1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nu weer Heroes aan het kijken en zit nu in seizoen 3 en die heeft gewoon 25 episodes.
    Tegenwoordig zie je dat niet zovaak meer. Meestal rond 12 ofzo. Maar merk dat de vele twist etc in een 25 episode seizoen niet meer gewend ben door die andere series die we nu zien. Characters die echt powers verliezen en weer terugkrijgen en dan weer verliezen bijvoorbeeld, het is veel meer opgerekt.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Following heeft soms ook dat Homeland trekje. Domme FBI/CIA soldaten.
    Shitload aan gasten en ze gaan lekker alleen op onderzoek uit.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik loop momenteel 1 aflevering achter , maar moest wel lachen toen ze erachterkwamen dat de Wesen Council zich in Amsterdam bevindt:+. Je zag ook echt een shot van het Max Euweplein.
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dus dit. Vond het echt een vette serie, en Spacey is een ontiegelijke baas.
     
  5. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Zijn er hier mensen die The Wire volledig hebben gekeken? Zo ja, wat is jullie mening over deze serie en wel seizoen vonden jullie het best/slechtst?

    Ik ga vanavond de season finale kijken van het 2e seizoen. Vond het 2e seizoen iets minder als de eerste en schijnt over het algemeen ook de "slechtste" te zijn. In hoeverre je het slecht kunt noemen uiteraard want heb me er prima mee vermaakt. Seizoen 3 is, als ik een aantal reviewers moet geloven, dan weer de beste. Dus ik ben benieuwd.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel mensen kijken het nu en hebben het gekeken. Paar pagina's terug was er weer een discussie over The Wire. Vond seizoen 2 ook de "minste" haven sfeertje lag me minder. Maar sommige vonden het juist weer super. Ik vond 1 goed. Maar dat komt ook denk omdat het nieuw was. Beste vond ik 3 en 4 eigenlijk. Kan niet echt kiezen. :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [yt]5Q9V8yWZ0lM[/yt]

    Begint morgen al, ga het maar volgen om Mads.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben over de helft van vier en ik vond twee ook de minste. Drie is beter. Vier is een beetje half om half. Ik loop nog niet erg warm.
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er goed uit! Ben benieuwd, ook naar de rol van Mads, erg fijne acteur en kan vast de rol van Hannibal goed vertolken :)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eens met dat 2 een minder seizoen was. Wat mij betreft zijn 1,3 en 5 beter dan 2 en 4

    maar ook de mindere seizoenen passen wel mooi in het geheel

    als er een paar mindere eps tussen zitten gewoon even doorbijten , er komt vanzelf weer een serie eps waar je niet kan stoppen met kijken
     
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik ben ook wel benieuwd naar Hannibal, trailer ziet er inderdaad tof uit. Best zin in!
     
  12. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoewel het natuurlijk een kwestie van smaakt blijft, hoef ik dus niet bang te zijn dat het minder wordt hierna? En inderdaad het havensfeertje lag mij ook minder in vergelijking met de drugs en dergelijke maar toch zat het allemaal prima in elkaar. Moet de laatste aflevering van seizoen 2 nog wel kijken, maar die aflevring dat Ziggy zich laat gaan is wel geniaal.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh nee hoor. The Wire imo blijft boeiend en tof tot het einde. :)
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Vandaag begonnen met House of Cards en damn wat ademt deze serie nu al kwaliteit _O_ Geweldig! Spacey is ook zo'n geweldige baas :D
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]

    Alles in een keer, sweeeeeeet.

    [yt]7R9zN7o_s2Y[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
  17. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk nu een serie van history genaamd vikings en ik moet zeggen, erg vermakelijk.

    Is ook een nieuwe serie en is nog steeds bezig op tv.

    Hier een trailer

     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Pilot van Hannibal is wel ok, nog niet briljant...
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou hij bied wel potentie man!

    hij speelt wederom weer ijzersterk, ben alleen wel benieuwd hoelang het gaat duren dat ie gasten door krijgen dat die Lecter zelf ook mensen vermoord/opeet. Ik ga zeker verder kijken en aan het einde van de ep kon je een stukje zien van hoe het verder gaat verlopen en dat zag er wel bruut uit.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Potentie is er zeker, daarom zei ik ook nog niet ;) De "this season on hannibal" achteraf zag er veelbelovend uit, en het acteerwerk was ook prima. Ik hoop alleen dat het verhaal blijft boeien en niet te ongeloofwaardig wordt, zoals bij The Following.
     

Deel Deze Pagina