1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Die ava heb ik gemaakt \o/ :+

    Leuke ep, interessant, maar niet echt spannend enzo.

    Bij The Nine bne ik trouwens na episode drie al afgehaakt. :/
     
  2. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja the nine is best saai idd. Maar wil tochw eten wat er nu gebeurt is. Wordt wel steeds duidelijker.

    Laatste ep was echt dik saai. Lag zowat te slapen. Jammer hoor
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hmm ik vond deze juist wel leuk, zo zie je waar het tweede personage vandaan komt bij Niki. Ook zie je hoe sylar aan zijn krachten komt en dat Hiro het verleden niet kan veranderen. Best gaaf :D
     
  4. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja maar naar mijn mening moeten ze dat in elke aflevering een beetje doen. Nu lijkt het net of ze deze aflevering er even bij hebben verzonnen omdat het anders niet duidelijk genoeg is.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat deze aflevering gewoon 6 maanden geleden afspeelde en mischien ook wel gewoon een beetje als een filler. Alsof de inspiratie gewoon even op was 8)
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Inspiratie zal wel niet op zijn lars, ze nemen toch eerst alles op alvorens ze het uitzenden?:) En ik vind het juist goed dat je niet gelijk alle informatie gedeeltelijk over de eps krijgt. Voorhaan zaten we telkens met vragen in ons hoofd, te speculeren wie wat kan etc, en door deze ep is al veel opgelost. Ik snap alleen niet wat er met die ramp kan zijn. Daar zal het uiteindelijk allemaal om draaien denk ik.
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik weet niet. Save the cheerleader save the world was dus duidelijk dat Syler die kracht van haar niet mocht krijgen. Misschien dat Syler de krachten van The Engineer (zo heet ie toch? Die vent met die straling in zn handen) krijgt, en dan de stad wil opblazen ofzo, en met die kracht van Claire zelf wel blijft leven? 8)
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Spannend. :eek:
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker vette aflevering!
     
  10. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was echt een spannende aflevering! Helaas hier nu ook een break net zoals Lost en Prison Break.
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
  12. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn theorien zijn:

    - De reden dat Peter explodeert (als het doorgaat) in New York, is omdat Peter krachten over neemt van andere heroes. Er zijn zoveel heroes bij elkaar dat Peter het niet aankan dat hij al die krachten tegerlijk over neemt. Misschien dat dit ook is wat er met Syler gebeurt als hij nog meer krachten over neemt.
    - Claire's vader wil dat zijn dochter buiten al deze dingen blijft en als een gewoon meisje opgroeit.
    - Die donkere man bij Claire's vader heeft de gave om krachten andere uit te schakelen als zij bij hem in de buurt komen.

    Ik ben zeer benieuwd naar Episode 12.

    Ik vond het de laatste episode wel vet dat het meisje dat mensen dingen kan laten doen (dat doet ze als een echte Jedi, :)) zichzelf dood schiet, zodat Sylar haar gave niet kan overnemen.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  13. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij zegt zijn niet echt theorien maar gewoon duidelijke feiten...

    Maar ik vind het echt een hele vette serie :D baal er alleen van dat het nog een maand duurt tot de volgende episode :mad:

    Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet dat gebruikt word in episode 1, tijdens de zonsverduistering?
     
  14. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk, 1 theorie en 2 feitjes.
     
  15. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook het feit dat de explosie plaats gaat vinden omdat Peter zijn krachten niet in bedwang heeft mag als feit gezien worden in mijn ogen. Dit naar aanleiding van zijn droom in de laatste aflevering.
     
  16. Towel

    Towel Guest

    Klopt, nu is er al veel duidelijk gemaakt, mijn theories waren nog van een aflevering ervoor. We weten allemaal wel hoe het verder gaat, of het verhaal moet een grote draai krijgen. Hoeveel afleveringen komen er nog?
     
  17. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nah daar zeiden ze eerst ook dat prison break nu zou stoppen, gaat ook weer verder
     
  19. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vermoed ook zeker dat er meer dan die episodes zullen komen, na zo'n groot succes. Maar daar is dus nog niets officieels over bekend, want TV.com is altijd erg goed ingelicht...
     
  20. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien 3 voor het eerste seizoen en dan later volgend seizoen doen
     

Deel Deze Pagina