1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand hier die Penny Dreadful volgt? Eerste seizoen vond ik het wel oké, maar kon niet echt loskomen. Nu de eerste 2 afleveringen van s02 gekeken en die bevallen me een stuk beter, lekker horror sfeertje en meer spanning. Benieuwd naar de rest!

    En de cast blijft top.

    Oké wacht, hahahaha.

    Ik zie nu die Legends of Tomorrow trailer.. We gaan gewoon even serieus de Prison Break broertjes weer bij elkaar zetten? Hoe kom je erop..:lol:
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2015
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb een tijdje Penny Dreadful gekeken, maar na een paar afleveringen afgehaakt. Wist me helaas niet echt te boeien.

    Daredevil daarentegen.. Met totaal geen voorkennis de eerste aflevering gekeken en erna nog enkele and I'm hooked!
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Die deden samen ook al The Flash, en die rol doen ze nu weer. Captain Cold en Heat Wave :D
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de eerste episodes wel tof. Ik ga het verder kijken als het blijft boeien. Daarnaast kijk ik nu ook Salem, zit ook goed in elkaar tot nu toe. :)

    En heb besloten Arrow toch nog maar een kans te geven. Ik had al iets van 6 episodes gekeken vorig jaar, maar nu besloten gewoon het af te kijken. Season 2 schijnt volgens een vriend zeer nice te zijn. Dan moet er heel wat gebeuren daar, want tot nu toe vind ik het maar een voorspelbaar cliche gedoe eerlijk gezegd. Gewoon zo standaard allemaal.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527


    OMFG CALIFORNICATION SEIZOEN 9-oh nee niet..
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik vind Penny Dreadful echt een vette serie :) Eerste seizoen ook al.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Eerste 2 seizoenen zijn prima te doen. Seizoen 3 vond ik wel best bagger. Vooral het einde...
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de helft van de pilot van Supergirl gezien, uitstekende kwaliteit etc. Mja...minder slecht dan verwacht eerlijk gezegd. Maar ik heb de volledige ep nog niet gekeken dus, wie weet gebeurt er nog wat speciaals. Denk het niet.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    The Wire blurays zijn uit, tijd voor de zoveelste Wire marathon :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meh kijk wel gewoon in 4:3. Heeft zijn charme. :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.704
    Cosmos (2014): Gisteravond de eerste aflevering gezien. Geweldige serie en mooi beeld. Dit is echt smullen! :9
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De bluray rips zijn anders echt top notch
     
  14. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Die met Neil deGrasse Tyson bedoel je toch? Is een mooie serie, maar vond hem halverwege toch iets minder worden. Heb de laatste paar afleveringen ook niet gezien.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.704
    Die inderdaad ja. Ik zie wel of de afleveringen minder worden. Ik kijk ook nog steeds Game of Thrones, en als je naar die serie kijkt is het ook niet echt meer om over naar huis te schrijven. :+
    Kort: Ik ben dus wel wat gewend qua mindere series/films.

    Ik heb nog niet zo heel lang geleden Stargate - Continuum gezien. Visueel beroerd, maar best leuke TV film. Ik neem er de ene keer wel genoegen mee dat het iets minder is allemaal, de andere keer niet. Het hangt er een beetje vanaf wat de studio's allemaal doen om hun series en films aan te prijzen. ;)
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Als je sowieso wel van zulk soort documentaires houdt, is deze misschien ook wel wat voor je: Journey to the Edge of the Universe. Is al wel iets ouder (2008 ofzo), met alle recente ontdekkingen dus miss wel een klein beetje achterhaalt. In ieder geval zeer mooie beelden!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu tegen het eind aan het komen van Salem en ik vind het best nice allemaal. Kijkt iemand anders dat hier ook?
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Iemand de pilot van Mr.Robot al gezien? Zou wel een leuke serie kunnen worden.

    Ook ben ik begonnen aan Silicon Valley. De characters kunnen beter, maar het verhaal is wel leuk tot nu toe. Ben altijd wel nieuwsgierig naar dat Silicon Valley, al is het natuurlijk gewoon het typisch Amerikaanse Hollywood van de nerds.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Ballers, a new HBO original series starring Dwayne Johnson, premieres Sunday, June 21st at 10 PM on HBO.
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ziet er dik uit!
     

Deel Deze Pagina