Voor degene die The Last of Us EP1 willen zien en geen HBO hebben. Hij staat op YouTube. Legit. Enkel aflv 1 dus
In de podcast gingen ze daar wat dieper op in. Het feit dat je dat in een game veel moeilijker kan doen, maar met een serie en dus losse afleveringen al geforceerde cuts hebt. En ze daardoor graag gebruik van wilde maken op deze manier. Geen garantie, maar ik interpreteerde dat als zijnde dat dit de structuur per aflevering zal zijn. Wat ik wel raar vond is de backstory van Tess die niet aan bod komt. Zij heeft iedereen verloren en haar eigen kind af moeten schieten toch? Ook Riley wordt benoemd maar voor de kijker verder ((nog niet) helder wie dat is/was.
Kleine spoiler of er wel of geen recap in ep3 zit, niet inhoudelijk Spoiler Recap zit er in. Wel anders, beter geïntegreerd imo. Sterke EP.
Haha. Nou als hij om 12u online was gekomen had ik hem denk ik wel gecheckt. Alleen omdat ik vandaag vrij ben, anders niet. Maar 3 uur snachts ga ik niet doen. Tijdens het ontbijt leek me een mooi moment
Sterke aflevering. Ook mooi hoe ze dat einde gedaan hebben. Alleen jammer dat er dan weer mensen zijn, IMDB bijvoorbeeld, die dat weer hard afstraffen. Tegenwoordig kunnen mensen echt niets meer hebben lijkt het.
gewoon weer cappie he? iedereen komt klaar op die shit. beetje overdreven. same as die hele brendan fraser opgeilerij. ok we get it
Nee man vond 't echt heel goed. Dit is eigenlijk wat zo'n leipe post apocalyptyische wereld wat menselijk maakt ipv 10 levels in een game.