1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nope, nog niet aan toe gekomen, sorry. :p
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Net gekeken. Weet het nog niet zo goed. Wel lomp en grafisch. Hou ik wel van.
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Utopia seizoen 1 op netflix gekeken. Had er nooit van gehoord maar echt super serie zeg. Spannend, tof gefilmd en goed geacteerd. Aanrader!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hele seizoen van Deadliest Catch gezien. Seizoen 11, moet zeggen best saai. Aan het einde zwaar triest hoe die lui zich op de Cape Caution gedroegen tegenover die greenhorn.

    Dat ze je keihard aanpakken ok, maar je publiekelijk vernederen, ook als je bijna niets kon of wilde doen, dat gaat mij alsnog te ver.

    Blij dat het voorbij is, zien volgend jaar wel weer. Het was behoorlijk voorspelbaar, maar dat krijg je na verloop van tijd.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind The Bastard Executioner nog maar matig hoor eerlijk gezegd. Het geweld is er wel, dat kun je wel over laten aan Kurt Sutter, maar het doet me allemaal nog weinig. Ook Katey Sagal vind ik 3x niks als deze personage. Dat accent is immens slecht, haha. Maar goed, we kijken rustig verder wat er gaat gebeuren.

    Show me a Hero is zeer goed, maar je moet er wel van houden. Is best langdradig, wat langzaam enzo. Oscar Isaac speelt wel zeer goed en de intro met Bruce Springsteen's nummer is erg goed gedaan. Hand of God is een serie die ik absoluut op mijn lijstje heb staan.

    Welke? De Nederlandse? Want er is geloof ik ook eentje uit de US toch?
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij bedoeld de britse Utopia (absoluut niet te verwarren met de "Utopia" troep die in nederland op televisie is!). En het is zeker een aanrader! hele aparte visuele stijl en geweldige dialogen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Weer eentje om toe te voegen aan het lijstje dus.,:)
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Zeker doen. En daar zijn twee seizoenen van.
     
  9. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is dat die crap van Discovery Channel? Waarom kijk je daar naar? :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik heb al niet meer gekeken sinds de dood van Phil Harris, maar sinds die tijd nog wel een Hoodie gekocht van The Time Bandit.

    Het probleem met dit seizoen vond ik vooral het einde, waarin een jonge onervaren greenhorn gewoon compleet vernederd werd.

    Ik heb daar echt moeite mee en van mij mag de Cape Caution uit de show, want zit niet weer op dat soort achterlijke stukjes te wachten.

    Als het volgende seizoen volgend jaar niet anders is, dan kijk ik het niet eens af.

    Je moet dit ook niet elk jaar willen kijken, want het word na een paar seizoenen inderdaad als zo repetitief als wat.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook met Hand of God begonnen. Ron Perlman in een zeer goede rol en de pilot is erg erg nice. Het is eens een keer wat anders. Kijken deze hap!
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ah dus toch nog iemand :+
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Fresh of the boat weer begonnen.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hellz yeah. Ben zeer benieuwd naar de rest van de episodes. Er zijn er 10 en ik wil er niet te snel door heen zijn.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Oké, oké.
    Moet zelf nog iets van 7 aflevering van Sons of Anarchy en daarna zal ik zelf eens de pilot kijken.

    The Big Bang Theory is ook weer begonnen zag ik.
    Mensen die seizoen 9 nog een kans geven of zijn we allemaal afgehaakt?
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zojuist die derde aflevering van Bastard Ex. gekeken, en toch heeft het wel iets.
    Blijf het nog wel even volgen.

    TBBT ook al gezien, maar die eerste vond ik wel tegenvallen eigenlijk.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens IGN is de nieuwe ep van Bastard wel een stuk beter. Ik hoop het.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volg TBBT ook nog, maar meer als tussendoortje. Vind het niet heel erg bijzonder meer, maar dat hebben de meeste series die zo lang door gaan.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Al heel tijd geleden gestopt met TBBT. Cliché sitcom is het geworden. Lang niet meer wat het vroeger zo leuk maakte. Maarja, kijkcijfers zijn volgens mij nog nooit zo hoog geweest...
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgt er hier iemand Gold Rush? Weet niet of dit het juiste topic is maar 16 oktober begint er weer een nieuw seizoen hier :)
     

Deel Deze Pagina