1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol had de trailer niet echt helemaal gezien. Net even gekeken en idd het is gewoon de pilot. :p
    Verder is het idd even afwachten. Het keek lekker weg en de setting spreekt me aan. En dan ga ik het wel verder kijken hoe het zich ontwikkeld. :)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zie net op myepisodes dat het maar 7 afleveringen zijn :eek:. Klopt dit? dat is wel erg weinig zeg...
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Zal wel veel kosten en willen ze eerst kijken of het aanslaat.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Net als TWD dus. Hopelijk gaan ze dan niet net als TWD met een half budget door als het niet zo succesvol blijkt te zijn :p dat kan deze serie niet gebruiken.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee :+

    Ja heb daar ook maar een account aangemaakt, jammer want www.mytvshows.org werkt volgens mij wel fijner

    // Is er op myepisodes een overzicht hoeveel afleveringen (van elke serie) nog moet kijken?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2012
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe bedoel je precies?

    Als je bij series ingevuld hebt waar je bent gebleven, kan je bij episode list je volgende episode van een serie zien staan.
    All-in-one is een beetje hetzelfde.
    En bij Change my tv-show list kan je op een serie klikken en dan krijg je de hele lijst van afleveringen voor je neus.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Eerste aflevering van Revolution is best aardig, alleen is het nogal nep dat:
    Die Charlie als een dom wijf maar alleen, zonder behoorlijk wapen, bijvoorbeeld het bos induikt op zoek naar water (ze had nog een paar van die momentjes). Bovendien slaat het nergens op dat ze met van die antieke wapens schieten. :emo: Overigens ook jammer dat de echte cliffhanger van de episode, dat er dan dus toch elektriciteit op één of andere manier beschikbaar is en er zelfs via de computer communicatie mogelijk is, al was verklapt in de trailer.

    Maar het is J.J. Abrams dus ik wil de serie een goede kans geven. Nu maar hopen dat het een nieuwe Lost is en geen nieuwe Alcatraz.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2012
  8. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze aflevering ook net gekeken en ik ga het met plezier volgen. Alleen zijn er een aantal minpunten.
    Ik vind het jammer dat ze na 10 minuten al 15 jaar verder zitten in het verhaal. Zoals jij het zegt dat een weerbaar meisje zomaar die toch onderneemt. En ik vind het jammer dat alles zo snel gaat, de tocht naar Chicago en het ontsnappen van Danny. De cliffhanger vond ik zelf wel goed, omdat ik de trailer maar half heb gezien.

    Voor de mensen die de Pilot willen gaan kijken, raad ik af om de trailer eerste te kijken. Deze verklapt nogal veel spoilers.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel fijn dat het snel 15 jaar later is. Hoef dat gedoe niet net na een ramp. Hebben we vaal genoeg gezien. En het creëert wat vragen. Waarom is het raar dat ze met antieke wapens schieten?
    Ik bedoel de reden kan van alles zijn en je kan niet verwachten dat ze alles gaan vertellen in de eerste episode. :) Het is juist een reden om verder te kijken. :)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Revolution was toch met Gus Fring? Vond de trailer eigenlijk al niet eens bijzonder, wacht de reacties wel af en anders bekijk ik het helemaal in een keer als het seizoen voorbij is.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vond de eerste ep niet bijzonder. Beetje te gelikt en amerikaans voor een zogenaamde post-catastrophe setting.

    Laat ze dit nog maar eens proberen maar dan in de stijl van The Road, dan ga ik het wel volgen :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Voor Prime time is dat geen goed idee denk ik. :p
    Moet zeggen vond dit best "hard" op sommige momenten. Dat stukje op de boerderij bijvoorbeeld in het begin.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En Gus is wel weer een baas :cool:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. "Do i have to repeat myself?" was echt typich Gus Fring. :+
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het is raar omdat het nergens op slaat. Zeker in Amerika is de productie van wapens waanzinnig, al enorm lang. Die dingen hebben niks met elektriciteit te maken dus er is geen reden te bedenken waarom je dan met van die voorladers (inclusief laadstok) gaat pielen. Misschien dat ze het inderdaad gaan verklaren, maar ik vraag me dan werkelijk af hoe ze dat kunnen doen zonder dat het dom overkomt. Het is in ieder geval geen reden om verder te kijken voor mij, maar het verhaal en de betrokkenheid van J.J. Abrams zijn dat wel.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Is Boardwalk Empire een beetje boeiend, qua sfeer zit het wel goed volgens mij. BB is voorbij en binnenkort nieuw seizoen Homeland, HIMYM en Community. Ondertussen bezig met Suits. Moet nog steeds aan Dexter beginnen, maar wat minder interesse gezien de vele reacties van de matige laatste seizoenen. BE maar een kans geven. Plus rewatch Arrested Development en Breaking Bad, plus nog aan The Wire beginnen. First world problems, hoe de fuck fix je dat Sjacco? :+
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2012
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dexter's laatste seizoenen zijn echt niet matig hoor :eek:! Ik vond het nog steeds geniaal en heerlijk om naar te kijken.

    Boardwalk Empire vond ik tof, maar ik ben na een paar afleveringen gestopt. Het is nogal een serie waar je echt in moet komen, met al die namen en vele verwijzingen. Misschien helpt het om met ondertiteling te kijken, maar ik was heel snel de draad kwijt. Oh ja en ik vond BE nogal taai. Ik kon niet meerdere eps achter elkaar kijken, wat ik bij veel series toch wel vaak gemakkelijk kan en wil.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Boardwalk Empire voorlopig alleen s01 gezien, idd top sfeer. Erg HBO achtig.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het slaat nergens op als ze het hebben uitgelegd en het dan niet klopt, je kan niet zeggen dat het nergens opslaat na de eerste aflevering. En het heeft ook niet alleen met elektriciteit te maken.
    We kennen allemaal Lost. Was ook iets wat niet echt van deze wereld was. Misschien is hier hetzelfde. Die amulet leek redelijk alien in mijn ogen. Misschien is daar iets mee, we zullen zien.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2012
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Boardwalk Empire is in Season 1 vooral om het hele sfeertje van de drooglegging in de jaren '20 te doen en hoe Nucky Thompson alles runt daar. Begint in mijn optiek allemaal nog wat gemoedelijk. Season 2 is een ander verhaal, daar gaat het flink los. Wordt daar ook veel meer gestimuleerd om verder te kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina