1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een de ene kant mis ik de "oude" lange seizoenen wel maar aan de andere kant is de spanningsboog een stuk beter met een seizoen die 12 afleveringen heeft ipv 25 en heb je niet zoveel plot twist.

    Ik heb ook alleen seizoen 1 gezien maar weet niet meer waarom ik gestopt ben eigenlijk. Denk toen idd door de schrijvers stakingen en andere interesses misschien. Ben de laatste tijd meer series opnieuw aan het kijken die ik eigenlijk nooit had afgekeken. Prison Break is ook zo voorbeeld.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The Following was weer leuk deze week!

    Nu met Defiance bezig maar het kan me nog niet echt boeien.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ben deze week weer verder gegaan met S03 van The Wire, vind het toch wel weer vet. Heb net S03E04 gezien. Alleen heb ik nu niet echt het gevoel dat ze ergens op "jagen", net als in S01 en 2.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zombieland The Series S01E01 Pilot 720p
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Eerste paar minuten zijn aardig, daarna begint de hel. Nope, next!
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Onlangs begonnen met The Following en ik vind het verdomd goed. Kevin Bacon acteert fantastisch en het is vaak echt spannend. De villain/badguy is ook fucking bruut en een paar van die handlangers/followers wil ik nu al erg graag dood zien. Gisternacht 3 episodes gekeken, kon niet stoppen, echt verslavend eigenlijk wel.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zombieland?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Serie blijft ook wel boeien iedere week. Zit nu bij 13. De serie heeft wel wat Homeland trekjes. Rare beslissingen van FBI en dat soort dingen. Maar het word wel beter de laatste tijd.

    Jup. Bagger idd. Vond de screens als echt als B kwaliteit overkomen maar gaf het toch een kans voor de zekerheid. Maar het is niet veel soeps. Beetje meeliften op een naam..
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Volgt iemand nog |The Americans?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar zeg je wat man. Mijn god wat maakt die FBI een achterlijke fouten zeg, hoe dom zijn ze soms wel niet? Holy moly. Zit nu in een klein twijfelgeval over de serie. Het was erg goed, maar ik ben benieuwd hoe lang het nog echt goed en spannend blijft met al deze nieuwe ontwikkelingen. Wellicht oordeel ik te vroeg.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze week ook weer helaas. Wel wat verassingen en het was wel spannend.
    Maar de Amerikanen zijn wel goed in het voor lul zetten van de FBI/CIA etc in series.
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Net als dat ze altijd met een hele stoet vol SWAT, CIA, FBI en noem maar op bij een plek verzamelen, maar uiteindelijk altijd Ryan, Mike en Debra overblijven... waar is de rest dan? Nu ook in dat opvangcentrum weer.

    Vond ook deze aflevering, net als de vorige aflevering, weer erg goed. Ik vraag me af of het de volgende aflevering echt einde oefening is voor Claire. Denk het eerlijk gezegd niet.
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Begonnen gister avond aan ''The Newsroom'' wat een heerlijk serie, ben al bij aflevering 7 en moet eigenlijk veel doen vandaag maar wil verder kijken. Aan te raden voor mensen die bijvoorbeeld ''Suits'' en ''House of Cards'' leuk vinden.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En dat ze het huis binnengaan van Joe. Met een paar man ook. Gewoon door het hek.. We hebben allemaal gezien hoe de FBI te werk gaat met die Boston verdache. Verder is het wel spannend idd de laatste afleveringen. Dat van Jacob alleen zag je ook wel een beetje aankomen eigenlijk. Volgende week de laatste episode toch?
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Yup.

    Seizoen 2 begint trouwens pas in januari 2014. Duurt dus nog wel een tijdje.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het begon allemaal zo tof...

    Eergisteren flink episodes lopen kijken van The Following en al vrij gauw gaat het bergafwaarts. Prima acteerwerk en toffe spanning, maar waar de fuck zijn de schrijvers mee bezig? Net wat je zegt...zoals de schrijvers de FBI neerzetten in deze serie......mijn god zeg. En dan bepaalde beslissingen van personages..CLAIRE!!!!! Wtf zeg! Ik kan de extreme stommiteiten van de FBI en bepaalde personages op meer dan twee handen tellen. Wat een zootje eigenlijk. De reviews van kijkers op TV.com liegen er ook niet om, en terecht.

    Hier even mijn bevindingen tot nu toe van de serie, spoilers tot en met episode 12:

    aardig ongeloofwaardig hoe Joe ontsnapt. De advocate heeft hem in haar kofferbak, wat weerhoud haar ervan om de auto gewoon het water in de duwen met joe erin? Nergens voor nodig om naar safehouse te rijden. Ze had zo van hem af kunnen zijn.

    Copper die gewoon voor de fucking deur blijft wachten....en dan schieten die followers dwars door de deur heen met hun guns....goh...dat was onverwacht. Wat een eikel die agent.

    Ryan die niet uit het huis gaat met claire nadat ze erachter komen dat zij een tracker op zich droeg.

    Claire die gvd naar de auto loopt en zegt dat ze meegaat...waarom de fuck liep ze er uberhaupt heen? en ze gaat gvd gewoon met ze mee? Hoezo dit is een keiharde backstab naar ryan die de fucking hele dag haar probeert in leven te houden en weg van die gekken?

    FBI die verschrikkelijk dom is, wtf man. Ze laten eerst Joe ontsnappen in die avocate's auto en dan met helicopter...ja er vloog een heli langs de radar en ineens was ie weg..WTF?!!! zoiets zeiden ze.

    En dan Ryan en Parker die uitleggen hoe de fuck de FBI een heli kon missen..."ja...euh..Joe chanteerde de warden." zoiets was het...

    Het allerergste misschien nog....de ontsnapping van Emma met Joey, terwijl de hele fucking politiemacht EN FBI, als het goed is het hele gebied hadden omsingeld...en dan ontsnappen ze zo makkelijk? Riiiiiiiiiiight.

    Amanda in hotel....ze hadden gewoon het hotel kunnen afzetten en ze hadden haar snel genoeg gevangen...maar nee...tuurlijk niet.

    Oh en toen Weston was gekidnapt en hij bijna onthoofd zou worden...dan zien we Parker en Ryan aankomen en ze zeggen nog...That's their car. Om een ontsnapping te voorkomen...laat je die banden leeglopen/steek je ze lek. Maar neeeeeeeeeeee. Dit is echter iets waar de badguys WEL aan dachten om te doen bij Ryan's auto toen Claire voor de tweede keer meeging in de auto....da fuck?

    En nog zoooooooooveel meer rare shit. Serieus...hoe kan deze serie al een season 2 goedgekeurd hebben gekregen?

    Vind The Following echt een raar geval. Want het thema is juist zo donker en serieus...maar het is gewoon een fucking komedie geworden.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat een complete schijt aflevering was dit zeg, het is compleet uit zijn verband en het lijkt alsof de schrijvers ons alleen maar willen shockeren..

    KUT emma leeft nog, Claire de domme DOOS gaat tijdens een ontsnappoging op de straat staan om een auto aan te houden... DUH dat zijn de daders weer.

    Ik denk dat ik niet eens meer verder ga kijken, zonde dat zeker want Kevin Bacon speelt super... Wie weet bied de laatste ep nog wat troost maar ik zie het somber in voor een season 2 :mad:
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Eerste drie afleveringen gekeken. Twijfel of ik verder ga kijken. Iemand anders die meer heeft gezien? Ik vond het niet slecht, maar er gebeurde ook te weinig dat mij echt boeide.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    haha mee eens

    Of
    Hoe slecht die fbi is/doet :+ Dat opvangcentrum stuk was echt een en al onzinnige drama. Lijkt meer op een neppe horrorfilm dan de spannende thriller detective serie waar ik eerst naar keek.

    Wat dat betreft heb ik hopelijk in Hannibal dan wel een vervolgserie om te volgen :)
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Revolution renewed for season 2.
     

Deel Deze Pagina