1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    CSI vind ik dan ook kut:+.
     
  2. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw net nieuw seizoen van Bones gekocht. Vanavond wss eens beginnen.
    Is dit iets voor jou? :+
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zeker weten een van de beste series die ik ken!
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bones vind ik leuker dan CSI/CM ja , al zijn zulke misdaadseries geen series die ik zou downloaden. Vind ik leuker om gewoon soms een aflevering van op tv te zien aangezien die redelijk los van elkaar staan.
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een feit, zeker een CSI.
    Heb hier ook nog altijd 6 seizoenen 24 liggen waar ik nog moet aan beginnen. 8)
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Net seizoen 2 van Sherlock afgekeken. Echt een heerlijke serie _O_, maar 6 afleveringen in totaal, maar elke zit zo goed in elkaar! Bovendien vind ik de cast zo sterk, Sherlock en Moriarty zijn beide echt briljant gespeeld. En dat einde van seizoen 2 <3...!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik begin het net pas te kijken, vandaar :9 eerste paar afleveringen vond ik wat minder. Daarna wordt het steeds beter.

    Zit nu pas in het begin van seizoen 2, dus gaat het alleen maar beter worden denk ik :D
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2012
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf bij s02e11 van Fringe. Opeens is Charlie er weer... Hoe kan dit?
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook vandaag. Man, wat een serie.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Kan me iets herinneren dat dat eigenlijk nog een aflevering van seizoen 1 is...Dus vergeet maar gewoon wat je gezien hebt ;)! Seizoen twee wordt richting het einde pas echt interessant, volgens mij rond aflevering 15 ofzo. Vanaf dan gaat er echt een (goede) rode draad inkomen die ook in seizoen 3 en 4 verder gaat (en in die seizoenen komen nog een paar heerlijke mindfucks!).
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah oke. Ik smul al van alle vragen die ik krijg. :D seizoen 1 was best vaag wat betreft rooie draad, maar in seizoen 2 ben ik aan het genieten :)
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Een vriend van mij zei precies hetzelfde, dat het pas leuk wordt aan het einde van seizoen 2. Ik heb echt weinig zin(/tijd) om eerst 2 matige seizoenen te kijken voordat een serie pas leuk wordt.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is absoluut niet matig daarvoor hoor :p
    Alleen de afleveringen op het begin zijn qua rode draad wat 'losjes'. Minder verbonden. Ze hebben een zaak en die lossen ze die aflevering ook weer op. Vanaf seizoen 2 komt er veel meer rode draad in en krijg je veel meer vragen.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo, klaar met Lost.
    Laatste seizoen was wel stuk minder, maar nog wel leuk om te zien.
    Ze eindigen met, aldus Kate: 'we're leaving', en Jacks vader: 'let go'. Leaving in de zin van het leven loslaten en de dood accepteren en als het ware van de aarde verdwijnen?

    Weer (meer) tijd voor andere shows. Genoeg in de wachtrij staan. :+
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja volgens mij wel. Was een soort van vagevuur waar ze waren ofzo (als ik het me goed kan herrineren> in principe waren ze al dood namelijk)
     
  16. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff what to see:
    - The Wire
    - Sopranos
    - Six Feet Under

    Ben ook begonnen met Dexter, is ook supertof. Maar een tweede kan geen kwaad, moet toch nog even wachten op een nieuw seizoen van Game of Thrones!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met allemaal ben je wel even zoet. Ben zelf net met The Wire begonnen. Bijna klaar met seizoen 1 en vind het ook wel goed op dit moment al verwacht niet veel actie etc. Zelfde geld voor The Sopranos typische HBO kwaliteit. Is nog steeds een van de tofste shows die ik gezien heb. Je kan beide kiezen, ligt eraan waar je zin in hebt. Maffia familie of Politie serie tegen drugs. :)

    Six Feet Under heb ik niet gezien nog. :)
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Six Feet Under had ik laatst helemaal gekeken. Leuke serie, maar verwacht geen actie/veel humor/tieten. Nouja, er zit wel humor in, maar een beetje van die humor waarvan je afvraagt of je er wel om hoort te lachen. :9

    Het is een dramaserie over een familie die in de begravenisondernemers-bizz zit. Het gaat over hoe ze daar professioneel en persoonlijk mee omgaan, en elk familielid heeft een eigen verhaal die je volgt in de serie. Erg leuk, soms nogal wtf momentjes, maar zit vaak goed in elkaar. Maar dus alleen kijken als je toe bent aan een dramaserie.
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nog steeds elke week Person of Interest aan het kijken, en ik moet zeggen, ik vond het best matig/langzaam beginnen, maar het is een serie die echt met de aflevering beter wordt. Ik vind de serie nu echt een topper worden. Nu iedereen heel rustig weet wie wie allemaal is wordt het verhaal toch echt complexer, komen er nieuwe mysteries, ja, het wordt echt met elke aflevering beter. Voor de mensen die al vroegtijdig hebben afgehaakt, download de episodes tot nu en kijk ze achter elkaar en geef het nog een kans.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Waar halen jullie je sitcoms vandaan? Of is er ergens een website waarbij je het gewoon kijken door te streamen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina