgaan of kappen.

    Leuke is wel dat het met monsters, magie en occult is. Zie je niet zo vaak geloof ik?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Seizoen 1 Vikings uitgekeken. Viel me behoorlijk tegen. Lijkt van het één in het ander te vallen, zonder een echt duidelijke verhaallijn. Het is net alsof ze het docu gedeelte van History channel eruit hebben gesloopt en de rest op TV hebben uitgezonden. Val van de ene verbazing in de andere en bepaald niet in positieve zin. Enige acteur ook die ik herkende was de oude ''baas'' van Ragnar, die speelde volgens mij ook in The Man with the Iron Mask met o.a. Leo di Caprio. Voor de rest oogt de serie soms ook tamelijk goedkoop en mis ik nogal wat realisme rond het bloedvergieten. Je ziet niet veel gebeuren, terwijl je een moment later soms wel veel bloed ziet. Er is geen duidelijk verklaarbare reden, hoef ook niet altijd, maar hier lijkt het er domweg tussenuit geknipt te zijn. Heb seizoen 2 wel in de wacht staan, maar als het net zo is als eerste seizoen, dan ben ik er gauw klaar mee.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812


    Not bad, zeker checken.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Omgggg! Ik dacht dat er maar 1 episode was!
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vandaag is de 7de gekomen.
     

Deel Deze Pagina