1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ook toegevoegd! En Chuck is idd een erg leuke serie, zeer vermakelijk! En idd mooie dames ;)!

    Iemand trouwens al naar Treme gekeken? De nieuwe show van de makers van The Wire op HBO! Heb eerste aflevering gezien, vandaag of morgen nr 2 kijken! Vond het nog niet echt super moet ik eerlijk zeggen, maar zal nog wel ff in het verhaal moeten komen!
     
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Aflevering 2.21 dus al.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Eh nee, want toen had hij geen condoom he
    IIG, het gevaar met Chuck is, dat het teveel een soort romantische serie wil worden, en het humor gedeelte minder wordt.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteravond begonnen met Chuck S01E01. Erg vermakelijk. Vanavond E02! :cool:
    Heb heel S01 binnengetrokken dus kan alles mooi op m'n gemak bekijken.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Veel plezier! S01 begint wat langzaam, maar later wordt het zeer verslavend. ;)
     
  6. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm, kan toch echt herinneren dat ze samen in de ochtend wakker werden, maar er was iets idd. met een condoom.

    Maar de serie heeft al sinds eind seizoen twee zijn tol gelopen, keek het verder omdat de cliffhanger een 'gamechanger' beloofde te zijn maar het gaat op de oude voet verder. En de flashes blijven té genant voor woorden. Laatst uitgezonden aflevering (in US) was mij betreft een afsluiter.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat gevoel heb ik dus al een tijdje ja. Net zoals het met HIMYM leek te gaan, komedie komt een beetje op de achtergrond.
    Maar omdat Chuck en Sarah echt het leukste stelletje zijn in de TV historie, is het toch nog vermakelijk om te kijken hoor. Het heeft alleen erg ingeboet, als het na seizoen 2 gestopt was, was dit echt een van mijn favo series.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Is ook niet verkeerd inderdaad, vooral op die foto. Maar ik vond persoonlijk Kreuk er gewoon geweldig uitzien in die serie. Die Walker (weet uit mijn hoofd niet wat haar echte naam is) spreekt me totaal niks aan. Heb dus ook nog het liefst dat ze lekker op was gerot met die Shaw en dat we wat meer Buy More geneuzel zouden zien. Dat komische aspect van de serie is juist waarom ik kijk. De actie is wel oké maar niet bepaald hoogstaand.

    De laatste HIMYM was trouwens ook niet zo sterk. Die daarvoor was wel weer lachen.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Las vanmiddag trouwens deze tweet van @MyTVShows:

    Zie de knop idd staan, maar heb geen Facebook, dus geen idee wat ie doet :+!?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Waar staat die knop ergens dan?
    O ik heb hem gevonden. Gebeurd weinig, desbetreffende show komt in 'What's on your mind' te staan (soort van WWW in Hyves).
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb ook geen Hyves :+! Maar goed, vast wel een leuke toevoeging dus ;)! Ik wacht nog altijd met smart op de nieuwe versie van MyTVShows, die hopelijk deze zomer komt! Daar zitten een paar zeer fijne en interessante updates bij! Zie vorige post van mij, volgens mij op de vorige pagina!
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    shit, dit is handig!
    Loop altijd elke maandag en donderdag het internet af te struinen of er weer een nieuwe aflevering is ergens van.
    Als ik zo thuis ben maar ff aanmelden:)
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    :lol:! Dan is MyTVShows idd stukken handiger :9! Je kunt gewoon elke dag zien welke shows de dag ervoor uitgezonden zijn en dus nu te downloaden zijn!

    En er staat zelfs bij de meeste series meteen een link naar de torrents van EZTV! Maar daar mag ik eigenlijk niks over zeggen :+!
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom kijk ik ook op maandag en donderdag, Dan zijn pacific, 2½ men en The big bang theory (hoewel die laatste twee tegenwoordig op maandag worden uitgezonden) alleen laatste tijd lijkt het alsof ze om de twee weken komen:eek:
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook maar zo'n ding aangemaakt.
    Ziet alleen wel wat iets te harde feiten8)

    Vind ik best damn veel8)

    Flix20 is m'n account btw.
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mjoah, valt nog mee ;)! Die van mij:

    3 Months, 1 Week, 5 Days, 6 Hours

    8)

    EDIT: en dan heb ik ook nog eens 463 Unseen Episodes en ook nog een paar shows die ik zou willen kijken maar nog niet gedownload heb :+
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    4 Months, 2 Weeks, 6 Days 20 Minutes

    En heb nog lang niet alles toegevoegd :p
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Time spent watching your TV Shows
    3 Months 2 Days, 7 Hours, 40 Minutes
     
  19. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ow shit.. al die ouwe tekenfilms van vroeger staan er ook bij_O_

    Ga ze maar niet allemaal toevoegen.. duurt te lang8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina