1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt niet voor iedereen. Maar iemand die prima acteerwerk, goed en boeiend verhaal en personages kan waarderen en gewoon geen probleem heeft dat er niet non-stop action en spanning is, is het een must watch. Heb niet vaak zo meegeleefd met een personage uit een series of film.

    Ik ben dat Mr Robot ook gaan volgen en vind het tot nu toe erg cool, maar hopelijk
    blijkt straks niet alles in zijn hoofd te zitten. Dat alles nep is, dat Fsociety niet bestaat, etc.
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    :D
    De gag-ball maakte het af.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo Ballers ook afgelopen. Leuke serie met een prima sfeertje en de The Rock speelt prima. Ben benieuwd naar seizoen 2.
    Fear of the Walking Dead nu ook begonnen. Ben benieuwd.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Fear the Walking Dead heeft potentie. Alleen gebeurde er nog niet veel deze ep
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471


    @Hybrid
    Yay!


    Edit;
    Never mind, te laat. |:-
    Maar wat vind je ervan, Hybrid? Ik heb er wel zin in!
    Ik had in het eerste seizoen niet eens door dat hij the Joker was; daar kwam ik later pas achter. Dit ziet er daarentegen wel goed uit.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh voor mij was het wel gelijk duidelijk haha. Vind het wel tof dat die een grote rol nu krijgt.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja was direct duidelijk en het internet ontplofte ook.. Joker zonder Batman in zn origin. Wat een onzin zeg. Iehl iehl iehl, show probeert te hard man.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik dacht dat Gotham gecancelled was?

    nog de moeite waard om nu nog in te haken?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee man. Seizoen 1 heeft zelfs 22 episodes. Heeft wel even een break gehad dat wel.
    Vond hele seizoen leuk. Zeker omdat er veel characters voorbij komen. Nadeel vond ik wel dat er iedere week een villian was. Maar na de break was dat niet meer echt en willen ze ook niet doen in het volgende seizoen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wayward Pines ook klaar. Seizoen 1.

    Vond de show toffer en toffer worden met iedere aflevering. Maar het einde maakte het voor mij echt opeens een stuk minder. Dat ik nu opeens twijfel of ik seizoen 2 moet gaan kijken. Als die er komt.
    Ten eerste killen ze Ethan. Wat kut is. Niet omdat die de hoofdpersoon is maar meer omdat het de meest interessante character was. De rest was oke maar niet boeiend genoeg. En ten tweede. Ze zijn gewoon weer terug bij af alleen heeft de first generation nu de macht. Beetje boring en er zal dan wel veel focus komen op Ben en dat vriendinnetje van hem die beide totaal geen charisma of iets anders hebben. Uch wat zonde zeg.

    Fear the Walking Dead ook gezien. Eerste episode. Wel oke. Gebeurde niet veel nog en even wennen. De sfeer van TWD is er nog niet en dat komt vooral ook door de setting denk en dat het in LA is. Had daardoor veel meer het gevoel dat ik na een film zat te kijken. Wat apart was.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2015
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik had liever een dubbele ep gezien ook
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb nu 6 eps van Mr Robot gekeken, nog steeds tof...maar:

    - Evil Corp. .......really? Alsof er een bedrijf is die echt Evil in hun naam heeft. Beetje...heel ongeloofwaardig en bijna corny.

    - episode 6
    Niets mis met de episode. Maar de boel dusdanig hacken dat alle celdeuren openen? Ging me allemaal net even iets te easy...maar ja...blijft een serie natuurlijk. Blijft fictie.
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat van 'Evil Corp' werd volgens mij in de eerste aflevering al uitgelegd.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Klopt wat grave zegt. In de eerste of 2e aflevering word al gezegd dat het bedrijf E corp heet maar iedereen noemt het evil corp, zelfs mr robot.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij legt echt alles uit.. Waarom het zo genoemd wordt. Daarnaast ook waarom die deuren zo easy open gingen.. Beter opletten man. Deze show krijgt juist props voor het realistisch weergeven van hacks, niet zoals die gekke csi cyber enzo
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Kijk je de serie wel kabuto?:+
    Of let je gewoon niet goed op?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begreep er wel idd uit dat Eliott zelf het als Evil Corp zag, maar toen zei die Tyrell geloof ik ook ineens Evil Corp. Toen dacht ik....wtf? Hoe dan ook, ik had beter moeten opletten en wellicht was ik moe ofzo. I stand corrected. Not so corny after all. :D

    Ik heb de pilot van Fear the Walking Dead gezien en ik was verrast. Ik vind het een verdomd nice pilot en het bouwt zich goed op met ook echt spanning. I want moar!
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Mr robot tot de een na laatste aflevering gezien;
    wel een wtf die ik toch wel ergens zag aankomen, iig zoiets. Die Tyrell opeens bij Eliot, vind ik wel iets te
    Benieuwd hoe ze gaan eindigen. Erg goede serie iig, al zin in volgend seizoen
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Following Wednesday’s shooting in Virginia which left two WDBJ7 reporters dead, USA Network has announced they will not be airing the season finale of Mr. Robot Wednesday evening as previously scheduled.

    “The previously filmed season finale of Mr. Robot contains a graphic scene similar in nature to today’s tragic events in Virginia,” the network said in a statement. “Out of respect to the victims, their families and colleagues, and our viewers, we are postponing tonight’s episode. Our thoughts go out to all those affected during this difficult time.”

    Mr. Robot’s first season finale will now air Sept. 2 at 10 p.m. ET, and USA will rerun the season’s penultimate episode in the finale’s place this Wednesday. "
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Mhh balen voor ons, maar een goede beslissing denk ik. Nabestaanden en respect is toch 100x belangrijker!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina