1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe is Homeland het nieuwe seizoen? Ga niet in dat topic kijken dan lees ik weer spoilers, maar ben wel benieuwd. Heb me er tot nu toe nog niet aan kunnen zetten terwijl ik de vorige seizoenen allemaal gelijk keek. Op 1 of andere manier heb ik dat laatste tijd wel vaker, zo staat er ook nog een half seizoen suits, bijna 2 seizoenn sons of anarchy en volgens mij nog eentje, allemaal series die ik tot dat moment toch echt met heel veel plezier heb gekeken.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Verrassend leuk naar mijn mening :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan gewoon in het topic kijken hoor. Iedereen gebruikt spoilers en toevallig gisteren hadden we het erover dat het een super seizoen is.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het inderdaad ook een prima seizoen tot nu toe. Sowieso is het één van mijn favoriete series geworden.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, maar er hoeft maar een member te zijn die het per ongeluk vergeet (of een spoiler als avatar instelt) en dan ben je mooi de sjaak, ik vermijd altijd gewoon de topics van series waar ik nog niet bij ben :+
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt goed, dan is het volgende waar ik weer mee verder ga Homeland! Nu met Orphan Black bezig, had ff zin om iets op netflix te kijken (Lekker makkelijk) en kwam opeens daarop uit. Is wel een redelijke serie, vind het alleen wel steeds minder worden. Toch wel fijn voor de afwisseling van alle amerikaanse series iets van bbc, al is er meer amerikaans dan brits in de serie zelf.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Homeland is idd verrassend goed tot nu toe.

    Had niet veel van dit seizoen verwacht, aangezien
    Brody toch al dood is

    Maar de eerste episodes zijn ijzersterk imo
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    de nieuwste Sons of Anarchy gekeken: Vorige week was matig, dit was slecht.

    Wat een vreselijke, nietszeggende scene tussen Chibs en Jarry. En de dood van Bobby had ook 0,0 opbouw en impact. Gewoon hup dood en weer verder.

    Het kostte Jarry en Unser 12 seconden om uit te vinden dat die vleesvork chinees niet in de staat was, had SAMCRO dat ook niet even kunnen checken?

    Het wordt tijd dat duivel Abel zijn mond open gaat doen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Damn fijne season finale weer van Peaky Blinders. Uiteindelijk niet veel screentijd met Tom Hardy, maar als hij er was dan was het ook genieten. Zonde dat ze het uitzenden op BBC2 en niet 1. Het is geen Sherlock of Luther, maar wat meer aandacht ervoor verdient het zeker.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren helemaal uitgekeken en nu maar wachten op season 3...pfffff. Echt een verdomd nice serie zeg! En wat acteert vera Farmiga fantastisch zeg. En Norman.....is echt perfect gecast.
     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gotham deze week was echt goed. Het echte verhaal ging eindelijk met stappen vooruit.
    Ipv weer een standaard bad guy etc.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Seizoen 2 Vikings bijna uit.

    Zitten soms echt plotgaten in. Van het ene moment rol je over in de andere gebeurtenis, met nauwelijks uitleg. Beetje zonde dit, daarom ook blij dat seizoen 3 pas volgend jaar komt. Die koning van de Vikingen vind ik maar een idiote vent, stelt niets voor bij de boeren hoofdpersoon Ragnar. Nog vervelender vind ik soms het gebrek aan verhaal en diepgang van de personages, maar dat is dan ook weer terug te vinden bij de plotgaten. Ook die vrouw van Ragnar vind ik zweverig irritant, die blijft ook maar zonen baren alsof het niets is. Serie verdiend niet het cijfer wat op IMDB word gegeven, maar dat is bijna bij elke serie zo i.t.t. veel films.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus omdat jij het niet eens bent met bepaalde dingen in de serie, verdiend deze geen hoog cijfer?
    Ik heb de serie met bijzonder veel plezier gekeken, en kan me totaal niet vinden in jouw punten.
    Vind dat menig serie / film hier een voorbeeld aan kan nemen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat is toch meestal het geval bij een persoonlijke recensie?
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je snapt wat ik bedoel.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kijk ook en sluit me bij je aan! En het m.i. ook potentie. De hele serie draait nu rondom the Penguin en gaat best diep. Als andere seizoenen ook zo diep ingaan op één karakter dan is er nog genoeg ruimte voor toffe verhaallijnen. En the Penguin is ook best tof: is hij nou geniaal of gewoon gek?
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Abel finally spoke! Benieuwd wat er gaat gebeuren.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moest een keer gebeuren idd. Zullen zien.
    Je merkt wel dat ze richting het einde van de show gaan. Ze proberen iedereen een soort van relatie te geven voor na de show zeg maar.
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Onlangs is The Sopranos uitgekomen op Blu Ray. Weet iemand toevallig waar ik die kan downloaden? Mag ik dat vragen hier? PM?:+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van deze week was alleen weer wat standaard helaas.
     

Deel Deze Pagina